Waarom zou ik een telefoon moeten opnemen als iemand hier iets schrijft?quote:Op donderdag 21 april 2011 07:14 schreef Lotusss het volgende:
[..]
Dat wordt dan vanavond want hij is net naar zijn werk vertrokken. En wees dan ook zo moedig om de telefoon op te nemen.
Op een zondag morgen vind ik 7:00 niet echt normaal... anyway, hoe laat kan ER je bellen? Hij is vanaf 17:00 thuis.quote:Op donderdag 21 april 2011 07:43 schreef Mores het volgende:
[..]
Waarom zou ik een telefoon moeten opnemen als iemand hier iets schrijft?![]()
Daarnaast ben ik de laatste avonden de deur uit geweest dus ik kan ook mijn vaste telefoon niet antwoorden, tenzij het op mijn mobiele is geweest, maar goed ik heb zelf meerdere malen gebelt maar geen antwoord terwijl ik mag aannemen dat jullie rond het tijdstip ( 0700) dus wel thuis waren, dus wie is hier zo moedig, als je zelf niet eens uit je rukbunker kan komen?
Komt goed.quote:Op donderdag 21 april 2011 08:02 schreef Rave_NL het volgende:
Een schriftelijke reactie zou wel op z'n plaats zijn. Zo krijgt hij wel een beetje de schijn tegen..
Waarom? Zijn jullie Gristenhonden?, anders is zondag gewoon een dag hoor, wat jij misschien normaal vind vinden anderen wel normaal, maar het blijkt dat je graag wilt dat we in jou 'wereldbeeld' leven en reageren, nou, ik kan je zeggen dart als je een uitzending via de baas hebt meegemaakt je daar een andere kijk op hebtquote:Op donderdag 21 april 2011 07:56 schreef Lotusss het volgende:
[..]
Op een zondag morgen vind ik 7:00 niet echt normaal... anyway, hoe laat kan ER je bellen? Hij is vanaf 17:00 thuis.
Dit is gewoon om te treiteren. Kappen nu.quote:Op donderdag 21 april 2011 08:55 schreef Mores het volgende:
[..]
Waarom? Zijn jullie Gristenhonden?, anders is zondag gewoon een dag hoor, wat jij misschien normaal vind vinden anderen wel normaal, maar het blijkt dat je graag wilt dat we in jou 'wereldbeeld' leven en reageren, nou, ik kan je zeggen dart als je een uitzending via de baas hebt meegemaakt je daar een andere kijk op hebt
Kap jij maar eensquote:Op donderdag 21 april 2011 08:59 schreef Lotusss het volgende:
[..]
Dit is gewoon om te treiteren. Kappen nu.
quote:Op donderdag 21 april 2011 09:52 schreef Rave_NL het volgende:
Vraag blijft dan wel waarom hij een blauwe baret weigert te dragen bij een officiële gelegenheid, maar ondertussen wel trots loopt te verkondigen dat hij in camo met een UNPROFOR-pet naar een DEF-meet komt...![]()
Ik had al een vermoeden, maar met deze post laat je je echt kennen.quote:Op donderdag 21 april 2011 08:55 schreef Mores het volgende:
[..]
Waarom? Zijn jullie Gristenhonden?, anders is zondag gewoon een dag hoor, wat jij misschien normaal vind vinden anderen wel normaal, maar het blijkt dat je graag wilt dat we in jou 'wereldbeeld' leven en reageren, nou, ik kan je zeggen dart als je een uitzending via de baas hebt meegemaakt je daar een andere kijk op hebt
Ik hou ook wijselijk m'n mond..quote:Op donderdag 21 april 2011 10:18 schreef Lightning_NL het volgende:
[..]![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Haha!
Ik heb al die tijd wijselijk mijn mond gehouden over wat ik van dit topic vind, en dat blijf ik voorlopig nog wel effe doen, omdat ik het anders te zielig vind worden voor betrokkenen. Ja, ook ik vertoon soms menselijke gevoelens. Maarruh, best vermakelijk dit.
Maar ondertussen wel even olie op het vuur gooien.quote:
qftquote:Op donderdag 21 april 2011 12:48 schreef BrammetjeBraam het volgende:
Zoals hier al meerdere keren is aangegeven heeft hij nog meer meegemaakt als hij hier beschreven heeft. Misschien vindt hij dat nog moeilijk om over te praten ofwel hij wil dit gedeelte niet openbaar hebben en er alleen achter de schermen over praten.
Ik snap dan ook niet wat precies de bedoeling van deze aanvallen zijn. Om hem neer te zetten als een leugenaar?
Ik vind het persoonlijk al moedig om wat hij nu heeft opgeschreven zo neer te schrijven. Het gedeelte over de zelfmoordpoging zou ik bijvoorbeeld (uit schaamte) nooit durven vertellen. Het is dan wel heel goedkoop om even uit het niets een aanval te doen. Vertel je eigen verhaal dan, zoek de overeenkomsten, de verschillen. Ik kan me gerust voorstellen dat een en ander in jullie ogen niet klopt, maar iedereen beleeft dingen anders en herinneringen kunnen ook veranderen met de tijd. Als er dan ook nog aangeboden wordt om e.e.a. telefonisch te verduidelijken en daar ook al denigrerend over gedaan wordt...![]()
Van mij had je al lang een dikke middelvinger gehad. Iemand in zijn waarde laten is moeilijk voor iedereen, maar sommigen doen er overduidelijk geen eens moeite voor.
Sinds wanneer laat ik een kans onbenut om Erwin in de taai te trappen?quote:Op donderdag 21 april 2011 12:39 schreef Cobra4 het volgende:
[..]
Maar ondertussen wel even olie op het vuur gooien.
da's een andere discussiequote:Op donderdag 21 april 2011 12:52 schreef Rave_NL het volgende:
[..]
Sinds wanneer laat ik een kans onbenut om Erwin in de taai te trappen?
Normaal heb je de ballen om het zelf te doen. Nu probeer je iemand anders voor je karretje te spannen En doe je vervolgens alsof je neus bloedt. Zwak hoor.quote:Op donderdag 21 april 2011 12:52 schreef Rave_NL het volgende:
[..]
Sinds wanneer laat ik een kans onbenut om Erwin in de taai te trappen?
Nee, rave is blijkbaar over die grens gestapt en valt nu ook op het persoonlijke vlak aan.quote:Op donderdag 21 april 2011 12:52 schreef hoogvlieger het volgende:
[..]
da's een andere discussieiets met valkjes en ankers geloof ik he?
Volgens mij heeft niemand het over excuses.quote:Op donderdag 21 april 2011 16:15 schreef mtchel112 het volgende:
Willen jullie nou echt dat iemand zn excuses anbiedt aan ER? Er bestaat altijd nog iets van vrijheid van meningsuiting
Muah, dat vloeit nog voort uit die hele pre-meet waar hij trots verkondigde hoe hij zichtbaar was, compleet met M90, legerbroek en UNPROFOR-pet. Toen heb ik hem op zo'n manier proberen te prikkelen dat hij het uit zijn hoofd zou halen om het te doen, wat achteraf blijkbaar toch geholpen heeft. Ondanks alle pogingen van een niet nader te noemen mod die blijkbaar alleen maar wilt zeggen wat hij horen wilt, en niet de ballen heeft om te zeggen dat hij er als een complete mongool uit zou gaan zien op de zaterdagavond. Maar goed.quote:Op donderdag 21 april 2011 16:10 schreef Cobra4 het volgende:
[..]
Normaal heb je de ballen om het zelf te doen. Nu probeer je iemand anders voor je karretje te spannen En doe je vervolgens alsof je neus bloedt. Zwak hoor.
En jouw "ER pesten" heeft altijd iets te maken met de verschillen tussen KMarns en LMB. Dus je opmerking in dit topic is wel heel erg onder de gordel.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |