Ik voelde al zoiets ja.quote:
Ik prik maar watquote:Op woensdag 12 mei 2010 14:11 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Ik voelde al zoiets ja.
Of was dat eeen magic missile in the dark?
in denbosch hebbben ze al die leuke dingen nietquote:Op woensdag 12 mei 2010 14:00 schreef Waxxer het volgende:
[..]
Tja, die omroepsterskantine ook he...![]()
Maar jij bent toch altijd omringd door modepopjes en alles en leeft heel stylish en urban in the middle of everything?Sushi-bars, cocktailparties, you gotta getta name it....
Zeg, als AD&D fan moet je die uitdrukking van maagic missile toch wel kennen!!!!quote:
Oh oke.quote:Op woensdag 12 mei 2010 14:13 schreef Deceit het volgende:
[..]
in denbosch hebbben ze al die leuke dingen niet
Speel jij dat dan ook?quote:Op woensdag 12 mei 2010 14:14 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Zeg, als AD&D fan moet je die uitdrukking van maagic missile toch wel kennen!!!!
Ik heb het 2x gespeeld, maar speel nu iedere week een andere van World of Darkness (Vampire: The Masquerade).quote:
Maar had je zo'n modepop beeld van mij dan?quote:Op woensdag 12 mei 2010 14:22 schreef Waxxer het volgende:
[..]
Oh oke.
Ander zou je er elke avond wel rondhangen zeker"?Hapje hier, hapje daar.... Nu zit je natuurlijk in al die Hollandse café's met bittergarnitür en alles.
Morning!quote:Op woensdag 12 mei 2010 14:29 schreef mike_hunt het volgende:
Goedemorgen k*tjes.
veeeels te vroeg.![]()
![]()
tering, jullie gaan hard.
Wie!? Jij!?quote:Op woensdag 12 mei 2010 14:10 schreef Deceit het volgende:
Maar daarom zijn de plannen om naar Rdam te verhuizen
Daar heb ik ook wel eens aan zitten denken, maar dat lijkt me zo'n trieste bendequote:Op woensdag 12 mei 2010 14:50 schreef Deceit het volgende:
Misschien moet ik wel meegaan met die Single reizen ofso :S ik moet echt vrdmm op zon-vakantie de eerste 2 weken van augustus
niet als je met FOK! vakanties op reis gaatquote:Op woensdag 12 mei 2010 15:00 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Daar heb ik ook wel eens aan zitten denken, maar dat lijkt me zo'n trieste bende
Ff anagepast.quote:Op woensdag 12 mei 2010 15:00 schreef Xiance het volgende:
[..]
niet Vooral als je met FOK! vakanties op reis gaat
Verleidelijk zo, die wijd opengesperde mondquote:
Nog bedankt.quote:Op woensdag 12 mei 2010 06:59 schreef Stroekie het volgende:
succes met je tentamen straks
Een vriendin van me was met zo'n groep naar USA gegaan.. ze had de beste vakantie ooit, gewoon gezellige mensen die niet voor singles gingen maar gewoon dus echt op vakantie wilden gaan en dat met een groep..quote:Op woensdag 12 mei 2010 15:00 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Daar heb ik ook wel eens aan zitten denken, maar dat lijkt me zo'n trieste bende
Je mag wel een keer meedoen hoorquote:Op woensdag 12 mei 2010 15:03 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Verleidelijk zo, die wijd opengesperde mond
Van de mensen die ik ken heb ik eigenlijk ook alleen maar positieve berichten geehoord, en toch lijkt het me niets (of eng).quote:Op woensdag 12 mei 2010 15:04 schreef Deceit het volgende:
[..]
Een vriendin van me was met zo'n groep naar USA gegaan.. ze had de beste vakantie ooit, gewoon gezellige mensen die niet voor singles gingen maar gewoon dus echt op vakantie wilden gaan en dat met een groep..
Er past genoeg in.quote:Op woensdag 12 mei 2010 15:03 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Verleidelijk zo, die wijd opengesperde mond
O dus jullie blijven slapen na de sushi-meet met Dizer en Erik?quote:
Is goed!quote:Op woensdag 12 mei 2010 15:07 schreef Ang3l het volgende:
[..]
O dus jullie blijven slapen na de sushi-meet met Dizer en Erik?
Je wordt geil van ons?quote:Op woensdag 12 mei 2010 15:08 schreef Ang3l het volgende:
Zo. EN nu hou ik op met dat gegeil. Ik lijk verdomme Yuri-Nuno wel
ik zie het ook gewoon daadwerkelijk voor mequote:Op woensdag 12 mei 2010 15:07 schreef Ang3l het volgende:
[..]
O dus jullie blijven slapen na de sushi-meet met Dizer en Erik?
en als je nou eens samen met een single vriend mee op zo'n single reis gaat, heb je iig ook nog steun aan elkaar, zorg er wel voor dat die viend niet je cockbloccker isquote:Op woensdag 12 mei 2010 15:06 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Van de mensen die ik ken heb ik eigenlijk ook alleen maar positieve berichten geehoord, en toch lijkt het me niets (of eng).
denk dat ik het eng zal vinden.. ik denk dat ik altijd wel een plus one nodig heb.. om op terug te vallenquote:Op woensdag 12 mei 2010 15:06 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Van de mensen die ik ken heb ik eigenlijk ook alleen maar positieve berichten geehoord, en toch lijkt het me niets (of eng).
Laat ik zeggen dat de onderkant van mijn buro plakt nuquote:
I sleep in the nudequote:
Ben je jezelf aan het aanbieden?quote:Op woensdag 12 mei 2010 15:13 schreef TheaterMaMa het volgende:
[..]
en als je nou eens samen met een single vriend mee op zo'n single reis gaat, heb je iig ook nog steun aan elkaar,
O nee, toch niet.quote:zorg er wel voor dat die viend niet je cockbloccker is
ik denk dat het een typisch gevalletje sauna is..quote:Op woensdag 12 mei 2010 15:14 schreef Deceit het volgende:
[..]
denk dat ik het eng zal vinden.. ik denk dat ik altijd wel een plus one nodig heb.. om op terug te vallen
quote:Op woensdag 12 mei 2010 15:19 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Laat ik zeggen dat de onderkant van mijn buro plakt nu
Saunaquote:Op woensdag 12 mei 2010 15:20 schreef Xiance het volgende:
[..]
ik denk dat het een typisch gevalletje sauna is..
veel mensen vinden het dood eng, maar als ze eenmaal zijn gewees is t allemaal goed
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |