Jij hebt zeker geen werk...quote:Op woensdag 12 mei 2010 11:10 schreef NotYou het volgende:
Soberzo ein ontregten klachdt, tenzij je een professionele Fok!ker bent.
quote:Op woensdag 12 mei 2010 11:11 schreef Inverted_World het volgende:
[..]
Jij hebt zeker geen werk..._!
Ik geef toch aan ik fok vrijwel alleen in de tijd dat de animaties aan het renderen zijn, dat kan uren duren maar zal ik wel bij moeten zijn.quote:Op woensdag 12 mei 2010 11:15 schreef klaagbaas het volgende:
je moet ook aan het werk zijn en totaal niet bezig zijn op een zielig forum als fok!
jij fokt tijdens de baas zijn tijd, tijdens dat renderen kan je makkelijk andere zaken regelen voor het bedrijf., en fokken hoort daar niet bij. hup werken zul je, het bedrijf moet winst maken en die komt niet aanwaaien, ga maar even lekker cold calls maken naar belangrijke prospects.quote:Op woensdag 12 mei 2010 11:22 schreef Inverted_World het volgende:
[..]
Ik geef toch aan ik fok vrijwel alleen in de tijd dat de animaties aan het renderen zijn, dat kan uren duren maar zal ik wel bij moeten zijn.
Lees eerst die kleine OP eens voor je reageert.
Gaarne geen kort pittige kapsel, wat moet mijn baas wel denken als die daar foto's van fullscreen ziet.quote:Op woensdag 12 mei 2010 11:24 schreef Chowi het volgende:
Oplossing: een tool die NSFW-plaatjes tussen 6 en 8 standaard vervangt door plaatjes van vrouwen die lekker gek zijn..
Ik.quote:
Hij zit zelf ook regelmatig op facebook en dergelijken. Daarbij ben ik momenteel nieuwe portfolio projecten aan het uploaden naar youtube en vimeo.quote:Op woensdag 12 mei 2010 11:25 schreef klaagbaas het volgende:
[..]
jij fokt tijdens de baas zijn tijd, tijdens dat renderen kan je makkelijk andere zaken regelen voor het bedrijf., en fokken hoort daar niet bij. hup werken zul je, het bedrijf moet winst maken en die komt niet aanwaaien, ga maar even lekker cold calls maken naar belangrijke prospects.
hij is je baas, hij mag facebooken als hij dat wil. jij bent zijn arbeider, jij moet werkenquote:Op woensdag 12 mei 2010 11:27 schreef Inverted_World het volgende:
[..]
Hij zit zelf ook regelmatig op facebook en dergelijken. Daarbij ben ik momenteel nieuwe portfolio projecten aan het uploaden naar youtube en vimeo.
en tevens zo vergadering, dus dan kan jij ondertussen weer terug van je pauze gaan vakkenvullen.
Edit: Denk je dan trouwens dat alle fokkers die nu online zijn geen werk hebben of zo?_!
Maar fok en fotoboek zijn het nieuwe hyves.quote:Op woensdag 12 mei 2010 11:44 schreef Pieter-utd het volgende:
Moet je maar niet Fok!ken tijdens werk
quote:Op woensdag 12 mei 2010 11:45 schreef klaagbaas het volgende:
[..]
hij is je baas, hij mag facebooken als hij dat wil. jij bent zijn arbeider, jij moet werkendus hup ga maar lekker filmpjes uploaden naar youtube en vimeo, grote knul
![]()
![]()
dus je echte klacht is dat je baas in je nekt staat met een stijfje vanwege de nswf pics hier op fok?quote:Op woensdag 12 mei 2010 11:47 schreef Inverted_World het volgende:
[..]Hij leest vaak nog even mee als die zich verveelt, dus zo'n ramp is het niet. tevens heb ik 2 schermen hier, op scherm 1 staat momenteel Cinema 4D op het andere scherm After Effects en op het laptop scherm Fok, dus boeiend. Ga eens vakkenvullen knulletje.
quote:Op woensdag 12 mei 2010 11:51 schreef klaagbaas het volgende:
[..]
dus je echte klacht is dat je baas in je nekt staat met een stijfje vanwege de nswf pics hier op fok?
Waarom is KLB naar de tyfus? Was het niet juist de bedoeling dat er héél soms ook nog eens een keer een serieuze discussie komt en dergelijken?quote:Op woensdag 12 mei 2010 11:58 schreef Lakitu het volgende:
Haha kanker wie verdwijdert er m'n jailbait?![]()
![]()
KLB is echt naar de tyfus.
