En dit is een retorische vraag... dus laat je rode knopje circus maar zitten!quote:Op woensdag 12 mei 2010 19:19 schreef Parleur het volgende:
En Ang3l... HOE in hemelsnaam is het je gelukt nu al FFXIII uit te spelen? Zijn daar cheats voor dan?
halloquote:
Rennen! heb je het gered?quote:Op woensdag 12 mei 2010 21:30 schreef wonderer het volgende:
Vijf minuten voor tijd erachter komen dat je vandaag naar de shrink moet in plaats van morgen. FAIL
* you just bought yourself another 2 hour session*quote:Op woensdag 12 mei 2010 21:30 schreef wonderer het volgende:
Vijf minuten voor tijd erachter komen dat je vandaag naar de shrink moet in plaats van morgen. FAIL
Tien minuten te laat. Stond vast in het verkeerquote:
Doe je dan toch snel als je ook nog vaststond in het verkeerquote:Op woensdag 12 mei 2010 21:37 schreef wonderer het volgende:
[..]
Tien minuten te laat. Stond vast in het verkeerMaar goed, ik ben eigenlijk wel uitgetherapied dus het was niet zo dat ik nu bepaalde dingen niet heb besproken of zo.
quote:
Het is normaal vijf minuten rijden, maar er staan zeven stoplichten op +/- 300 meter. Allemaal op rood natuurlijk.quote:Op woensdag 12 mei 2010 21:44 schreef MisterO het volgende:
[..]
Doe je dan toch snel als je ook nog vaststond in het verkeer
Jaaaa, de roffelquote:Op woensdag 12 mei 2010 21:48 schreef Waxxer het volgende:
[..]Daar zit wel power in he, en dat geluid...
![]()
Ik heb je een mailtje gestuurd naar je MSN-adres, maar ik weet niet of je dat ook als mail gebruikt. Dat je het even weet.quote:
* wonderer kussentje onder Xiance legquote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |