abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  donderdag 21 april 2011 @ 07:43:50 #226
336227 Mores
Nil Nobis Absurdum
pi_95793120
quote:
1s.gif Op donderdag 21 april 2011 07:14 schreef Lotusss het volgende:

[..]

Dat wordt dan vanavond want hij is net naar zijn werk vertrokken. En wees dan ook zo moedig om de telefoon op te nemen.
Waarom zou ik een telefoon moeten opnemen als iemand hier iets schrijft? :?

Daarnaast ben ik de laatste avonden de deur uit geweest dus ik kan ook mijn vaste telefoon niet antwoorden, tenzij het op mijn mobiele is geweest, maar goed ik heb zelf meerdere malen gebelt maar geen antwoord terwijl ik mag aannemen dat jullie rond het tijdstip ( 0700) dus wel thuis waren, dus wie is hier zo moedig, als je zelf niet eens uit je rukbunker kan komen?
  donderdag 21 april 2011 @ 07:56:17 #227
88561 Lotusss
Queen of Topic Kill
pi_95793266
quote:
0s.gif Op donderdag 21 april 2011 07:43 schreef Mores het volgende:

[..]

Waarom zou ik een telefoon moeten opnemen als iemand hier iets schrijft? :?

Daarnaast ben ik de laatste avonden de deur uit geweest dus ik kan ook mijn vaste telefoon niet antwoorden, tenzij het op mijn mobiele is geweest, maar goed ik heb zelf meerdere malen gebelt maar geen antwoord terwijl ik mag aannemen dat jullie rond het tijdstip ( 0700) dus wel thuis waren, dus wie is hier zo moedig, als je zelf niet eens uit je rukbunker kan komen?
Op een zondag morgen vind ik 7:00 niet echt normaal... anyway, hoe laat kan ER je bellen? Hij is vanaf 17:00 thuis.
-----------------------------------------------------
So happy to show us, I ate the lotus
... and I feel fine.
  donderdag 21 april 2011 @ 08:02:31 #228
168777 Rave_NL
Obey the Dance Commander!
pi_95793346
Een schriftelijke reactie zou wel op z'n plaats zijn. Zo krijgt hij wel een beetje de schijn tegen..
Cobra4: "Twijfelen aan de kennis van Rave. :')
EllaN: Rave IS een parel. Mijn parel. Onze parel O+. Voor altijd.
Amphibisch getraind voor het zinkende [DEF]-schip
  donderdag 21 april 2011 @ 08:03:48 #229
88561 Lotusss
Queen of Topic Kill
pi_95793364
quote:
0s.gif Op donderdag 21 april 2011 08:02 schreef Rave_NL het volgende:
Een schriftelijke reactie zou wel op z'n plaats zijn. Zo krijgt hij wel een beetje de schijn tegen..
Komt goed.
... and I feel fine.
  donderdag 21 april 2011 @ 08:55:19 #230
336227 Mores
Nil Nobis Absurdum
pi_95794103
quote:
0s.gif Op donderdag 21 april 2011 07:56 schreef Lotusss het volgende:

[..]

Op een zondag morgen vind ik 7:00 niet echt normaal... anyway, hoe laat kan ER je bellen? Hij is vanaf 17:00 thuis.
Waarom? Zijn jullie Gristenhonden?, anders is zondag gewoon een dag hoor, wat jij misschien normaal vind vinden anderen wel normaal, maar het blijkt dat je graag wilt dat we in jou 'wereldbeeld' leven en reageren, nou, ik kan je zeggen dart als je een uitzending via de baas hebt meegemaakt je daar een andere kijk op hebt ;)
  donderdag 21 april 2011 @ 08:59:38 #231
88561 Lotusss
Queen of Topic Kill
pi_95794178
quote:
0s.gif Op donderdag 21 april 2011 08:55 schreef Mores het volgende:

[..]

Waarom? Zijn jullie Gristenhonden?, anders is zondag gewoon een dag hoor, wat jij misschien normaal vind vinden anderen wel normaal, maar het blijkt dat je graag wilt dat we in jou 'wereldbeeld' leven en reageren, nou, ik kan je zeggen dart als je een uitzending via de baas hebt meegemaakt je daar een andere kijk op hebt ;)
Dit is gewoon om te treiteren. Kappen nu.
... and I feel fine.
  donderdag 21 april 2011 @ 09:14:00 #232
336227 Mores
Nil Nobis Absurdum
pi_95794541
quote:
0s.gif Op donderdag 21 april 2011 08:59 schreef Lotusss het volgende:

[..]

Dit is gewoon om te treiteren. Kappen nu.
Kap jij maar eens :) ;)
  donderdag 21 april 2011 @ 09:52:35 #233
168777 Rave_NL
pi_95795605
Vraag blijft dan wel waarom hij een blauwe baret weigert te dragen bij een officiële gelegenheid, maar ondertussen wel trots loopt te verkondigen dat hij in camo met een UNPROFOR-pet naar een DEF-meet komt... :{
  donderdag 21 april 2011 @ 10:08:50 #234
309335 Vronsky
Zandhappert
pi_95796120
Unprofor pet was er, maar geen camo :P
Maar goed, ieder z'n eigen ding. :/
That song is straight homosexual country music special olympic gay.
pi_95796440
quote:
0s.gif Op donderdag 21 april 2011 09:52 schreef Rave_NL het volgende:
Vraag blijft dan wel waarom hij een blauwe baret weigert te dragen bij een officiële gelegenheid, maar ondertussen wel trots loopt te verkondigen dat hij in camo met een UNPROFOR-pet naar een DEF-meet komt... :{
:') :') :') :') :') :') :') :') :') :') :') :') :') :') :') :') :') :') :') :') :') :') :') :') :') :') :') :')

Haha!

Ik heb al die tijd wijselijk mijn mond gehouden over wat ik van dit topic vind, en dat blijf ik voorlopig nog wel effe doen, omdat ik het anders te zielig vind worden voor betrokkenen. Ja, ook ik vertoon soms menselijke gevoelens. Maarruh, best vermakelijk dit.
  donderdag 21 april 2011 @ 10:32:13 #236
309335 Vronsky
Zandhappert
pi_95796825
Menselijke gevoelens? Leugens! :')
That song is straight homosexual country music special olympic gay.
  donderdag 21 april 2011 @ 10:58:01 #237
337345 BrammetjeBraam
en Grootje Grutjes
pi_95797661
quote:
0s.gif Op donderdag 21 april 2011 08:55 schreef Mores het volgende:

[..]

Ik had al een vermoeden, maar met deze post laat je je echt kennen.
Dat mensen er überhaupt nog aandacht aan willen besteden. Open anders zelf je topic ofzo? :{w
pi_95799322
Goh Mores, jij maakt je wel erg druk over iets wat iemand ooit eens online heeft gezegd, aangezien je er al weken op een zeer onbeschofte manier herrie over loopt te maken... :')
Kap gewoon met dat gezeik, al die stress is slecht voor je gezondheid.
  donderdag 21 april 2011 @ 12:26:50 #239
168777 Rave_NL
pi_95800848
quote:
0s.gif Op donderdag 21 april 2011 10:18 schreef Lightning_NL het volgende:

[..]

:') :') :') :') :') :') :') :') :') :') :') :') :') :') :') :') :') :') :') :') :') :') :') :') :') :') :') :')

Haha!

Ik heb al die tijd wijselijk mijn mond gehouden over wat ik van dit topic vind, en dat blijf ik voorlopig nog wel effe doen, omdat ik het anders te zielig vind worden voor betrokkenen. Ja, ook ik vertoon soms menselijke gevoelens. Maarruh, best vermakelijk dit.
Ik hou ook wijselijk m'n mond.. :')
pi_95801274
quote:
0s.gif Op donderdag 21 april 2011 12:26 schreef Rave_NL het volgende:

[..]

Ik hou ook wijselijk m'n mond.. :')
Maar ondertussen wel even olie op het vuur gooien. :')
"Any officer who goes into action without his sword is improperly dressed." - "Mad Jack" Churchill DSO MC
  donderdag 21 april 2011 @ 12:48:00 #241
337345 BrammetjeBraam
en Grootje Grutjes
pi_95801619
Zoals hier al meerdere keren is aangegeven heeft hij nog meer meegemaakt als hij hier beschreven heeft. Misschien vindt hij dat nog moeilijk om over te praten ofwel hij wil dit gedeelte niet openbaar hebben en er alleen achter de schermen over praten.
Ik snap dan ook niet wat precies de bedoeling van deze aanvallen zijn. Om hem neer te zetten als een leugenaar?
Ik vind het persoonlijk al moedig om wat hij nu heeft opgeschreven zo neer te schrijven. Het gedeelte over de zelfmoordpoging zou ik bijvoorbeeld (uit schaamte) nooit durven vertellen. Het is dan wel heel goedkoop om even uit het niets een aanval te doen. Vertel je eigen verhaal dan, zoek de overeenkomsten, de verschillen. Ik kan me gerust voorstellen dat een en ander in jullie ogen niet klopt, maar iedereen beleeft dingen anders en herinneringen kunnen ook veranderen met de tijd. Als er dan ook nog aangeboden wordt om e.e.a. telefonisch te verduidelijken en daar ook al denigrerend over gedaan wordt... :N

Van mij had je al lang een dikke middelvinger gehad. Iemand in zijn waarde laten is moeilijk voor iedereen, maar sommigen doen er overduidelijk geen eens moeite voor. :{w
pi_95801766
quote:
0s.gif Op donderdag 21 april 2011 12:48 schreef BrammetjeBraam het volgende:
Zoals hier al meerdere keren is aangegeven heeft hij nog meer meegemaakt als hij hier beschreven heeft. Misschien vindt hij dat nog moeilijk om over te praten ofwel hij wil dit gedeelte niet openbaar hebben en er alleen achter de schermen over praten.
Ik snap dan ook niet wat precies de bedoeling van deze aanvallen zijn. Om hem neer te zetten als een leugenaar?
Ik vind het persoonlijk al moedig om wat hij nu heeft opgeschreven zo neer te schrijven. Het gedeelte over de zelfmoordpoging zou ik bijvoorbeeld (uit schaamte) nooit durven vertellen. Het is dan wel heel goedkoop om even uit het niets een aanval te doen. Vertel je eigen verhaal dan, zoek de overeenkomsten, de verschillen. Ik kan me gerust voorstellen dat een en ander in jullie ogen niet klopt, maar iedereen beleeft dingen anders en herinneringen kunnen ook veranderen met de tijd. Als er dan ook nog aangeboden wordt om e.e.a. telefonisch te verduidelijken en daar ook al denigrerend over gedaan wordt... :N

Van mij had je al lang een dikke middelvinger gehad. Iemand in zijn waarde laten is moeilijk voor iedereen, maar sommigen doen er overduidelijk geen eens moeite voor. :{w
qft
Blood Sugar Sex Magik
  donderdag 21 april 2011 @ 12:52:13 #243
168777 Rave_NL
pi_95801786
quote:
0s.gif Op donderdag 21 april 2011 12:39 schreef Cobra4 het volgende:

[..]

Maar ondertussen wel even olie op het vuur gooien. :')
Sinds wanneer laat ik een kans onbenut om Erwin in de taai te trappen? :')
pi_95801803
quote:
0s.gif Op donderdag 21 april 2011 12:52 schreef Rave_NL het volgende:

[..]

da's een andere discussie :P iets met valkjes en ankers geloof ik he? :)
Blood Sugar Sex Magik
  donderdag 21 april 2011 @ 13:33:58 #245
337345 BrammetjeBraam
en Grootje Grutjes
pi_95803538
ouwe jongens onder elkaar *)
pi_95809739
quote:
0s.gif Op donderdag 21 april 2011 12:52 schreef Rave_NL het volgende:

[..]

Normaal heb je de ballen om het zelf te doen. Nu probeer je iemand anders voor je karretje te spannen En doe je vervolgens alsof je neus bloedt. Zwak hoor.

En jouw "ER pesten" heeft altijd iets te maken met de verschillen tussen KMarns en LMB. Dus je opmerking in dit topic is wel heel erg onder de gordel.
"Any officer who goes into action without his sword is improperly dressed." - "Mad Jack" Churchill DSO MC
pi_95809842
quote:
0s.gif Op donderdag 21 april 2011 12:52 schreef hoogvlieger het volgende:

[..]

da's een andere discussie :P iets met valkjes en ankers geloof ik he? :)
Nee, rave is blijkbaar over die grens gestapt en valt nu ook op het persoonlijke vlak aan.
pi_95809950
Willen jullie nou echt dat iemand zn excuses anbiedt aan ER? Er bestaat altijd nog iets van vrijheid van meningsuiting
pi_95810066
quote:
0s.gif Op donderdag 21 april 2011 16:15 schreef mtchel112 het volgende:
Willen jullie nou echt dat iemand zn excuses anbiedt aan ER? Er bestaat altijd nog iets van vrijheid van meningsuiting
Volgens mij heeft niemand het over excuses.
  donderdag 21 april 2011 @ 16:58:19 #250
168777 Rave_NL
pi_95811921
quote:
1s.gif Op donderdag 21 april 2011 16:10 schreef Cobra4 het volgende:

[..]

Normaal heb je de ballen om het zelf te doen. Nu probeer je iemand anders voor je karretje te spannen En doe je vervolgens alsof je neus bloedt. Zwak hoor.

En jouw "ER pesten" heeft altijd iets te maken met de verschillen tussen KMarns en LMB. Dus je opmerking in dit topic is wel heel erg onder de gordel.
Muah, dat vloeit nog voort uit die hele pre-meet waar hij trots verkondigde hoe hij zichtbaar was, compleet met M90, legerbroek en UNPROFOR-pet. Toen heb ik hem op zo'n manier proberen te prikkelen dat hij het uit zijn hoofd zou halen om het te doen, wat achteraf blijkbaar toch geholpen heeft. Ondanks alle pogingen van een niet nader te noemen mod die blijkbaar alleen maar wilt zeggen wat hij horen wilt, en niet de ballen heeft om te zeggen dat hij er als een complete mongool uit zou gaan zien op de zaterdagavond. Maar goed.

Vervolgens heb ik deze hele discussie links laten liggen, net als anderen hier, maar omdat ik die hele situatie en gedachtengang zo absurd krom vond geef ik weer een prikkel zodat hij weer zal reageren, in plaats van iemand te laten reageren die al lang voor zijn karretje staat..

Ongepast, muah, onder de gordel, jazeker. Maar ik ben alsnog benieuwd naar een antwoord..
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')