Jailbait alleen na 20 uur, Lakitu!quote:Op woensdag 12 mei 2010 11:58 schreef Lakitu het volgende:
![]()
wat. In welke wereld leef je?quote:Op woensdag 12 mei 2010 11:59 schreef Inverted_World het volgende:
[..]
Waarom is KLB naar de tyfus? Was het niet juist de bedoeling dat er héél soms ook nog eens een keer een serieuze discussie komt en dergelijken?
Sinds wanneer? En wat moet ik dan met m'n vrijdagmiddagjailbait?quote:
Jailbait verwijderenquote:Op woensdag 12 mei 2010 11:58 schreef Lakitu het volgende:
![]()
Er zijn zat kwaliteits topics hoor.quote:
Ja dit soort pareltjes idd. Je bent ook echt de eerste trouwens met deze klachtquote:Op woensdag 12 mei 2010 12:00 schreef Inverted_World het volgende:
[..]
Er zijn zat kwaliteits topics hoor.en dan bedoel ik geen 12 pagina's jailbait.
Gast, ga je eens fappen op US Sexy en gewaagdquote:Op woensdag 12 mei 2010 12:02 schreef Lakitu het volgende:
[..]
Ja dit soort pareltjes idd. Je bent ook echt de eerste trouwens met deze klachtGeweldig man
Daar staan alleen vrouwen, daar val ik niet op. Ik val alleen op sma's.quote:Op woensdag 12 mei 2010 12:03 schreef Inverted_World het volgende:
[..]
Gast, ga je eens fappen op US Sexy en gewaagd
wut?quote:Op woensdag 12 mei 2010 12:02 schreef Pleasureman_Gunther het volgende:
Die plaatjes zie je toch aankomen in de topicgallery?
Op school mag je al helemaal niet fokken! Of had je pauze?quote:Op woensdag 12 mei 2010 12:14 schreef Myraela het volgende:
Ik had het ook bij dat topic toen ik op school zat.
Kijk eens in de posthistorie van penisbaard, dan vind je zat.quote:
Nee, ik had een hoorcollege over guerrilla marketing.quote:Op woensdag 12 mei 2010 12:15 schreef Inverted_World het volgende:
[..]
Op school mag je al helemaal niet fokken! Of had je pauze?![]()
Er was net al een waarschuwing gegeven, hopelijk resulteert dit in een ban. Gvd ik zit hier nu met een super klein venster proberen mee te lezenquote:
vroeg me al af waarom er nog geen grapjes was die dit had gepostquote:Op woensdag 12 mei 2010 12:23 schreef Inverted_World het volgende:
[..]
Er was net al een waarschuwing gegeven, hopelijk resulteert dit in een ban. Gvd ik zit hier nu met een super klein venster proberen mee te lezen
nee, je fantaseert er graag over maar het enige wat jij tot nu toe hebt weten te krijgen zijn van die gothische hamlappen.quote:Op woensdag 12 mei 2010 11:28 schreef Mr.Cooper het volgende:
Ik wil tienermeisjes keihard in der kut neuken.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op woensdag 12 mei 2010 13:21 schreef Cklein het volgende:
heb je hier dan geen moeite mee?
ik zal hem speciaal voor je in een spoiler zetten, en nee geen jailbaitSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
:@:@@@:@@:@@:@:::@@
waarom blijven mijn plaatjes zo groot?
kan iemand zeggen hoe ik ze kleiner kan maken?
Mijn stem heb je !quote:Op woensdag 12 mei 2010 11:11 schreef Inverted_World het volgende:
Ik ben voor een bans uitdelen van mensen die tussen 8 uur sochtends en 6 uur savonds nfsw spul in topics baggeren, zonder spoiler.
En gaan klagen over picsquote:Op woensdag 12 mei 2010 11:15 schreef klaagbaas het volgende:
je moet ook aan het werk zijn en totaal niet bezig zijn op een zielig forum als fok!
quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Zo dan![]()
quote:Op woensdag 12 mei 2010 21:11 schreef Plantagehouder het volgende:SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Zo dan
![]()
![]()
It's you my love, you who are the stranger
Dat is het meest geniale jailbait die er bestaat (ja die heb ik al eerder gezien). Echt die tieten gewoon en dat lichaampje.quote:
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |