dat.quote:Op donderdag 13 mei 2010 12:42 schreef Bob-B het volgende:
Bedankt voor je verhaal, heb het bijna met ingehouden adem gelezen.
Allereerst dank voor je uitgebreide verhaal over een deel van jequote:
Hah ja. Dat is een goede vraag.quote:Op donderdag 13 mei 2010 15:30 schreef Da_Ripper het volgende:
[..]
Vraagje; na je crash en de 6 maanden opname in het CMH kwam je, uiteindelijk, weer full-time terug op de kazerne.
Hoe ging men daar met je situatie om?
In hoeverre wist men dat je op de afdeling Psychiatrie had gezeten en had je het gevoel dat men je wel begreep of dat ze nu op je neerkeken oid?
Waren er daar ook collega's met wie je kon praten/die je steunden of was het 'an elephant in the room'?
Klopt, dat is een juiste constateringquote:Op donderdag 13 mei 2010 15:36 schreef FP128 het volgende:
[..]
Gezien je verdere verloop van je leven kan ik niets anders zeggen
dan dat je het goed hebt gedaan maar dat je ondanks alles nooit je
verleden je toekomst verder in de weg moet laten staan,en daarover
heb ik nog steeds wat twijfels gezien je wat frequente herhalingen van
bepaalde militaire zaken. Dat is geen verwijt maar een algemene constatering
en daarover verschillen wij gewoon van mening zoals al gezegd achter de
schermen.
Hoe dan ook, je bent een erbaar/eerzaam mens!
Houd wel rekening met het feit, dat er ook guests kunnen zijn hequote:Op donderdag 13 mei 2010 17:51 schreef ErwinRommel het volgende:
In de OP even extra bijlage toegevoegd met de beschikking van toekenning DiG.
Mijn naam staat daarin, hopelijk respecteren jullie mijn privacy. De vaste users hier geloof ik wel
Het heeft mij idd veel moed gekost ja. Maar ben nu blij dat ik het opgeschreven heb in een "kort" verhaal.quote:Op woensdag 12 mei 2010 21:19 schreef Remco026 het volgende:
[quote]Moedig om dit op een openbaar forum te delen.
Tja, tijdens de GV lessen voordat we vertrokken richting Bosnië was er ook wel aandacht voor. 1 les was het naar ik meen van 1 uurtje GV. Wij dachten ook al van: "gvd wat is dit nu weer voor geouwehoer van de aalmoezenier". We zaten daar echt niet op te wachten en deden er wat lacherig over.quote:Zoals je zelf al zei kan ik me er als militair wel wat bij voorstellen, maar weet ik niet hoe het is. PTSS is iets waar we allemaal voor gewaarschuwd worden, maar gelukkig weinig mee te maken krijgen. We denken allemaal: Dat gebeurt mij niet!
[/quote]quote:Bosnië is nog van voor mijn tijd. Ik was destijds te jong om het interessant te vinden. Je hoorde weleens wat op het nieuws, maar oorlog was toen iets wat met veel bommen en geweren te maken had. Ik denk dat het eens hoog tijd wordt om me erin te verdiepen.
Ja jullie hebben gelijk. Dank voor deze snelle interventiequote:Op donderdag 13 mei 2010 18:14 schreef Da_Ripper het volgende:
Ik ben zo brutaal geweest om even snel je prive-gegevens te verwijderen.
Gniffelquote:Op donderdag 13 mei 2010 20:30 schreef Remco026 het volgende:![]()
Landmacht en lange haren. Ik zie op de Peel weleens mariniers langskomen waarvan je zegt: Gast er zit hier een kapper in het KEK gebouw.
psstquote:Op donderdag 13 mei 2010 20:30 schreef Remco026 het volgende:![]()
Landmacht en lange haren. Ik zie op de Peel weleens mariniers langskomen waarvan je zegt: Gast er zit hier een kapper in het KEK gebouw.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Maar OT!
Dat is ook een vraag die andere veteranen mij stelden.quote:Op donderdag 13 mei 2010 20:36 schreef Remco026 het volgende:
Vanwaar trouwens Brazilie? Ik snap dat je weg wilde uit Nederland, maar waarom Brazilie?
Wat een lieve foto!!quote:Op donderdag 13 mei 2010 20:09 schreef ErwinRommel het volgende:
En wie ben ik nu?
Wie is toch dat gezicht achter dit verhaal?
Dat mogen jullie zelf raden
[ afbeelding ]
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |