En tegen de tijd dat jouw kindje geboren wordt ben je al zo gewend aan die grote baby die je neefje dan is, dat je weer even moet wennen aan hoe klein zo'n krummeltje isquote:Op dinsdag 11 mei 2010 15:06 schreef Sonnetje85 het volgende:
hehe over 9 weken ben ik 41 weken
gaat echt allemaal belachelijk hard... en daar ben ik dan af en toe nog niet zo aan toe haha.
Hoewel nu mijn neefje geboren is ik steeds meer wen aan t idee dat ik er straks ook zo eentje heb
Haha! Ook dat kan ik mij nog goed herinneren. Heb 't nog niet zo lang geleden terug gelezen en moest toen wel een beetje grinniken.quote:Op dinsdag 11 mei 2010 14:59 schreef Soneal het volgende:
Wat gaat het allemaal hard, het lijkt nog maar zo kort geleden dat Draakje (d'r kloon) postte dat ze een BH te heet gewassen had en hij daarom niet meer paste
Ja overdag heb ik ook wel last van, alleen dan kan ik mijzelf beter afleiden en merk ik er niet zoveel van.quote:Op dinsdag 11 mei 2010 14:36 schreef Orea het volgende:
Baldriawat vervelend die krampen en harde buiken! Heb je dat overdag ook de hele dag door? Je bent er bijna meis, nog even volhouden!!
![]()
Ik schijn elke dag een schoon toilet en badkamer te krijgen! Weet niet goed waarvoor dat nodig is maar het klinkt zo heeeeerlijk fris en schoon en netjes....quote:Op dinsdag 11 mei 2010 16:33 schreef Pvoesss het volgende:
ooh die van mij deed heel veel,
Prachtig geschilde appeltjes hele kunstwerkenBeschuitjes, biefstukken, alles maakte ze
![]()
En dan de was, drogen, strijken, vouwen, stofzuigen, beddengoed, wc, badkamer etc
In het begin krijg je zelfs elke dag een schoon bed..quote:Op dinsdag 11 mei 2010 16:45 schreef pessie het volgende:
[..]
Ik schijn elke dag een schoon toilet en badkamer te krijgen! Weet niet goed waarvoor dat nodig is maar het klinkt zo heeeeerlijk fris en schoon en netjes....
Ja, maar ik denk dat ik te veel schrik zou hebben voor later. Een sleutel kan je namelijk makkelijk laten bijmaken bv en wat als er een jaar later ingebroken wordt?quote:Op dinsdag 11 mei 2010 18:00 schreef Pvoesss het volgende:
Het is de kraamhulp als er iets gebeurd is het duidelijk wie het is.
Ze tekenen ook voor ontvangst etc.
En in belgie blijf je in het ziekenhuis, als ik beval om 14:00 dan ben ik thuis en komt de kraamhulp.
Dan is het fijn als ze na de eerste nacht direct naar je toe kunnen zonder eerst je bed uit te moeten
Oh dat klinkt echt als een rottig dagje! Kan ook de spanning zijn voor een echo. Rustig afwachten, moeilijk maar nog 1 nachtje... Sterktequote:Op dinsdag 11 mei 2010 18:47 schreef kaatjejannie het volgende:
ik heb dr nog niet echt over nagedacht eigenlijk. Heb gelukkig nog even.
Ik heb vandaag een enorme baaldag. Al 2 hysterische huilbuien gehad, en ben er van overtuigd dat het mis is.Geen idee hoe het komt. Gelukkig morgen een echo.
quote:Op dinsdag 11 mei 2010 19:38 schreef Sonnetje85 het volgende:
en was je niet eens bang dat ze Linde ging verkopen
(of bij ging laten maken)
Eh... Ik ben de man in huisquote:Op dinsdag 11 mei 2010 23:23 schreef Shirley het volgende:
Wat een droppie! Gefeliciteerd Daff en man!
minidraakinnetje, denk ikquote:Op woensdag 12 mei 2010 12:09 schreef draculettetje het volgende:
kaatje succes met wachten tot vanavond!
pessie gefeliciteerd met het afstuderen van manlief
veel buikactiviteit bedoel ik veel harde buiken mee, alleen deze keer niet zo regelmatig als de andere keren, maar de lijn bleef gewoon niet op 1 lijn, maar golven en dan echt tussen de 5 en 60!
soms was het mini draak dat kon je dan voelen, maar op sommige pieken was die ook rustig!
Hmm... Is dat niet tekenend voor een beginnetje? Dat je baarmoedermond langzaam aan het verstrijken is? Nog max 2.5 weken en dan ben je mama! Al ga ik voor morgen, hemelvaartsdag is ook best een leuke dag om te bevallen. Normaal gesproken is het dan altijd mooi weer (ik negeer het weerbericht en wens gewoon mooi weer voor morgenquote:Op woensdag 12 mei 2010 12:09 schreef draculettetje het volgende:
kaatje succes met wachten tot vanavond!
pessie gefeliciteerd met het afstuderen van manlief
veel buikactiviteit bedoel ik veel harde buiken mee, alleen deze keer niet zo regelmatig als de andere keren, maar de lijn bleef gewoon niet op 1 lijn, maar golven en dan echt tussen de 5 en 60!
soms was het mini draak dat kon je dan voelen, maar op sommige pieken was die ook rustig!
Zeg Baldria, wat gebeurt er als je de "krampen" klokt?quote:Op woensdag 12 mei 2010 13:25 schreef Baldria het volgende:
Vruchtig gefeliciteerd!
Draakje, spannend hoor.
Hier zijn inmiddels de harde buiken weer terug en de krampen worden wat venijniger, wat scherper. Komt misschien ook wel omdat de harde buiken harder zijn dan normaalof in ieder geval, ze voelen wat anders aan.
En toch vind ik het allemaal maar raar hoor.. dat het binnenkort toch echt gewoon gaat gebeuren. Dat ik straks echt wakker wordt als mamma.. (ja, zo van, gaan slapen met dikke buik en wakker worden met kindje in het wiegje)
Het is zó snel gegaan...
Ik ga ook zo lekker naar bed, maar ben nogal een nieuwsjunk en er is behoorlijk wat te zien op tv nu
kheb echt geen flauw ideequote:
mwah, net even geprobeerd, maar ik word er niet veel wijzer van eigenlijk. Het doet gewoon de hele tijd pijn, of laat ik het zo zeggen: het is de hele tijd ongemakkelijk (kan niet echt staan, alleen zitten/liggen) en dan soms een kramp (evt. met steek of iets dergelijks). Zo'n kramp kan 10 seconden duren, maar ook 3 minuten.quote:Op woensdag 12 mei 2010 13:52 schreef pessie het volgende:
[..]
Zeg Baldria, wat gebeurt er als je de "krampen" klokt?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |