Oefenhof, en als fiscalist heb ik pas een deelcijfer gekregen. En dat was een 7.3quote:Op vrijdag 21 mei 2010 20:33 schreef Dr_Strangelove het volgende:
Weet je al wat je voor de Oefenrechtbank hebt, GlowMouse?
Of het woord blauwquote:Op vrijdag 21 mei 2010 19:37 schreef GlowMouse het volgende:
Ik heb oompaloompa gezien! In paars trainingspak vandaag. Ik kon alleen niet op het woord spanga komen
Hahaquote:
Nee, gewoon final version inleveren. Ik snap het echt niet, die studiegenoot en ik hebben allebei -afzonderlijk van elkaar - 15 juni in onze agenda staan als definitieve deadline voor de final version inleveren, lijkt me toch dat we dat niet uit de lucht gegrepen hebben. Of wij hebben ons heel, heeel erg vergist of onze begeleider zit met iets anders in de war. Hoe dan ook, vervelende situatie dit.quote:Op zondag 23 mei 2010 22:58 schreef GlowMouse het volgende:
moet je hem ook presenteren dan? Ik snap die deadline anders ook niet,
Om de één of andere reden werkt het bij mij altijd wel goed, lekker buitenquote:
Vast wel, meteen even een mailtje sturen naar de centrale studentenbalie oid.quote:Op woensdag 26 mei 2010 19:22 schreef Lenny_Leonard het volgende:
Verdomme. Net tentamenoproep gekregen en heb 2 tentamens op precies dezelfde dag & tijd. Weet iemand of hier een regeling voor is?
Oeh, dat is zuur!quote:Op woensdag 26 mei 2010 19:22 schreef Lenny_Leonard het volgende:
Verdomme. Net tentamenoproep gekregen en heb 2 tentamens op precies dezelfde dag & tijd. Weet iemand of hier een regeling voor is?
Je wist toch al dat ze op dezelfde dag waren? Toen had je dat aan moeten geven.quote:Op woensdag 26 mei 2010 19:22 schreef Lenny_Leonard het volgende:
Ik wist van tevoren niet dat ik 1 van de 2 tentamens op die dag had (ging er vanuit dat ik geen herkansing zou hebben). Dan nog zou ik het niet erg vinden als ik er 2 op 1 dag had maar beide tentamens om 15:45, hoe krijgen ze het voor elkaar.quote:Op woensdag 26 mei 2010 20:54 schreef Tegan het volgende:
[..]
Je wist toch al dat ze op dezelfde dag waren? Toen had je dat aan moeten geven.
is het allemaal nog aangekomen?quote:Op woensdag 26 mei 2010 20:54 schreef Tegan het volgende:
[..]
Je wist toch al dat ze op dezelfde dag waren? Toen had je dat aan moeten geven.
quote:
ik kan wel zeggen dat ik voor je ga duimen, maar dan ben ik toch nog niet wakkerquote:
Dat heb ik al meerdere keren zo gehad. Hopelijk valt mijn laatste tentamen wel beetje op een gunstig tijdstip.quote:Op donderdag 27 mei 2010 03:09 schreef Friek_ het volgende:
Wat zijn het toch ook een stel mongolen af en toe bij de UvT.Wie zet er nu in hemelsnaam om 8.45u een tentamen? Ik snap het serieus niet.
Ik krijg gisteren m'n (her)tentamenoproep binnen en ze houden één tentamen gewoon om 8:30 uur. Gelukkig dat ik dat gehaald heb.quote:Op donderdag 27 mei 2010 03:09 schreef Friek_ het volgende:
Wat zijn het toch ook een stel mongolen af en toe bij de UvT.Wie zet er nu in hemelsnaam om 8.45u een tentamen? Ik snap het serieus niet.
Om 8.45u zijn mijn hersenen amper op gang gekomen en is mijn concentratie lang niet zo goed als 11 uur of later. En dat ik vroeg buiten sta boeit me eigenlijk geen zak, ik hoef niet per se nuttige dingen te doen met m'n dag of zo. Dat doen de gebrainwashte werkpaarden maar van de consumptiemaatschappij.quote:Op donderdag 27 mei 2010 09:09 schreef hetzusjevan het volgende:
Aan de ene kant is 8.45u tentamen wel relaxed, om 10 uur ben je klaar en sta je buiten, heb je de rest van de dag nog. Maar als de eerste tentamens voortaan pas om 10.45u beginnen ofzo hoor je mij ook niet klagen. Vind ik wel een mooie tijd.
Als ik de dag erna weer een tentamen heb dan is het wel fijn als ik de hele middag nog voor dat andere tentamen kan lerenquote:Op donderdag 27 mei 2010 09:51 schreef Friek_ het volgende:
[..]
Om 8.45u zijn mijn hersenen amper op gang gekomen en is mijn concentratie lang niet zo goed als 11 uur of later. En dat ik vroeg buiten sta boeit me eigenlijk geen zak, ik hoef niet per se nuttige dingen te doen met m'n dag of zo. Dat doen de gebrainwashte werkpaarden maar van de consumptiemaatschappij.
Voor last-minute leren is het inderdaad wel handig aangezien je gewoon per se op moet staan. Maar in andere gevallen.. nee bedankt.quote:Op donderdag 27 mei 2010 10:11 schreef hetzusjevan het volgende:
[..]
Als ik de dag erna weer een tentamen heb dan is het wel fijn als ik de hele middag nog voor dat andere tentamen kan leren.
8.45u is inderdaad wat vroeg, ik had er gisterochtend ook moeite mee haha. Maar zo vind ik 's avonds rond 19u ook echt bagger, kan ik me ook totaal niet meer concentreren.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |