Ik voelde al zoiets ja.quote:
Ik prik maar watquote:Op woensdag 12 mei 2010 14:11 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Ik voelde al zoiets ja.
Of was dat eeen magic missile in the dark?
in denbosch hebbben ze al die leuke dingen nietquote:Op woensdag 12 mei 2010 14:00 schreef Waxxer het volgende:
[..]
Tja, die omroepsterskantine ook he...![]()
Maar jij bent toch altijd omringd door modepopjes en alles en leeft heel stylish en urban in the middle of everything?Sushi-bars, cocktailparties, you gotta getta name it....
Zeg, als AD&D fan moet je die uitdrukking van maagic missile toch wel kennen!!!!quote:
Oh oke.quote:Op woensdag 12 mei 2010 14:13 schreef Deceit het volgende:
[..]
in denbosch hebbben ze al die leuke dingen niet
Speel jij dat dan ook?quote:Op woensdag 12 mei 2010 14:14 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Zeg, als AD&D fan moet je die uitdrukking van maagic missile toch wel kennen!!!!
Ik heb het 2x gespeeld, maar speel nu iedere week een andere van World of Darkness (Vampire: The Masquerade).quote:
Maar had je zo'n modepop beeld van mij dan?quote:Op woensdag 12 mei 2010 14:22 schreef Waxxer het volgende:
[..]
Oh oke.
Ander zou je er elke avond wel rondhangen zeker"?Hapje hier, hapje daar.... Nu zit je natuurlijk in al die Hollandse café's met bittergarnitür en alles.
Morning!quote:Op woensdag 12 mei 2010 14:29 schreef mike_hunt het volgende:
Goedemorgen k*tjes.
veeeels te vroeg.![]()
![]()
tering, jullie gaan hard.
Wie!? Jij!?quote:Op woensdag 12 mei 2010 14:10 schreef Deceit het volgende:
Maar daarom zijn de plannen om naar Rdam te verhuizen
Daar heb ik ook wel eens aan zitten denken, maar dat lijkt me zo'n trieste bendequote:Op woensdag 12 mei 2010 14:50 schreef Deceit het volgende:
Misschien moet ik wel meegaan met die Single reizen ofso :S ik moet echt vrdmm op zon-vakantie de eerste 2 weken van augustus
niet als je met FOK! vakanties op reis gaatquote:Op woensdag 12 mei 2010 15:00 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Daar heb ik ook wel eens aan zitten denken, maar dat lijkt me zo'n trieste bende
Ff anagepast.quote:Op woensdag 12 mei 2010 15:00 schreef Xiance het volgende:
[..]
niet Vooral als je met FOK! vakanties op reis gaat
Verleidelijk zo, die wijd opengesperde mondquote:
Nog bedankt.quote:Op woensdag 12 mei 2010 06:59 schreef Stroekie het volgende:
succes met je tentamen straks
Een vriendin van me was met zo'n groep naar USA gegaan.. ze had de beste vakantie ooit, gewoon gezellige mensen die niet voor singles gingen maar gewoon dus echt op vakantie wilden gaan en dat met een groep..quote:Op woensdag 12 mei 2010 15:00 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Daar heb ik ook wel eens aan zitten denken, maar dat lijkt me zo'n trieste bende
Je mag wel een keer meedoen hoorquote:Op woensdag 12 mei 2010 15:03 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Verleidelijk zo, die wijd opengesperde mond
Van de mensen die ik ken heb ik eigenlijk ook alleen maar positieve berichten geehoord, en toch lijkt het me niets (of eng).quote:Op woensdag 12 mei 2010 15:04 schreef Deceit het volgende:
[..]
Een vriendin van me was met zo'n groep naar USA gegaan.. ze had de beste vakantie ooit, gewoon gezellige mensen die niet voor singles gingen maar gewoon dus echt op vakantie wilden gaan en dat met een groep..
Er past genoeg in.quote:Op woensdag 12 mei 2010 15:03 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Verleidelijk zo, die wijd opengesperde mond
O dus jullie blijven slapen na de sushi-meet met Dizer en Erik?quote:
Is goed!quote:Op woensdag 12 mei 2010 15:07 schreef Ang3l het volgende:
[..]
O dus jullie blijven slapen na de sushi-meet met Dizer en Erik?
Je wordt geil van ons?quote:Op woensdag 12 mei 2010 15:08 schreef Ang3l het volgende:
Zo. EN nu hou ik op met dat gegeil. Ik lijk verdomme Yuri-Nuno wel
ik zie het ook gewoon daadwerkelijk voor mequote:Op woensdag 12 mei 2010 15:07 schreef Ang3l het volgende:
[..]
O dus jullie blijven slapen na de sushi-meet met Dizer en Erik?
en als je nou eens samen met een single vriend mee op zo'n single reis gaat, heb je iig ook nog steun aan elkaar, zorg er wel voor dat die viend niet je cockbloccker isquote:Op woensdag 12 mei 2010 15:06 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Van de mensen die ik ken heb ik eigenlijk ook alleen maar positieve berichten geehoord, en toch lijkt het me niets (of eng).
denk dat ik het eng zal vinden.. ik denk dat ik altijd wel een plus one nodig heb.. om op terug te vallenquote:Op woensdag 12 mei 2010 15:06 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Van de mensen die ik ken heb ik eigenlijk ook alleen maar positieve berichten geehoord, en toch lijkt het me niets (of eng).
Laat ik zeggen dat de onderkant van mijn buro plakt nuquote:
I sleep in the nudequote:
Ben je jezelf aan het aanbieden?quote:Op woensdag 12 mei 2010 15:13 schreef TheaterMaMa het volgende:
[..]
en als je nou eens samen met een single vriend mee op zo'n single reis gaat, heb je iig ook nog steun aan elkaar,
O nee, toch niet.quote:zorg er wel voor dat die viend niet je cockbloccker is
ik denk dat het een typisch gevalletje sauna is..quote:Op woensdag 12 mei 2010 15:14 schreef Deceit het volgende:
[..]
denk dat ik het eng zal vinden.. ik denk dat ik altijd wel een plus one nodig heb.. om op terug te vallen
quote:Op woensdag 12 mei 2010 15:19 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Laat ik zeggen dat de onderkant van mijn buro plakt nu
Saunaquote:Op woensdag 12 mei 2010 15:20 schreef Xiance het volgende:
[..]
ik denk dat het een typisch gevalletje sauna is..
veel mensen vinden het dood eng, maar als ze eenmaal zijn gewees is t allemaal goed
Zie de vergelijking niet echt..quote:
Meer de "voor de eerste keer eng, daarna niet meer" vergelijking denk ik.quote:Op woensdag 12 mei 2010 15:26 schreef Deceit het volgende:
[..]
Zie de vergelijking niet echt..
Als ik op vakantie ga wil ik wel een maatje er bij hebben, zo bedoel ik t
Vind er geeen FUCK aan en ik voel me ook niet op mijn gemak in m'n blote pierelelepiepelie tussen de vreemden.quote:
No commentquote:Op woensdag 12 mei 2010 15:33 schreef Deceit het volgende:
en hebben jullie ook sex gehad in die sauna's?
Wat een brutale vraag!quote:
He won;t let himself be.... *drumroll*... deceived!quote:Op woensdag 12 mei 2010 15:44 schreef Waxxer het volgende:
Deceit is niet iemand die zich voor de gek laat houden, volgens mij.
Heel netjes met Abraxasquote:
Glee, ik vind daar geen flikker aan.quote:Op woensdag 12 mei 2010 15:10 schreef TheaterMaMa het volgende:
Glee was empowering, Kurt rocked weer eens een keer, flink goed
da's waar mjaquote:Op woensdag 12 mei 2010 15:48 schreef Deceit het volgende:
[..]
Je hebt toch afwerkhokjes, kabines, labyrinten
ben je nog nooit naar een sexsauna geweest? foeiquote:
ik zei toch dat ik een maagdelijk groen blaadje benquote:Op woensdag 12 mei 2010 15:53 schreef mike_hunt het volgende:
[..]
ben je nog nooit naar een sexsauna geweest? foei![]()
quote:Op woensdag 12 mei 2010 15:54 schreef Xiance het volgende:
[..]
ik zei toch dat ik een maagdelijk groen blaadje ben
DJ, van Flaman & Abraxas, van The Party Animals.quote:
ik ben er dol opquote:Op woensdag 12 mei 2010 15:53 schreef mike_hunt het volgende:
[..]
ben je nog nooit naar een sexsauna geweest? foei![]()
Ja zo groen is ie helemaal niet meerquote:
quote:Op woensdag 12 mei 2010 15:58 schreef Ang3l het volgende:
[..]
DJ, van Flaman & Abraxas, van The Party Animals.
ja, in Amsterdam deed ik dat veel. Na het uitgaan (hetero-style) lekker losgaan in de sauna.quote:
quote:Op woensdag 12 mei 2010 16:00 schreef mike_hunt het volgende:
[..]
ja, in Amsterdam deed ik dat veel. Na het uitgaan (hetero-style) lekker losgaan in de sauna.
Ja. Tuurlijk. Ik doe het toch niet met hetero's?!quote:
Bet zou ZO uit jouw jeugd gegrepen kunnen zijn, ware het niet dat "schuur" dan "garage" moest zijn. Met autobanden.quote:Op woensdag 12 mei 2010 16:18 schreef mike_hunt het volgende:
Ving zij een gesprek op tussen twee meiden van 14 jaar. Zei de een: "Waarom doe je niet mee? Bijna iedereen doet het." WAt blijkt, ging het over dat meiden in die klas vaak in een schuur waren waar de jongens van de klas erover heen mochten.En dat scheen dan vaak te gebeuren.
jij stelt een fok meet van het H topic voor bij Arold in z'n zaak ?quote:Op woensdag 12 mei 2010 15:20 schreef Xiance het volgende:
[..]
ik denk dat het een typisch gevalletje sauna is..
veel mensen vinden het dood eng, maar als ze eenmaal zijn gewees is t allemaal goed
quote:Op woensdag 12 mei 2010 15:20 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Ben je jezelf aan het aanbieden?
[..]
O nee, toch niet.
Net of jij niet aktief was op je 14e. Ik ook, maar dan met meisjes.quote:Op woensdag 12 mei 2010 16:29 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Bet zou ZO uit jouw jeugd gegrepen kunnen zijn, ware het niet dat "schuur" dan "garage" moest zijn. Met autobanden.
Uh. Nee.quote:Op woensdag 12 mei 2010 16:39 schreef mike_hunt het volgende:
[..]
Net of jij niet aktief was op je 14e. Ik ook, maar dan met meisjes.
quote:weer die fucking garage. ik moet dat zeker nog heel lang aanhoren, right?
Die tuinbroekquote:Op woensdag 12 mei 2010 15:10 schreef TheaterMaMa het volgende:
Glee was empowering, Kurt rocked weer eens een keer, flink goed
Is het zo nodig om mij als cockblocker te definieren?quote:
ja, maar dat is zeker met jongens. Ben jij een goldstar?quote:Op woensdag 12 mei 2010 16:40 schreef Ang3l het volgende:
[quote]Uh. Nee.
Mijn eerste keer toen ik 17 was.
Daarna pas weer toen ik 21 was.
Jep. Als gold as they get.quote:Op woensdag 12 mei 2010 16:44 schreef mike_hunt het volgende:
[..]
ja, maar dat is zeker met jongens. Ben jij een goldstar?
Ik dacht dat je er zelf al bewust op zinspeelde!quote:Op woensdag 12 mei 2010 16:43 schreef TheaterMaMa het volgende:
[..]
Is het zo nodig om mij als cockblocker te definieren?
O ja, vroeger weekend dus ook vroeeger zat he Vlarpiequote:
of je brengt gewoon een nieuwe film uit maar dan in b.v het park, de boerderij, het grenswisselkantoor, het distributiecentrum van Jamin, de donkere kamer van de ontwikkelcentrale, de pantry op een kantoorquote:Op woensdag 12 mei 2010 16:39 schreef mike_hunt het volgende:
[..]
Net of jij niet aktief was op je 14e. Ik ook, maar dan met meisjes.
weer die fucking garage. ik moet dat zeker nog heel lang aanhoren, right?
cockblocker??quote:Op woensdag 12 mei 2010 16:43 schreef TheaterMaMa het volgende:
[..]
Is het zo nodig om mij als cockblocker te definieren?
weekend...... WEEKEND?quote:Op woensdag 12 mei 2010 16:54 schreef Ang3l het volgende:
[..]
O ja, vroeger weekend dus ook vroeeger zat he Vlarpie
Wat ZUL je geenieten!!!
tis bijna 5 uur. bottoms up. Nee, niet die bottomquote:
moet je straks ook nog huis versieren en zo?quote:Op woensdag 12 mei 2010 16:59 schreef TheVulture het volgende:
Goeiemiddag... ben ik even tusen de bruiloft door.... vanavond deel 2 met een leuk feestje
Ja, want Steve sluit aan okm 10 uurquote:Op woensdag 12 mei 2010 16:54 schreef Ang3l het volgende:
[..]
O ja, vroeger weekend dus ook vroeeger zat he Vlarpie
Wat ZUL je geenieten!!!
ik ken genoeg lokaties. dat was mijn beroep, u know. Wel in samenspraak.quote:Op woensdag 12 mei 2010 16:55 schreef Stroekie het volgende:
[..]
of je brengt gewoon een nieuwe film uit maar dan in b.v het park, de boerderij, het grenswisselkantoor, het distributiecentrum van Jamin, de donkere kamer van de ontwikkelcentrale, de pantry op een kantoor
keuze genoeg
Nee dat is zo 1990quote:Op woensdag 12 mei 2010 17:00 schreef Stroekie het volgende:
[..]
moet je straks ook nog huis versieren en zo?
Tis elke dag weekend voor mij.quote:Op woensdag 12 mei 2010 16:58 schreef Stroekie het volgende:
[..]
weekend...... WEEKEND?
vrijdag is toch een gewone werkdag? althanks voor mij dus wel
kijk, dus een enkel probleem om van dat garage imago af te komenquote:Op woensdag 12 mei 2010 17:01 schreef mike_hunt het volgende:
[..]
ik ken genoeg lokaties. dat was mijn beroep, u know. Wel in samenspraak.
daarom is het zeker nog steeds bon ton bij ons in schubbenkutterveen en in het ex las vegas van brabantquote:
Jij bent vroeg opquote:
een bruiloft van wie?quote:
mnaar dat was maar 1 keer. 1 zwaluw maakt nog geen zomer.quote:Op woensdag 12 mei 2010 17:03 schreef Stroekie het volgende:
[..]
kijk, dus een enkel probleem om van dat garage imago af te komen
vroeg? Tis al bijna noon.quote:
maar het smaakte je dus niet naar meer ?quote:Op woensdag 12 mei 2010 17:07 schreef mike_hunt het volgende:
[..]
mnaar dat was maar 1 keer. 1 zwaluw maakt nog geen zomer.
in NYV lummel jij volgens mij elke dagquote:Op woensdag 12 mei 2010 17:08 schreef mike_hunt het volgende:
[..]
vroeg? Tis al bijna noon.
ik was al voor achten wakker. kon niet meer slapen. Ben nu aan het lummelen, internetten met jan en alleman, daarna trainen.
een vriend van mequote:
o, dan ga ik maar trouwen. Krijg ik allemaal cadeautjes.quote:Op woensdag 12 mei 2010 17:11 schreef Stroekie het volgende:
[..]
jie weet het, van een bruiloft komt de volgende bruiloft
Neuh, ik sta niet graag in de picture.quote:Op woensdag 12 mei 2010 17:11 schreef Stroekie het volgende:
[..]
maar het smaakte je dus niet naar meer ?
Nee, tis keihard werken normaliter. nou ja, vroeger dan.quote:Op woensdag 12 mei 2010 17:12 schreef Stroekie het volgende:
[..]
in NYV lummel jij volgens mij elke dag
Maar dat was niet je eerste postquote:Op woensdag 12 mei 2010 17:08 schreef mike_hunt het volgende:
[..]
vroeg? Tis al bijna noon.
ik was al voor achten wakker. kon niet meer slapen. Ben nu aan het lummelen, internetten met jan en alleman, daarna trainen.
is ie niet jaloers als jij je nog kan omdraaien?quote:Op woensdag 12 mei 2010 17:21 schreef wonderer het volgende:
[..]
Maar dat was niet je eerste post
Ik was ook voor achten wakker maar toen Brad naar z'n werk was, ging ik lekker weer slapen
tegenwoordig krijg toch elk bruidspaar heel onpersoonlijk een kaart in een enveloppe met een geldelijke bijdrage ?quote:Op woensdag 12 mei 2010 17:17 schreef mike_hunt het volgende:
[..]
o, dan ga ik maar trouwen. Krijg ik allemaal cadeautjes.![]()
toch wel raar, huilen als je klaarkomt.quote:
vroeger ja, dat is dus meer dan 2 jaar geledenquote:Op woensdag 12 mei 2010 17:19 schreef mike_hunt het volgende:
[..]
Nee, tis keihard werken normaliter. nou ja, vroeger dan.maar soms heb ik s ochtends opstartproblemen. Ligt er natuurlijk ook aan wat ik de avond ervoor heb gedaan.
Het is een vorm van genocide.quote:Op woensdag 12 mei 2010 17:26 schreef mike_hunt het volgende:
[..]
toch wel raar, huilen als je klaarkomt.
geld is toch ook leuk?! wat moet ik nou met 3 blenders o.i.d.? I heb nog wel hier mijn suske en wiske longdrinkglazenquote:Op woensdag 12 mei 2010 17:26 schreef Stroekie het volgende:
[..]
tegenwoordig krijg toch elk bruidspaar heel onpersoonlijk een kaart in een enveloppe met een geldelijke bijdrage ?
vriend van mij is nog tradioneel getrouwd in Wisconsinquote:Op woensdag 12 mei 2010 17:27 schreef mike_hunt het volgende:
[..]
geld is toch ook leuk?! wat moet ik nou met 3 blenders o.i.d.? I heb nog wel hier mijn suske en wiske longdrinkglazen
twee jaar alweer? tijd gaat snel.quote:Op woensdag 12 mei 2010 17:27 schreef Stroekie het volgende:
[..]
vroeger ja, dat is dus meer dan 2 jaar geleden![]()
ik had het over het heden en nu![]()
en opstart problemen als de olie is nog dik en traag, en er zit VIMzand in de raderen/tandwielen
wat maakt dat beetje extra vocht op het hoogtepunt nu voor verschilquote:Op woensdag 12 mei 2010 17:26 schreef mike_hunt het volgende:
[..]
Jij bent naar mijn hart.quote:
ga je je sling trouwens ook mee verhuizen vanuit NYC naar Amsterdam ?quote:Op woensdag 12 mei 2010 17:29 schreef mike_hunt het volgende:
[..]
twee jaar alweer? tijd gaat snel.![]()
Nee, ik ben vandaag de dag ook druk met van alles en nog wat bezig.
VIM? hallo, ik ben geen Mickey Hoogendijk.![]()
quote:
heerlijk! nou heb ik honger.quote:
is weer eens wat ander dan een goldenshower.quote:Op woensdag 12 mei 2010 17:30 schreef Stroekie het volgende:
[..]
wat maakt dat beetje extra vocht op het hoogtepunt nu voor verschil
ach altijd datzelfde gezeik ookquote:Op woensdag 12 mei 2010 17:32 schreef mike_hunt het volgende:
[..]
is weer eens wat ander dan een goldenshower.
quote:Op woensdag 12 mei 2010 17:31 schreef Stroekie het volgende:
[..]
ga je je sling trouwens ook mee verhuizen vanuit NYC naar Amsterdam ?
quote:
lekker lang weekend dus. Pinksteren komt er ook nog aan. Lekker maandje.quote:
doe ik na het trainen wel. Ik heb al brood op.quote:Op woensdag 12 mei 2010 17:32 schreef Stroekie het volgende:
[..]
ga jij toch je portie falaffel halen ?
hahah echt niet. Het huis is veels te klein. Trouwens ik heb geen cementenplafond. Tis zo'n oud amsterdams huis.quote:Op woensdag 12 mei 2010 17:34 schreef Stroekie het volgende:
[..]
dan brengen we die wel mee bij de housewarming
Kies maar, doe ik het klepje wel open.quote:Op woensdag 12 mei 2010 17:33 schreef Tha_Erik het volgende:
[..]. Mag ik logeren in een van je hartkamers?
Ja. Hemelvaart + collectieve vrije dag vrijdag.quote:
dus niet schommelen ?quote:Op woensdag 12 mei 2010 17:36 schreef mike_hunt het volgende:
[..]
hahah echt niet. Het huis is veels te klein. Trouwens ik heb geen cementenplafond. Tis zo'n oud amsterdams huis.
Ja rond deze tijd vliegen we van Pasen naar Koninginnedag naar Hemelvaart en Pinksterenquote:Op woensdag 12 mei 2010 17:34 schreef mike_hunt het volgende:
[..]
lekker lang weekend dus. Pinksteren komt er ook nog aan. Lekker maandje.
Neem dan in de zomer wat van die vrije dagen van je op. Je kan drie eeuwen vrij nemen en dan nog over hebbenquote:Op woensdag 12 mei 2010 17:45 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Ja rond deze tijd vliegen we van Pasen naar Koninginnedag naar Hemelvaart en Pinksteren
Maar daarna is het ook een heeeele tijd stil tot aan Kerst
ik mag vrijdag gewoon werkenquote:Op woensdag 12 mei 2010 17:34 schreef Deceit het volgende:
hebben mensen hier nu al fucking weekend?
Ah, ja je hebt toch geen reet aan een snipperdag met dit kutweer..quote:
Hallo, ik zeg ook niet dat ik geen vrije dagen meer ga hebben tot die tijdquote:Op woensdag 12 mei 2010 17:46 schreef Tha_Erik het volgende:
[..]
Neem dan in de zomer wat van die vrije dagen van je op. Je kan drie eeuwen vrij nemen en dan nog over hebben.
Kweenie. Boeit me niet zo eigenlijkquote:Op woensdag 12 mei 2010 17:25 schreef mike_hunt het volgende:
[..]
is ie niet jaloers als jij je nog kan omdraaien?
quote:Op woensdag 12 mei 2010 17:26 schreef mike_hunt het volgende:
[..]
Nee dat is inmiddels al bijna een jaar geledenquote:Op woensdag 12 mei 2010 18:05 schreef Deceit het volgende:
maar hoezo ga jij niet op holiday? alleen omdat 1 persoon van de chat nie komt?
Wheheh. Gleequote:Op woensdag 12 mei 2010 18:01 schreef Ang3l het volgende:
"So you like showtunes... doesn't mean you're gay. Just means you're awful!"
en dit jaar omdat?quote:Op woensdag 12 mei 2010 18:07 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Nee dat is inmiddels al bijna een jaar geleden
vakantie, sauna's en voedselquote:Op woensdag 12 mei 2010 18:11 schreef Nuno_G het volgende:
goedmiddag allemaal, waar gaat het vanddag weer over![]()
ben naar de shops geweest met R. creditcards zijn weer helemaal leeg
Omdat.......... geen ideequote:
al wezen carshoppen ?quote:Op woensdag 12 mei 2010 18:11 schreef Nuno_G het volgende:
goedmiddag allemaal, waar gaat het vanddag weer over![]()
ben naar de shops geweest met R. creditcards zijn weer helemaal leeg
nja I knowquote:Op woensdag 12 mei 2010 18:16 schreef Stroekie het volgende:
[..]
ga je vandaag wel meer en langer posten dan gisteren? Want dat was wel een bliksembezoek hier
lijkt mij welquote:Op woensdag 12 mei 2010 18:19 schreef El_Mismo_Loco het volgende:
[..]
nja I knowvrij nutteloos te zwaaien en dan weer te verdwijnen idd
kreeg bezoek
straks gaan we je gewoon yuri 2 noemenquote:Op woensdag 12 mei 2010 18:19 schreef El_Mismo_Loco het volgende:
[..]
nja I knowvrij nutteloos te zwaaien en dan weer te verdwijnen idd
kreeg bezoek
dat zeg ik toch, ze zijn helemaal leegquote:
met deze vaart gaat dat dan niet lang duren jaja,quote:Op woensdag 12 mei 2010 18:27 schreef Stroekie het volgende:
[..]
straks gaan we je gewoon yuri 2 noemen![]()
kleding, wat meubels en een schilderijquote:
toch gekozen voor Bak Met Wielen ?quote:Op woensdag 12 mei 2010 18:30 schreef Nuno_G het volgende:
[..]
dat zeg ik toch, ze zijn helemaal leegniet op mijm c rd maar we hebben inderddad een nieuwe auto gekocht
dat laat jij gewoon decadent luxe voor je organiserenquote:Op woensdag 12 mei 2010 18:31 schreef El_Mismo_Loco het volgende:
[..]
met deze vaart gaat dat dan niet lang duren jaja,
ga vanavond wat drinken en eten blijkbaar
das helemaal geen leuke settingquote:Op woensdag 12 mei 2010 14:42 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Ik heb het 2x gespeeld, maar speel nu iedere week een andere van World of Darkness (Vampire: The Masquerade).
Dat vind ik dus een beetje van AD&D. Ben meer into the vampires.quote:
Ja ik steeds kort, maar echt 2 weken weg is al jaren geledenquote:Op woensdag 12 mei 2010 18:56 schreef wonderer het volgende:
Ik ben eigenlijk ook al heel lang niet meer op vakantie geweest. Zo van echt ontspannen, paar dagen weg in een hotel leuke dingen doen enzo...
lol ja ter ere van mij:-Pquote:Op woensdag 12 mei 2010 18:37 schreef Stroekie het volgende:
[..]
dat laat jij gewoon decadent luxe voor je organiseren?
Bij ons dus niet.. Veel dialoog en minder battle en weinig rollen.. en bij ons kan een verhaal wel 2 jaar durenquote:Op woensdag 12 mei 2010 18:52 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Dat vind ik dus een beetje van AD&D. Ben meer into the vampires.
Plus ik vind AD&D te veel regels hebben ipv fantasie. Je bent voor iedere scheet aan het rollen
zat hen in het woord blijkbaarquote:Op woensdag 12 mei 2010 19:00 schreef El_Mismo_Loco het volgende:
[..]
lol ja ter ere van mij:-P
nee 2 vrienden vroegen me mee
het woord?quote:
neequote:
Twee weken kan ik me ook niet meer heugen. 1999 denk ik, bij mijn oom in Engeland. Daarna gingen mijn vakanties op aan Amerika bezoeken en dat vind ik toch niet echt vakantie.quote:Op woensdag 12 mei 2010 18:56 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Ja ik steeds kort, maar echt 2 weken weg is al jaren geleden
2005
quote:Op woensdag 12 mei 2010 18:12 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Omdat.......... geen idee
Weet niet met wie.
En dit is een retorische vraag... dus laat je rode knopje circus maar zitten!quote:Op woensdag 12 mei 2010 19:19 schreef Parleur het volgende:
En Ang3l... HOE in hemelsnaam is het je gelukt nu al FFXIII uit te spelen? Zijn daar cheats voor dan?
halloquote:
Rennen! heb je het gered?quote:Op woensdag 12 mei 2010 21:30 schreef wonderer het volgende:
Vijf minuten voor tijd erachter komen dat je vandaag naar de shrink moet in plaats van morgen. FAIL
* you just bought yourself another 2 hour session*quote:Op woensdag 12 mei 2010 21:30 schreef wonderer het volgende:
Vijf minuten voor tijd erachter komen dat je vandaag naar de shrink moet in plaats van morgen. FAIL
Tien minuten te laat. Stond vast in het verkeerquote:
Doe je dan toch snel als je ook nog vaststond in het verkeerquote:Op woensdag 12 mei 2010 21:37 schreef wonderer het volgende:
[..]
Tien minuten te laat. Stond vast in het verkeerMaar goed, ik ben eigenlijk wel uitgetherapied dus het was niet zo dat ik nu bepaalde dingen niet heb besproken of zo.
quote:
Het is normaal vijf minuten rijden, maar er staan zeven stoplichten op +/- 300 meter. Allemaal op rood natuurlijk.quote:Op woensdag 12 mei 2010 21:44 schreef MisterO het volgende:
[..]
Doe je dan toch snel als je ook nog vaststond in het verkeer
Jaaaa, de roffelquote:Op woensdag 12 mei 2010 21:48 schreef Waxxer het volgende:
[..]Daar zit wel power in he, en dat geluid...
![]()
Ik heb je een mailtje gestuurd naar je MSN-adres, maar ik weet niet of je dat ook als mail gebruikt. Dat je het even weet.quote:
* wonderer kussentje onder Xiance legquote:
Ik wilde net zeggen: gewoon een keer de prairie op als je je verveelt!quote:Op woensdag 12 mei 2010 21:51 schreef wonderer het volgende:
[..]
Jaaaa, de roffelHeb nog niet echt kunnen door-trekken, allemaal van 30 mph zones hier
Hopelijk binnenkort een keer naar zijn ouders, kan ik op de snelweg.
doen ze bij jullie niet aan de groene golf, of reed je daar te snel voor ?quote:Op woensdag 12 mei 2010 21:46 schreef wonderer het volgende:
[..]
Het is normaal vijf minuten rijden, maar er staan zeven stoplichten op +/- 300 meter. Allemaal op rood natuurlijk.
Morgen tillen, vrijdag tanken?quote:Op woensdag 12 mei 2010 22:08 schreef Waxxer het volgende:
[..]
Hoi oinaru_isan!![]()
Cryptisch: vrijdagochtend pompen.Dus: vrijdagochtend pompen.
Eh, dit is New Hampshire maar, hoorquote:Op woensdag 12 mei 2010 22:09 schreef Stroekie het volgende:
[..]
doen ze bij jullie niet aan de groene golf, of reed je daar te snel voor ?
Ik mag niet komen tillen omdat ik dan heen en weer moet op één dag en dan moet werken vrijdag en dan meteen weer terugkom. Dus ze redden het tillen wel en help ik weer met de dingen die er nog te doen zijn dit weekend!quote:
quote:Op woensdag 12 mei 2010 22:11 schreef oinaru_isan het volgende:
Ik had weer een boete voor te hard rijden.
Maar ik heb nu een navigatiedinges op mijn HTC Desireen die doet heel hard pwieiewpwieeieiew als ik te hard rij. Dus misschien helpt dat.
geeft je G_L je dan ook nog op je donder als er weer zo'n brief uit Leeuwarden bij de post zit?quote:Op woensdag 12 mei 2010 22:11 schreef oinaru_isan het volgende:
Maar ik heb nu een navigatiedinges op mijn HTC Desireen die doet heel hard pwieiewpwieeieiew als ik te hard rij. Dus misschien helpt dat.
Nah, mijn G_L en ik tillen wel mede namens jou.quote:Op woensdag 12 mei 2010 22:15 schreef Waxxer het volgende:
[..]
Ik mag niet komen tillen omdat ik dan heen en weer moet op één dag en dan moet werken vrijdag en dan meteen weer terugkom. Dus ze redden het tillen wel en help ik weer met de dingen die er nog te doen zijn dit weekend!![]()
Maar ik wil wel heel graag tillen. Maar ja....Dan zou ik ook vijf uur reizen en alles. Maar ik baal er wel van, eigenlijk.
Laatst was mijn vader aan het mekkeren over bekeuringen, zat hij ze van mijn moeder op te sommen toen hij aan het boekhouden was. "Kijk, hier weer een, en vlak daarvoor ook al, en zie hier en... wat is dit nou weer??!!!quote:Op woensdag 12 mei 2010 22:11 schreef oinaru_isan het volgende:
Ja, ooh vreselijk als er dan zo'n koekblikje met twee kwebbelende grijze hoofden met 90 km/uur een vrachtwagen aan het inhalen is, waar je 130 mag. En dan vergeet om terug te gaan naar de rechterbaan, want Truus & Thea zijn te druk met het bespreken van de kleinkinderen.quote:Op woensdag 12 mei 2010 22:17 schreef Waxxer het volgende:
[..]oinaru_isan! Ik vind dat helemaal niks voor jou..! Aan de andere kant....
Ja, je bent wel iemand die even hop-hop wil opschieten.
Snoepjes eten in de file, jeweetz....
Gelukkig!quote:Op woensdag 12 mei 2010 22:18 schreef oinaru_isan het volgende:
[..]
Nah, mijn G_L en ik tillen wel mede namens jou.
Oh, dat had ik laatst precies zo!quote:Op woensdag 12 mei 2010 22:20 schreef oinaru_isan het volgende:
[..]
Ja, ooh vreselijk als er dan zo'n koekblikje met twee kwebbelende grijze hoofden met 90 km/uur een vrachtwagen aan het inhalen is, waar je 130 mag. En dan vergeet om terug te gaan naar de rechterbaan, want Truus & Thea zijn te druk met het bespreken van de kleinkinderen.
En dan rijd ik daarna soms iets te hard.
Ik wilde nu iets cryptisch schrijven, zoiets als dat alles over twee weken achter de rug is, en je fijn gekonfijte eendepoot kunt eten met jequote:
Ik heb daar echt ontzettend veel zin in!quote:Op woensdag 12 mei 2010 22:37 schreef oinaru_isan het volgende:
[..]
Ik wilde nu iets cryptisch schrijven, zoiets als dat alles over twee weken achter de rug is, en je fijn gekonfijte eendepoot kunt eten met je. Maar ik zeg maar niets
Nee, dan komt het gewoon toevallig zo uit.quote:Op woensdag 12 mei 2010 22:32 schreef oinaru_isan het volgende:
Nou ja. Rechts inhalen. Als de rechterstrook helemaal leeg is, en er links auto's (veel) langzamer rijden dan de maximum snelheid, dan wil het gebeuren dat ik rechts blijf rijden en mij wel netjes aan de maximum snelheid hou. Is dat dan rechts inhalen?
Ja, of je denkt, hè, zijn we in Engeland? En dan haal je gewoon lekker rechts in en doe je alsof dat zo hoort.quote:Op woensdag 12 mei 2010 22:46 schreef Waxxer het volgende:
[..]
Nee, dan komt het gewoon toevallig zo uit.Rechts inhalen is dat er inderdaad iemand significant langzamer rijdt op de totaal verkeerde weghelft. Dan houd je je adem in, ga je helemaal naar beneden met je rechtervoet en knal je er langs, om vervolgens nog even wat afstand te creeeren omdat je je natuurlijk wel doodschaamt voor die asociale actie die je zojuist hebt uitgehaald. Gedaan. Nou ja, dat dus.
Overigens slaat het natuurlijk helemaal nergens op en mag die directie per direct op straat worden gezet. Dat dat wel even duidelijk isquote:Op woensdag 12 mei 2010 23:01 schreef wonderer het volgende:
Gewoon je laptop dichtklappen als je hem niet gebruikt, probleem opgelost.
Ja, ik wou net iets gaan typen over pubers en laptops en chatrooms en mee glurende rectoren, dus dat het niets te maken heeft met het wel of niet gebruiken van je laptop.quote:Op woensdag 12 mei 2010 23:02 schreef wonderer het volgende:
[..]
Overigens slaat het natuurlijk helemaal nergens op en mag die directie per direct op straat worden gezet. Dat dat wel even duidelijk is
Ik vond het gewoon raar dat ie blijkbaar een open laptop vlak naast zich heeft staan terwijl hij slaapt...quote:Op woensdag 12 mei 2010 23:04 schreef oinaru_isan het volgende:
[..]
Ja, ik wou net iets gaan typen over pubers en laptops en chatrooms en mee glurende rectoren, dus dat het niets te maken heeft met het wel of niet gebruiken van je laptop.
Ik doe dat ook wel eensquote:Op woensdag 12 mei 2010 22:32 schreef oinaru_isan het volgende:
Nou ja. Rechts inhalen. Als de rechterstrook helemaal leeg is, en er links auto's (veel) langzamer rijden dan de maximum snelheid, dan wil het gebeuren dat ik rechts blijf rijden en mij wel netjes aan de maximum snelheid hou. Is dat dan rechts inhalen?
Haha, nou, oh oh oh, die rector heeft het elke dag weer druk-druk-druk!quote:Op woensdag 12 mei 2010 22:54 schreef oinaru_isan het volgende:
[ afbeelding ]
Stel je voor, je school of universiteit deelt laptops uit, maar de rector heeft daar een programmaatje op geïnstalleerd om stiekem op afstand mee te kunnen kijken via de ingebouwde webcam.
http://www.wired.com/threatlevel/2010/05/webcam-scandal-evidence/
Ik zie helemaal voor me hoe zo'n man tegen zijn vrouw zegt dat hij nog wat vergaderingen moet voorbereiden, om vervolgens in zijn studeerkamer met de broek op de knieën leerlingen te begluren.quote:Op woensdag 12 mei 2010 23:08 schreef Waxxer het volgende:
[..]
Haha, nou, oh oh oh, die rector heeft het elke dag weer druk-druk-druk!
Nu al?! Er zitten iets van 50 speeluren in!quote:Op woensdag 12 mei 2010 19:19 schreef Parleur het volgende:
En Ang3l... HOE in hemelsnaam is het je gelukt nu al FFXIII uit te spelen? Zijn daar cheats voor dan?
dude!quote:Op woensdag 12 mei 2010 23:03 schreef wonderer het volgende:
[ afbeelding ]Zie er wel duderig uit hier.
Rosetta stone?quote:Op woensdag 12 mei 2010 23:25 schreef El_Mismo_Loco het volgende:
[..]
dude!
hoe heette dat spaans leer programma wat je had gedownload?
quote:Op woensdag 12 mei 2010 23:25 schreef El_Mismo_Loco het volgende:
[..]
dude!
hoe heette dat spaans leer programma wat je had gedownload?
quote:
quote:
dat was et jaquote:
heb paar dagen terug eindelijk twilight gekeken =quote:
Homoquote:Op woensdag 12 mei 2010 23:34 schreef El_Mismo_Loco het volgende:
[..]
heb paar dagen terug eindelijk twilight gekeken =![]()
zo straks new moon kijken
En dan over een maand Eclipse alquote:Op woensdag 12 mei 2010 23:34 schreef El_Mismo_Loco het volgende:
[..]
Die heb ik toevallig afgelopen weekend weer eens opgezetquote:
lol WHY!quote:
Als je rechts door rijdt, is er niks aan de hand. Alleen als je dan de linker baan opgaat om de mensen die rechts rijden in te halen (dus van links, naar rechts, weer naar links), dan heb je wel rechts ingehaaldquote:Op woensdag 12 mei 2010 23:08 schreef Bartjebart het volgende:
[..]
Ik doe dat ook wel eens![]()
En vraag me dan eigenlijk hetzelfde af...
jajajja yea, ik zal maar net doen alsof ik dit allemaal zo getimed hebquote:
Ja maar dat is toch eigenlijk heul niet eerlijk?quote:Op woensdag 12 mei 2010 23:42 schreef Burner82 het volgende:
[..]
Als je rechts door rijdt, is er niks aan de hand. Alleen als je dan de linker baan opgaat om de mensen die rechts rijden in te halen (dus van links, naar rechts, weer naar links), dan heb je wel rechts ingehaald
Klopt, maar als je op de rechterbaan harder gaat rijden, met de intentie om in te halen, ben je strafbaar....quote:Op woensdag 12 mei 2010 23:44 schreef Bartjebart het volgende:
[..]
Ja maar dat is toch eigenlijk heul niet eerlijk?
Als de anderen er voor kiezen om onwijs langzaam te gaan rijden en dat moet dan zo nodig op de linkerbaan, dan moeten ze nie huilen!
neeeee wat doe jequote:Op woensdag 12 mei 2010 23:34 schreef El_Mismo_Loco het volgende:
[..]
Dan mag hetquote:Op donderdag 13 mei 2010 00:00 schreef Bartjebart het volgende:
dan zeg ik gewoon dat het niet men intentie was
blaa je weet niet wat goed is jijquote:
heb die boutfilm zelf gekeken dusquote:Op donderdag 13 mei 2010 00:05 schreef El_Mismo_Loco het volgende:
[..]
blaa je weet niet wat goed is jij
Nee. Nooit eigenlijk.quote:Op donderdag 13 mei 2010 00:06 schreef oinaru_isan het volgende:
Of iemand alsmaar inhalen omdat de jongen achter het stuur cute is, doen jullie dat wel eens?
niks bout aanquote:Op donderdag 13 mei 2010 00:07 schreef Yurithemaster het volgende:
[..]
heb die boutfilm zelf gekeken dus
euhm..... nopequote:Op donderdag 13 mei 2010 00:06 schreef oinaru_isan het volgende:
Of iemand alsmaar inhalen omdat de jongen achter het stuur cute is, doen jullie dat wel eens?
alleen de weerwolven waren te doenquote:Op donderdag 13 mei 2010 00:08 schreef El_Mismo_Loco het volgende:
[..]
niks bout aan
dan zeg je 'ik vond' het bout
maar dr is niks bout aan
Je bedoeld lekkere kerels?quote:Op donderdag 13 mei 2010 00:17 schreef Yurithemaster het volgende:
[..]
alleen de weerwolven waren te doen![]()
![]()
maar de rest was het kijken niet waard
dus jij hebt ook een zoetsappige kant,?quote:Op woensdag 12 mei 2010 23:34 schreef El_Mismo_Loco het volgende:
[..]
quote:Op donderdag 13 mei 2010 00:19 schreef Burner82 het volgende:
[..]
Je bedoeld lekkere kerels?(moet ik steeds van mijn zusje aanhoren, dus misschien toch maar eens kijken
)
tgaat me ook totaal niet om het zoetsappigequote:Op donderdag 13 mei 2010 00:24 schreef Stroekie het volgende:
[..]
dus jij hebt ook een zoetsappige kant,?
bast niet direct bij het beeld in mijn hoofd dat ik hier van je heb gekregen
Underworld en zoquote:Op donderdag 13 mei 2010 00:28 schreef El_Mismo_Loco het volgende:
[..]
tgaat me ook totaal niet om het zoetsappigeging er ook niet naar kijken omdat erbij staat drama romantico
ik houd van duistere films die op deze wijze gefilmd zijn, grauw grijs blauwig
en vampire stuff , en dan not the horror kind want die vind ik dan weer knullig
100%quote:
Kom op zeg, glitterende vampiers?quote:
dat vond ik nice bedacht eignelijkquote:
De hele boekenreeks is 1 grote mormoonse metafoor voor ontluikende seksualiteit bij tienermeisjesquote:
Ja, nou, jammer danquote:Op donderdag 13 mei 2010 00:56 schreef Ang3l het volgende:
[..]
De hele boekenreeks is 1 grote mormoonse metafoor voor ontluikende seksualiteit bij tienermeisjes
Celerity level 3, zoeffquote:Op donderdag 13 mei 2010 01:02 schreef El_Mismo_Loco het volgende:
Laat mij er maar gewoon naar kijken als een visueel mooie film met speed of light rennende vampieren
Al die andere wezens zijn al een keer verkrachtquote:Op donderdag 13 mei 2010 00:58 schreef wonderer het volgende:
[..]
Ja, nou, jammer danLaten ze een ander wezen verkrachten voor zo'n metafoor
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |