hij is je baas, hij mag facebooken als hij dat wil. jij bent zijn arbeider, jij moet werkenquote:Op woensdag 12 mei 2010 11:27 schreef Inverted_World het volgende:
[..]
Hij zit zelf ook regelmatig op facebook en dergelijken. Daarbij ben ik momenteel nieuwe portfolio projecten aan het uploaden naar youtube en vimeo.
en tevens zo vergadering, dus dan kan jij ondertussen weer terug van je pauze gaan vakkenvullen.
Edit: Denk je dan trouwens dat alle fokkers die nu online zijn geen werk hebben of zo?_!
Maar fok en fotoboek zijn het nieuwe hyves.quote:Op woensdag 12 mei 2010 11:44 schreef Pieter-utd het volgende:
Moet je maar niet Fok!ken tijdens werk
quote:Op woensdag 12 mei 2010 11:45 schreef klaagbaas het volgende:
[..]
hij is je baas, hij mag facebooken als hij dat wil. jij bent zijn arbeider, jij moet werkendus hup ga maar lekker filmpjes uploaden naar youtube en vimeo, grote knul
![]()
![]()
dus je echte klacht is dat je baas in je nekt staat met een stijfje vanwege de nswf pics hier op fok?quote:Op woensdag 12 mei 2010 11:47 schreef Inverted_World het volgende:
[..]Hij leest vaak nog even mee als die zich verveelt, dus zo'n ramp is het niet. tevens heb ik 2 schermen hier, op scherm 1 staat momenteel Cinema 4D op het andere scherm After Effects en op het laptop scherm Fok, dus boeiend. Ga eens vakkenvullen knulletje.
quote:Op woensdag 12 mei 2010 11:51 schreef klaagbaas het volgende:
[..]
dus je echte klacht is dat je baas in je nekt staat met een stijfje vanwege de nswf pics hier op fok?
Waarom is KLB naar de tyfus? Was het niet juist de bedoeling dat er héél soms ook nog eens een keer een serieuze discussie komt en dergelijken?quote:Op woensdag 12 mei 2010 11:58 schreef Lakitu het volgende:
Haha kanker wie verdwijdert er m'n jailbait?![]()
![]()
KLB is echt naar de tyfus.
Jailbait alleen na 20 uur, Lakitu!quote:Op woensdag 12 mei 2010 11:58 schreef Lakitu het volgende:
![]()
wat. In welke wereld leef je?quote:Op woensdag 12 mei 2010 11:59 schreef Inverted_World het volgende:
[..]
Waarom is KLB naar de tyfus? Was het niet juist de bedoeling dat er héél soms ook nog eens een keer een serieuze discussie komt en dergelijken?
Sinds wanneer? En wat moet ik dan met m'n vrijdagmiddagjailbait?quote:
Jailbait verwijderenquote:Op woensdag 12 mei 2010 11:58 schreef Lakitu het volgende:
![]()
Er zijn zat kwaliteits topics hoor.quote:
Ja dit soort pareltjes idd. Je bent ook echt de eerste trouwens met deze klachtquote:Op woensdag 12 mei 2010 12:00 schreef Inverted_World het volgende:
[..]
Er zijn zat kwaliteits topics hoor.en dan bedoel ik geen 12 pagina's jailbait.
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |