Doe dat maarquote:Op donderdag 20 mei 2010 20:53 schreef aardappel het volgende:
(ik zal de volgende keer ook eerst ff googlen voordat ik iets vraag =)
Waarom dan?quote:Op donderdag 20 mei 2010 20:55 schreef Friek_ het volgende:
Nou, daar ben ik weer.Unbanned en wel. Oorspronkelijk geband (althans, die vroeg hem aan) door een wat onintelligent crewlid. Maar goed, kan zij ook niks aan doen.
Krachttermen (ziekten) enzo gebruiken. Die werden geedit, wat ik gewoon flauw vond. Maar och, ik ben er weer!quote:
Welkom terug danquote:Op donderdag 20 mei 2010 21:24 schreef Friek_ het volgende:
[..]
Krachttermen (ziekten) enzo gebruiken. Die werden geedit, wat ik gewoon flauw vond. Maar och, ik ben er weer!
Die werkt bij mij nietquote:Op donderdag 20 mei 2010 20:15 schreef automatic_ het volgende:
[..]
http://www.uvt.nl/faculte(...)pits/webfolders.html
quote:
mijn forumvriendjestoolquote:
quote:Op woensdag 19 mei 2010 21:53 schreef GlowMouse het volgende:
[..]
ik zag jou op 21 april nog in P, maar ik durfde natuurlijk niks te zeggen
quote:Op donderdag 20 mei 2010 21:41 schreef GlowMouse het volgende:
mijn forumvriendjestool
quote:Mijn forumvriendjes gebaseerd op een periode van een jaar:
GlowMouse
Tegan
automatic_
hetzusjevan
arj1o1
Dr_Strangelove
Seven.
aardappel
Ron.Burgundy
oompaloompa
Xennia
Haushofer
FUFR
motorbloempje
Garisson72
Iblis
Citizen.Erased
Fortitude
Re
koningdavid
Copycat
Catbert
Jumping-Skippy
Lenny_Leonard
Stormqueen
VonHinten
Muis006
Yorrit
ArTiC
Murmeli
Schenkstroop
cablegunmaster
RRGJL
Steve
Smart_ass
-Strawberry-
Probably_on_pcp
Karina
Xa1pt
Ribbenburg
Nosh
NightH4wk
Levitation
Inu
SpecialK
speknek
Alestorm
Lady_1989
Greys
Mordreth
bij mij ook niet trouwens.. miss alleen voor fsw studenten?quote:Op donderdag 20 mei 2010 21:41 schreef GlowMouse het volgende:
[..]
Die werkt bij mij nietFTP wel.
[..]
[..]
mijn forumvriendjestool
HEE SPANGA IK HEB LAATST NOG EEN BERICHT VAN JOU GEËDIT OP HET FOK!FORUM!quote:
Nou ja, mocht je me nu nog een keer tegenkomen in je academisch verantwoorde dagelijks leven dan ondernemen we wel een herkansing. Mocht het daarna nog niet vlotten beschouw ik ons gewoon als sociaal incapabel en houden we het op simpele 'hoi's waarna we snel wegrennen om een mogelijk ongemakkelijke situatie te voorkomen.quote:Op vrijdag 21 mei 2010 10:15 schreef oompaloompa het volgende:
ja klopt wel ongeveer behalve dan dat je niet echt terugzwaaide en dus heel erg vreemd op me af kwam lopen :/
Vandaar mijn eerste vraag die zo half bedoeld was als grapje / kijk eens wat vrolijker. Nja toen ging t snel bergaf
Ik weet het niet. Eerder op de middag had ze alleen een groen truitje aan, maar niet veel later werd dat een paars trainingsjack.quote:Op vrijdag 21 mei 2010 19:55 schreef Friek_ het volgende:
Wat is dat toch met Oompaloompa en trainingspakken. Ze is vast nog niet uit haar gabbertijd.
Wat ben je toch ook een voyeur.quote:Op vrijdag 21 mei 2010 19:56 schreef GlowMouse het volgende:
[..]
Ik weet het niet. Eerder op de middag had ze alleen een groen truitje aan, maar niet veel later werd dat een paars trainingsjack.
Oefenhof, en als fiscalist heb ik pas een deelcijfer gekregen. En dat was een 7.3quote:Op vrijdag 21 mei 2010 20:33 schreef Dr_Strangelove het volgende:
Weet je al wat je voor de Oefenrechtbank hebt, GlowMouse?
Of het woord blauwquote:Op vrijdag 21 mei 2010 19:37 schreef GlowMouse het volgende:
Ik heb oompaloompa gezien! In paars trainingspak vandaag. Ik kon alleen niet op het woord spanga komen
Hahaquote:
Nee, gewoon final version inleveren. Ik snap het echt niet, die studiegenoot en ik hebben allebei -afzonderlijk van elkaar - 15 juni in onze agenda staan als definitieve deadline voor de final version inleveren, lijkt me toch dat we dat niet uit de lucht gegrepen hebben. Of wij hebben ons heel, heeel erg vergist of onze begeleider zit met iets anders in de war. Hoe dan ook, vervelende situatie dit.quote:Op zondag 23 mei 2010 22:58 schreef GlowMouse het volgende:
moet je hem ook presenteren dan? Ik snap die deadline anders ook niet,
Om de één of andere reden werkt het bij mij altijd wel goed, lekker buitenquote:
Vast wel, meteen even een mailtje sturen naar de centrale studentenbalie oid.quote:Op woensdag 26 mei 2010 19:22 schreef Lenny_Leonard het volgende:
Verdomme. Net tentamenoproep gekregen en heb 2 tentamens op precies dezelfde dag & tijd. Weet iemand of hier een regeling voor is?
Oeh, dat is zuur!quote:Op woensdag 26 mei 2010 19:22 schreef Lenny_Leonard het volgende:
Verdomme. Net tentamenoproep gekregen en heb 2 tentamens op precies dezelfde dag & tijd. Weet iemand of hier een regeling voor is?
Je wist toch al dat ze op dezelfde dag waren? Toen had je dat aan moeten geven.quote:Op woensdag 26 mei 2010 19:22 schreef Lenny_Leonard het volgende:
Ik wist van tevoren niet dat ik 1 van de 2 tentamens op die dag had (ging er vanuit dat ik geen herkansing zou hebben). Dan nog zou ik het niet erg vinden als ik er 2 op 1 dag had maar beide tentamens om 15:45, hoe krijgen ze het voor elkaar.quote:Op woensdag 26 mei 2010 20:54 schreef Tegan het volgende:
[..]
Je wist toch al dat ze op dezelfde dag waren? Toen had je dat aan moeten geven.
is het allemaal nog aangekomen?quote:Op woensdag 26 mei 2010 20:54 schreef Tegan het volgende:
[..]
Je wist toch al dat ze op dezelfde dag waren? Toen had je dat aan moeten geven.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |