Overigens slaat het natuurlijk helemaal nergens op en mag die directie per direct op straat worden gezet. Dat dat wel even duidelijk isquote:Op woensdag 12 mei 2010 23:01 schreef wonderer het volgende:
Gewoon je laptop dichtklappen als je hem niet gebruikt, probleem opgelost.
Ja, ik wou net iets gaan typen over pubers en laptops en chatrooms en mee glurende rectoren, dus dat het niets te maken heeft met het wel of niet gebruiken van je laptop.quote:Op woensdag 12 mei 2010 23:02 schreef wonderer het volgende:
[..]
Overigens slaat het natuurlijk helemaal nergens op en mag die directie per direct op straat worden gezet. Dat dat wel even duidelijk is
Ik vond het gewoon raar dat ie blijkbaar een open laptop vlak naast zich heeft staan terwijl hij slaapt...quote:Op woensdag 12 mei 2010 23:04 schreef oinaru_isan het volgende:
[..]
Ja, ik wou net iets gaan typen over pubers en laptops en chatrooms en mee glurende rectoren, dus dat het niets te maken heeft met het wel of niet gebruiken van je laptop.
Ik doe dat ook wel eensquote:Op woensdag 12 mei 2010 22:32 schreef oinaru_isan het volgende:
Nou ja. Rechts inhalen. Als de rechterstrook helemaal leeg is, en er links auto's (veel) langzamer rijden dan de maximum snelheid, dan wil het gebeuren dat ik rechts blijf rijden en mij wel netjes aan de maximum snelheid hou. Is dat dan rechts inhalen?
Haha, nou, oh oh oh, die rector heeft het elke dag weer druk-druk-druk!quote:Op woensdag 12 mei 2010 22:54 schreef oinaru_isan het volgende:
[ afbeelding ]
Stel je voor, je school of universiteit deelt laptops uit, maar de rector heeft daar een programmaatje op geïnstalleerd om stiekem op afstand mee te kunnen kijken via de ingebouwde webcam.
http://www.wired.com/threatlevel/2010/05/webcam-scandal-evidence/
Ik zie helemaal voor me hoe zo'n man tegen zijn vrouw zegt dat hij nog wat vergaderingen moet voorbereiden, om vervolgens in zijn studeerkamer met de broek op de knieën leerlingen te begluren.quote:Op woensdag 12 mei 2010 23:08 schreef Waxxer het volgende:
[..]
Haha, nou, oh oh oh, die rector heeft het elke dag weer druk-druk-druk!
Nu al?! Er zitten iets van 50 speeluren in!quote:Op woensdag 12 mei 2010 19:19 schreef Parleur het volgende:
En Ang3l... HOE in hemelsnaam is het je gelukt nu al FFXIII uit te spelen? Zijn daar cheats voor dan?
dude!quote:Op woensdag 12 mei 2010 23:03 schreef wonderer het volgende:
[ afbeelding ]Zie er wel duderig uit hier.
Rosetta stone?quote:Op woensdag 12 mei 2010 23:25 schreef El_Mismo_Loco het volgende:
[..]
dude!
hoe heette dat spaans leer programma wat je had gedownload?
quote:Op woensdag 12 mei 2010 23:25 schreef El_Mismo_Loco het volgende:
[..]
dude!
hoe heette dat spaans leer programma wat je had gedownload?
quote:
quote:
dat was et jaquote:
heb paar dagen terug eindelijk twilight gekeken =quote:
Homoquote:Op woensdag 12 mei 2010 23:34 schreef El_Mismo_Loco het volgende:
[..]
heb paar dagen terug eindelijk twilight gekeken =![]()
zo straks new moon kijken
En dan over een maand Eclipse alquote:Op woensdag 12 mei 2010 23:34 schreef El_Mismo_Loco het volgende:
[..]
Die heb ik toevallig afgelopen weekend weer eens opgezetquote:
lol WHY!quote:
Als je rechts door rijdt, is er niks aan de hand. Alleen als je dan de linker baan opgaat om de mensen die rechts rijden in te halen (dus van links, naar rechts, weer naar links), dan heb je wel rechts ingehaaldquote:Op woensdag 12 mei 2010 23:08 schreef Bartjebart het volgende:
[..]
Ik doe dat ook wel eens![]()
En vraag me dan eigenlijk hetzelfde af...
jajajja yea, ik zal maar net doen alsof ik dit allemaal zo getimed hebquote:
Ja maar dat is toch eigenlijk heul niet eerlijk?quote:Op woensdag 12 mei 2010 23:42 schreef Burner82 het volgende:
[..]
Als je rechts door rijdt, is er niks aan de hand. Alleen als je dan de linker baan opgaat om de mensen die rechts rijden in te halen (dus van links, naar rechts, weer naar links), dan heb je wel rechts ingehaald
Klopt, maar als je op de rechterbaan harder gaat rijden, met de intentie om in te halen, ben je strafbaar....quote:Op woensdag 12 mei 2010 23:44 schreef Bartjebart het volgende:
[..]
Ja maar dat is toch eigenlijk heul niet eerlijk?
Als de anderen er voor kiezen om onwijs langzaam te gaan rijden en dat moet dan zo nodig op de linkerbaan, dan moeten ze nie huilen!
neeeee wat doe jequote:Op woensdag 12 mei 2010 23:34 schreef El_Mismo_Loco het volgende:
[..]
Dan mag hetquote:Op donderdag 13 mei 2010 00:00 schreef Bartjebart het volgende:
dan zeg ik gewoon dat het niet men intentie was
blaa je weet niet wat goed is jijquote:
heb die boutfilm zelf gekeken dusquote:Op donderdag 13 mei 2010 00:05 schreef El_Mismo_Loco het volgende:
[..]
blaa je weet niet wat goed is jij
Nee. Nooit eigenlijk.quote:Op donderdag 13 mei 2010 00:06 schreef oinaru_isan het volgende:
Of iemand alsmaar inhalen omdat de jongen achter het stuur cute is, doen jullie dat wel eens?
niks bout aanquote:Op donderdag 13 mei 2010 00:07 schreef Yurithemaster het volgende:
[..]
heb die boutfilm zelf gekeken dus
euhm..... nopequote:Op donderdag 13 mei 2010 00:06 schreef oinaru_isan het volgende:
Of iemand alsmaar inhalen omdat de jongen achter het stuur cute is, doen jullie dat wel eens?
alleen de weerwolven waren te doenquote:Op donderdag 13 mei 2010 00:08 schreef El_Mismo_Loco het volgende:
[..]
niks bout aan
dan zeg je 'ik vond' het bout
maar dr is niks bout aan
Je bedoeld lekkere kerels?quote:Op donderdag 13 mei 2010 00:17 schreef Yurithemaster het volgende:
[..]
alleen de weerwolven waren te doen![]()
![]()
maar de rest was het kijken niet waard
dus jij hebt ook een zoetsappige kant,?quote:Op woensdag 12 mei 2010 23:34 schreef El_Mismo_Loco het volgende:
[..]
quote:Op donderdag 13 mei 2010 00:19 schreef Burner82 het volgende:
[..]
Je bedoeld lekkere kerels?(moet ik steeds van mijn zusje aanhoren, dus misschien toch maar eens kijken
)
tgaat me ook totaal niet om het zoetsappigequote:Op donderdag 13 mei 2010 00:24 schreef Stroekie het volgende:
[..]
dus jij hebt ook een zoetsappige kant,?
bast niet direct bij het beeld in mijn hoofd dat ik hier van je heb gekregen
Underworld en zoquote:Op donderdag 13 mei 2010 00:28 schreef El_Mismo_Loco het volgende:
[..]
tgaat me ook totaal niet om het zoetsappigeging er ook niet naar kijken omdat erbij staat drama romantico
ik houd van duistere films die op deze wijze gefilmd zijn, grauw grijs blauwig
en vampire stuff , en dan not the horror kind want die vind ik dan weer knullig
100%quote:
Kom op zeg, glitterende vampiers?quote:
dat vond ik nice bedacht eignelijkquote:
De hele boekenreeks is 1 grote mormoonse metafoor voor ontluikende seksualiteit bij tienermeisjesquote:
Ja, nou, jammer danquote:Op donderdag 13 mei 2010 00:56 schreef Ang3l het volgende:
[..]
De hele boekenreeks is 1 grote mormoonse metafoor voor ontluikende seksualiteit bij tienermeisjes
Celerity level 3, zoeffquote:Op donderdag 13 mei 2010 01:02 schreef El_Mismo_Loco het volgende:
Laat mij er maar gewoon naar kijken als een visueel mooie film met speed of light rennende vampieren
Al die andere wezens zijn al een keer verkrachtquote:Op donderdag 13 mei 2010 00:58 schreef wonderer het volgende:
[..]
Ja, nou, jammer danLaten ze een ander wezen verkrachten voor zo'n metafoor
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |