neeeee wat doe jequote:Op woensdag 12 mei 2010 23:34 schreef El_Mismo_Loco het volgende:
[..]
heb paar dagen terug eindelijk twilight gekeken =![]()
zo straks new moon kijken
Dan mag hetquote:Op donderdag 13 mei 2010 00:00 schreef Bartjebart het volgende:
dan zeg ik gewoon dat het niet men intentie was
blaa je weet niet wat goed is jijquote:
heb die boutfilm zelf gekeken dusquote:Op donderdag 13 mei 2010 00:05 schreef El_Mismo_Loco het volgende:
[..]
blaa je weet niet wat goed is jij
Nee. Nooit eigenlijk.quote:Op donderdag 13 mei 2010 00:06 schreef oinaru_isan het volgende:
Of iemand alsmaar inhalen omdat de jongen achter het stuur cute is, doen jullie dat wel eens?
niks bout aanquote:Op donderdag 13 mei 2010 00:07 schreef Yurithemaster het volgende:
[..]
heb die boutfilm zelf gekeken dus
euhm..... nopequote:Op donderdag 13 mei 2010 00:06 schreef oinaru_isan het volgende:
Of iemand alsmaar inhalen omdat de jongen achter het stuur cute is, doen jullie dat wel eens?
alleen de weerwolven waren te doenquote:Op donderdag 13 mei 2010 00:08 schreef El_Mismo_Loco het volgende:
[..]
niks bout aan
dan zeg je 'ik vond' het bout
maar dr is niks bout aan
Je bedoeld lekkere kerels?quote:Op donderdag 13 mei 2010 00:17 schreef Yurithemaster het volgende:
[..]
alleen de weerwolven waren te doen![]()
![]()
maar de rest was het kijken niet waard
dus jij hebt ook een zoetsappige kant,?quote:Op woensdag 12 mei 2010 23:34 schreef El_Mismo_Loco het volgende:
[..]
heb paar dagen terug eindelijk twilight gekeken =![]()
zo straks new moon kijken
quote:Op donderdag 13 mei 2010 00:19 schreef Burner82 het volgende:
[..]
Je bedoeld lekkere kerels?(moet ik steeds van mijn zusje aanhoren, dus misschien toch maar eens kijken
)
tgaat me ook totaal niet om het zoetsappigequote:Op donderdag 13 mei 2010 00:24 schreef Stroekie het volgende:
[..]
dus jij hebt ook een zoetsappige kant,?
bast niet direct bij het beeld in mijn hoofd dat ik hier van je heb gekregen
Underworld en zoquote:Op donderdag 13 mei 2010 00:28 schreef El_Mismo_Loco het volgende:
[..]
tgaat me ook totaal niet om het zoetsappigeging er ook niet naar kijken omdat erbij staat drama romantico
ik houd van duistere films die op deze wijze gefilmd zijn, grauw grijs blauwig
en vampire stuff , en dan not the horror kind want die vind ik dan weer knullig
100%quote:
Kom op zeg, glitterende vampiers?quote:
dat vond ik nice bedacht eignelijkquote:
De hele boekenreeks is 1 grote mormoonse metafoor voor ontluikende seksualiteit bij tienermeisjesquote:
Ja, nou, jammer danquote:Op donderdag 13 mei 2010 00:56 schreef Ang3l het volgende:
[..]
De hele boekenreeks is 1 grote mormoonse metafoor voor ontluikende seksualiteit bij tienermeisjes
Celerity level 3, zoeffquote:Op donderdag 13 mei 2010 01:02 schreef El_Mismo_Loco het volgende:
Laat mij er maar gewoon naar kijken als een visueel mooie film met speed of light rennende vampieren
Al die andere wezens zijn al een keer verkrachtquote:Op donderdag 13 mei 2010 00:58 schreef wonderer het volgende:
[..]
Ja, nou, jammer danLaten ze een ander wezen verkrachten voor zo'n metafoor
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |