quote:
Op woensdag 12 mei 2010 18:12 schreef ErwinRommel het volgende:Ik heb heel vaak de vraag gekregen of ik het over wilde doen. En dan zeg ik steevast en vastberaden JA!!
Alles wat ik heb meegemaakt had ik niet willen missen. En mijn hart ligt nog steeds bij Defensie.
Als je het allemaal niet had willen missen, waarom ga je dan bij de volgende veteranendag geen blauwe baret dragen, je zegt dat dat uit principe is, maar wat is je principe dan? Collega's schofferen die wel trots zijn om die baret wel te dragen?
En als je meeloopt dan draag je dus ook geen onderscheidingen, gezien ze beiden ( ik neem aan dat je alleen de herrineringsmedaille VN en de UNPROFOR medaille hebt ) met die VN baret geassoscieerd worden?
Waarom loop je eigenlijk mee, is dat alleen maar show om aan te tonen hoe 'zielig' we je niet moeten vinden, want daar draait dit topic en jou gedrag wel op uit, je laat andere mensen je in bescherming nemen, je laat je vriendin Lotusss als Moderator reacties verwijderen die je niet aanstaan en je positie als 'hulpbehoevende' veteraan kunnen ondermijnen of je laat ze, zoals mij monddood maken en probeert achter de schermen mensen, zoals mij, die twijfelen aan jou verhaal tot bedaren, en wederom tot zwijgen te brengen.
Waarom is de vorige post van Rubje meteen door jou vriendin ongedaan gemaakt, hebben we hier te maken met een dictatuur van jou en dat we allen jou moeten geloven en wie dat niet wil wordt monddood gemaakt door je vriendin Lotusss, is dit wat jullie nastreven? lijkt me een beetje op dictatuur, maar goed je avater liegt er niet om, het Nazi regime zal dus ook zegevieren op DEF.
Kom nu maar eens met een reactie ipv je te verbergen achter mensen hier op de site die te jong zijn om je verhaal voor lief aan te nemen, want je eigen generatie vind dit verhaal wel erg kort door de bocht, kom maar eens met het psychologisch verslag aan, dat wil ik lezen ipv al die tegenslagen, want dat hebben wel meerdere mensen meegemaakt, beschietingen etc hebben we allemaal in Bosnië meegemaakt, maar dat gezeik over noodrantsoenen en uje gebit is wel een verhaal apart, dat herinner ik me niet dus leg dat maar eens wat duidelijker uit.