Goede paint hoorquote:Op donderdag 28 juni 2012 03:51 schreef einzeinz het volgende:
Op die redactie zitten gedemotiveerde mensen die geen kik geven om die kinderen en alleen denken aan de verkoopcijfers.
Oh ja, zie deze. De reactie zou perfect van een FOK!mod kunnen komen.
[ afbeelding ]
Liefste dagboek
Koop een dagboek
Ja, dat was dus een FOK!er met een verzonnen naam.quote:Op donderdag 28 juni 2012 11:25 schreef Levolution het volgende:
[..]
Die jongen heet gewoon K. Anker.![]()
Oh. Wel lame verhaaltje dan voor een FOK!ker.quote:Op donderdag 28 juni 2012 11:38 schreef Kriegel het volgende:
[..]
Ja, dat was dus een FOK!er met een verzonnen naam.
En toch is het echt.quote:Op donderdag 28 juni 2012 08:47 schreef Djeez het volgende:
[..]
WTF?! Dat moet wel een Photoshop-klus zijn...
Jammer dat het kk fake is mangquote:
Boven de "Ja ja" in de reactie zit een rare witte veeg.quote:Op donderdag 28 juni 2012 14:31 schreef einzeinz het volgende:
[..]
En toch is het echt.
Wie weet is Opa Bakkebaard wel Donald Duck
/care tis fakequote:Op vrijdag 29 juni 2012 22:57 schreef LookAtMe het volgende:
[..]
Boven de "Ja ja" in de reactie zit een rare witte veeg.
De brief zelf is in helvetica terwijl de reactie in comic sans is. Bij alle andere brieven is de reactie in helvetica cursief.
PHOTOSHOP
No shit Sherlock, ik heb dat in Paint in een minuut in mekaar geflanst.quote:Op vrijdag 29 juni 2012 22:56 schreef PlayArtsDai het volgende:
[..]
Jammer dat het kk fake is mang
kan me alleen wel iets van dat herinnereb
Ik wist niet eens meer dat het mijn topic was toen ik de TT zagquote:
Geef hierquote:Op vrijdag 29 juni 2012 23:54 schreef __Saviour__ het volgende:
[ afbeelding ]
Alle Donald Duck's ooit
Waar heb je die vandaan?quote:Op vrijdag 29 juni 2012 23:54 schreef __Saviour__ het volgende:
[ afbeelding ]
Alle Donald Duck's ooit
Eerste keer dat ik een topic via facebook 'leuk vind'quote:Op vrijdag 29 juni 2012 23:46 schreef Ezio het volgende:
[..]
Heb ik ook al eens een boekje over open gedaan
Mickey Mouse, de AIDS van Duckstad.
Whehe ik wist niet eens dat je dat kon doenquote:Op zaterdag 30 juni 2012 00:08 schreef sinterklaaskapoentje het volgende:
[..]
Eerste keer dat ik een topic via facebook 'leuk vind'![]()
Helemaal mee eens, klotemuis
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |