Ben je nieuw op fok of wat?quote:Op maandag 10 mei 2010 22:27 schreef ikbennieuwopfok het volgende:
TR?
Ow laat maar, ik had je nick niet gezienquote:
Users?quote:Op maandag 10 mei 2010 22:26 schreef Surveillance-Fiets het volgende:
Samenvatting: Users die meer TR's maken dan dat ze ontopic posten in topics.
Oh, spuit 11.quote:Op maandag 10 mei 2010 22:29 schreef Chowi het volgende:
TR gemacht.
Wie is het!?quote:
Ik begrijp veel van die termen ook niet eigenlijk.quote:
Ik mag niet gelijk de user bij de naam noemenquote:
quote:Op maandag 10 mei 2010 22:31 schreef Surveillance-Fiets het volgende:
[..]
Ik mag niet gelijk de user bij de naam noemen
Zeg dan alleen de eerste letter en de rest van de letters.quote:Op maandag 10 mei 2010 22:31 schreef Surveillance-Fiets het volgende:
[..]
Ik mag niet gelijk de user bij de naam noemen
quote:Op maandag 10 mei 2010 22:31 schreef Adelante het volgende:
Kunnen ze Trollface niet gewoon rechten geven, dan hoeft ie ook geen TR's meer te maken?
Eensch.quote:Op maandag 10 mei 2010 22:31 schreef Adelante het volgende:
Kunnen ze Trollface niet gewoon rechten geven, dan hoeft ie ook geen TR's meer te maken?
Nee.quote:Op maandag 10 mei 2010 22:31 schreef Adelante het volgende:
TVP = terugvindpostquote:Op maandag 10 mei 2010 22:31 schreef HugoChavez het volgende:
[..]
Ik begrijp veel van die termen ook niet eigenlijk.
Wat is een TR (topic report?) TVP (topic vervuilings post?), OP (openingspost?), TT (iets met Assen?), TS (topic starter?)
En ik spam hier al sinds 2008.
Het Officiële Fok!woordenboekquote:Op maandag 10 mei 2010 22:31 schreef HugoChavez het volgende:
[..]
Wat is een TR (topic report?) TVP (topic vervuilings post?), OP (openingspost?), TT (iets met Assen?), TS (topic starter?)
Is trollface soms een kloon van je?quote:Op maandag 10 mei 2010 22:35 schreef swarmahoer het volgende:
ik weet niet voor wie je dit topic maakt fiets, de enige die ze vaak zet is net genoemd, en die zijn eigelijk nooit onterecht
ik vind dat ze te weinig gebruikt worden juist, en dat er teveel gezeikt wordt over "kuttopics die nog open zijn" zet dan een tr ipv de wijsneus uit te hangen denk ik dan
Ik ben serieus voor: fiets is altijd heel druk (ook met pr), ludo zit in Z-A, bio is nu FA... blijven over swarma, zquing en ik die er met name overdag ook niet altijd zijn.quote:
Een magisch woord dat door de wat oudere users gebruikt wordt om newbies buiten te sluiten. Dit weet jij niet, maar er is een speciaal subforum voor users die een postcount boven een bepaalde hoeveelheid hebben. Hier worden dit soort dingen besproken, zodat we newbies kunnen blijven buitensluiten.quote:
quote:Op maandag 10 mei 2010 22:37 schreef Chowi het volgende:
[..]
Een magisch woord dat door de wat oudere users gebruikt wordt om newbies buiten te sluiten. Dit weet jij niet, maar er is een speciaal subforum voor users die een postcount boven een bepaalde hoeveelheid hebben. Hier worden dit soort dingen besproken, zodat we newbies kunnen blijven buitensluiten.
Graag gedaan, liefs, Chowi.
Ja, moet je iemand die wangedrag vertoont gaan belonen door hem mod te maken dan ofzo? Ik zou dat niet geheel terecht vinden, eerlijk gezegd.quote:Op maandag 10 mei 2010 22:37 schreef Adelante het volgende:
[..]
Ik ben serieus voor: fiets is altijd heel druk (ook met pr), ludo zit in Z-A, bio is nu FA... blijven over swarma, zquing en ik die er met name overdag ook niet altijd zijn.
Waar vertoont hij wangedrag dan?quote:Op maandag 10 mei 2010 22:38 schreef Chowi het volgende:
[..]
Ja, moet je iemand die wangedrag vertoont gaan belonen door hem mod te maken dan ofzo? Ik zou dat niet geheel terecht vinden, eerlijk gezegd.
Nou ja, SF bestempelt zijn overmatige gebruik van TR's in ieder geval als wangedrag, anders had hij dit topic niet geopend.quote:
Lees dan eens goed.quote:
Je quote de verkeerde Chowquote:
En als users wangedrag vertonen maken we ze meestal modquote:Op maandag 10 mei 2010 22:40 schreef Chowi het volgende:
[..]
Nou ja, SF bestempelt zijn overmatige gebruik van TR's in ieder geval als wangedrag, anders had hij dit topic niet geopend.
Ik ben met Chowi!quote:Op maandag 10 mei 2010 22:38 schreef Chowi het volgende:
[..]
Ja, moet je iemand die wangedrag vertoont gaan belonen door hem mod te maken dan ofzo? Ik zou dat niet geheel terecht vinden, eerlijk gezegd.
Ach komop zeg, doe niet net of het niet zo isquote:Op maandag 10 mei 2010 22:41 schreef Surveillance-Fiets het volgende:
[..]
En als users wangedrag vertonen maken we ze meestal mod
Een chinees bij de Hema?quote:Op maandag 10 mei 2010 22:42 schreef stevenmac26 het volgende:
Is SF eigelijk nog wel mod?
Zie hem nooit in Klb!?
Swarmahoer zie je alleen wanneer hij ongesteld is en zijn panty verkeerd omzit.
Adelante is geen lekker wijf meer en die andere knakker zit in Zuid-Afrika.
En dan heb je nog een chinees die bij de hema werkt die ook mod is hier, wat een zooitje
Uhm. Nee.quote:Op maandag 10 mei 2010 22:37 schreef Adelante het volgende:
[..]
Ik ben serieus voor: fiets is altijd heel druk (ook met pr), ludo zit in Z-A, bio is nu FA... blijven over swarma, zquing en ik die er met name overdag ook niet altijd zijn.
Bami met rookworst?quote:Op maandag 10 mei 2010 22:43 schreef Godtje het volgende:
[..]
Een chinees bij de Hema?Dat dit kan in Nederland.
Wie gaat er nu Bami maken voor ons?
quote:Op maandag 10 mei 2010 22:29 schreef sinadO het volgende:
Onterecht/bagger topic =ban een idee?
If you can't beat them, join them. Of in dit geval, let them join you.quote:Op maandag 10 mei 2010 22:41 schreef Surveillance-Fiets het volgende:
[..]
Ah, Tally wil het graag zelf doenquote:
Die van mij hebben ten minste inhoud!quote:Op maandag 10 mei 2010 22:26 schreef Surveillance-Fiets het volgende:
Zie TT.
De KLB-TR's raken op.
Ze worden te graag gebruikt.
Je kan veel makkelijker klagen als je zwart bent. Als je naar de posthis van Dago kijtk zie je precies hoe dat in zijn werk gaat.quote:Op maandag 10 mei 2010 22:44 schreef Chowi het volgende:
[..]
If you can't beat them, join them. Of in dit geval, let them join you.
Maar goed, dat is dus de houding die ik onrechtvaardig vind en die je inderdaad steeds vaker ziet. En ik ben serieus van mening dat het FOK!forum als geheel daar niet beter op is geworden. Het gebeurt me tegenwoordig meer dan eens dat ik wou dat ik weer rechten had omdat sommige mods op dit forum met regelmaat inadequaat of incorrect handelen, naar mijn mening.
Gadverquote:
Je weet tochquote:
Ben jij FA geweest???quote:Op maandag 10 mei 2010 22:44 schreef Chowi het volgende:
[..]
Maar goed, dat is dus de houding die ik onrechtvaardig vind en die je inderdaad steeds vaker ziet. En ik ben serieus van mening dat het FOK!forum als geheel daar niet beter op is geworden. Het gebeurt me tegenwoordig meer dan eens dat ik wou dat ik weer rechten had omdat sommige mods op dit forum met regelmaat inadequaat of incorrect handelen, naar mijn mening.
PDD is ooit mod geworden door in elke topic wat hem niet beviel een gigantische Go Fuck Yourself animatie te posten.quote:Op maandag 10 mei 2010 22:38 schreef Chowi het volgende:
[..]
Mensen die de OP lezenquote:
DAT ZEI IK HEUL NIET.quote:
Zeiksnor.quote:Op maandag 10 mei 2010 22:44 schreef Chowi het volgende:
[..]
Ik krijg een déjà-vu.quote:Op maandag 10 mei 2010 22:37 schreef Surveillance-Fiets het volgende:
[..]
Is trollface soms een kloon van je?
Point taken, maar ik zie kritiek niet per definitie als iets slechts. Ik vind ook wel dat mods/FA's/admins hier tot op zekere hoogte gehoor aan moeten bieden, want het is en blijft de user die vooropstaat en het forum maakt tot wat 'ie is. Er is nu nog een soort van taboe op kritiek leveren op mods en het wordt vaak meteen gegooid onder het kopje 'crewbash', maar ook dit is imo onterecht, want zonder kritiek is er geen progressie.quote:Op maandag 10 mei 2010 22:45 schreef Godtje het volgende:
[..]
Je kan veel makkelijker klagen als je zwart bent. Als je naar de posthis van Dago kijtk zie je precies hoe dat in zijn werk gaat.
quote:
quote:
Het gaat al jaren zo. Nobel van je dat je er nog druk om kan maken. Ik zou alleen niet de illusie hebben dat het gaat veranderen. Misschien moet je dat ook niet eens willen en is het 1 van de charmes van FOK!.quote:Op maandag 10 mei 2010 22:53 schreef Chowi het volgende:
[..]
Point taken, maar ik zie kritiek niet per definitie als iets slechts. Ik vind ook wel dat mods/FA's/Admins hier tot op zekere hoogte gehoor aan moeten bieden, want het is en blijft de user die vooropstaat en het forum maakt tot wat 'ie is. Er is nu nog een soort van taboe op kritiek leveren op mods en het wordt vaak meteen gegooid onder het kopje 'crewbash', maar ook dit is imo onterecht, want zonder kritiek is er geen progressie.
Damn, daar noem je nog 's een fucktard zeg.quote:Op maandag 10 mei 2010 22:48 schreef NJ het volgende:
[..]
PDD is ooit mod geworden door in elke topic wat hem niet beviel een gigantische Go Fuck Yourself animatie te posten..
Oranje! Je vergeet oranje racistische pvv mod!quote:Op maandag 10 mei 2010 22:55 schreef Stofje het volgende:
[..]! Ach ja, zwarte users, blauwe users, donkerblauwe users, rode users. Eén pot nat. Gelukkig zijn er overwegend blanke users.
Niemand geen? min en min is plus, dodo.quote:Op maandag 10 mei 2010 22:56 schreef Tazar_Yoot het volgende:
Wat een kut topic.
Dat niemand nog geen TR heeft gezet.
Dat dénk je. Jij ziet ze niet. Je bent nieuw. Je weet weinig. Hou je muil dan ook.quote:Op maandag 10 mei 2010 22:56 schreef Tazar_Yoot het volgende:
Wat een kut topic.
Dat niemand nog geen TR heeft gezet.
Nieuwquote:Op maandag 10 mei 2010 22:57 schreef Stofje het volgende:
[..]
Dat dénk je. Jij ziet ze niet. Je bent nieuw. Je weet weinig. Hou je muil dan ook.
Scherpquote:Op maandag 10 mei 2010 22:57 schreef Adelante het volgende:
[..]
Niemand geen? min en min is plus, dodo.
Gedraag je dan ook alsof je hier al vier jaar zit.quote:Op maandag 10 mei 2010 22:58 schreef Tazar_Yoot het volgende:
[..]
Nieuw?
Godverdomme 2006.
Al dan niet dit account.
Als ik daar behoefte aan zou hebben. zou ik dat vast en zeker doenquote:Op maandag 10 mei 2010 22:59 schreef Stofje het volgende:
[..]
Gedraag je dan ook alsof je hier al vier jaar zit.
Klopt, daar had ik ook al een tr gedaan dus wees niet ongerust.quote:Op maandag 10 mei 2010 23:05 schreef Trollface. het volgende:
Ik kan dat andere topic niet meer terugvinden
Ik heb het over yvonne's topic.quote:Op maandag 10 mei 2010 23:07 schreef stevenmac26 het volgende:
[..]
Klopt, daar had ik ook al een tr gedaan dus wees niet ongerust.
Ohh daar heb ik hem destijds zeker gedaanquote:
Nog een keer een tr gedaanquote:Op maandag 10 mei 2010 23:10 schreef Trollface. het volgende:
Trollface.
Gevonden, for old times' sake.
Dat dit kan.quote:
Of iemand die nog heeft dus?!quote:Op maandag 10 mei 2010 22:58 schreef vosss het volgende:
Heeft iemand die swf nog van Pjederdy toevallig?
Wie?quote:
Bij dezequote:Op maandag 10 mei 2010 23:39 schreef Tazar_Yoot het volgende:
vosss. als je jezelf nog een keer quote dan heb je een hattrick
Welke storm?quote:
Zo komt het wel over.quote:Op dinsdag 11 mei 2010 00:04 schreef Dartanion het volgende:
De modjes zijn met de staart tussen de beentjes vertrokken
ach ik vind ze wel handigquote:Op maandag 10 mei 2010 22:26 schreef Surveillance-Fiets het volgende:
Zie TT.
De KLB-TR's raken op.
Ze worden te graag gebruikt.
wat hij zegt dusquote:Op maandag 10 mei 2010 22:35 schreef swarmahoer het volgende:
ik weet niet voor wie je dit topic maakt fiets, de enige die ze vaak zet is net genoemd, en die zijn eigelijk nooit onterecht
ik vind dat ze te weinig gebruikt worden juist, en dat er teveel gezeikt wordt over "kuttopics die nog open zijn" zet dan een tr ipv de wijsneus uit te hangen denk ik dan
quote:Op maandag 10 mei 2010 22:41 schreef Surveillance-Fiets het volgende:
[..]
Ik kende je niet voordat je mod werdquote:
toen kwam ik niet zoveel in KLB, alleen in de goede topicsquote:Op dinsdag 11 mei 2010 00:10 schreef Trollface. het volgende:
[..]
Ik kende je niet voordat je mod werd
Tis ironisch dat je nu juist in de slechte komtquote:Op dinsdag 11 mei 2010 00:10 schreef zquing het volgende:
[..]
toen kwam ik niet zoveel in KLB, alleen in de goede topics
Ach ja, tis wel grappigquote:Op dinsdag 11 mei 2010 00:11 schreef Trollface. het volgende:
[..]
Tis ironisch dat je nu juist in de slechte komt
quote:Op dinsdag 11 mei 2010 00:15 schreef stevenmac26 het volgende:
Van 0.20 is Zquing in beeld
Niet zo gemeen, zovtar, ik heb al bijbestellingen geplaatstquote:
is zquing een aziaat?quote:
JONG JE MAG OOK WEL EVEN DANKJEWEL VOSSS ZEGGEN ANDERS IS DAT OOK METEEN DE LAATSTE TR DIE IK SPECIAAL VOOR JOU GEMAAKT HEBquote:
Ja!quote:
quote:Op dinsdag 11 mei 2010 00:43 schreef vosss het volgende:
[..]
JONG JE MAG OOK WEL EVEN DANKJEWEL VOSSS ZEGGEN ANDERS IS DAT OOK METEEN DE LAATSTE TR DIE IK SPECIAAL VOOR JOU GEMAAKT HEB![]()
![]()
!
OK dat is liefquote:
Anders lees je even de hele eerste paginaquote:Op dinsdag 11 mei 2010 00:26 schreef zovty het volgende:
Daar was ik al bang voor Trollie.
Maaruhm, voel jij jij aangesproken door de OP?
deze is niet echt up to datequote:
TT is topic titel, en tvp is terug vind post.quote:Op maandag 10 mei 2010 22:31 schreef HugoChavez het volgende:
[..]
urban dictionairy kan je ook gebruikenquote:Op dinsdag 11 mei 2010 10:11 schreef Olle. het volgende:
[..]
deze is niet echt up to date
zoek maareens naar QFT ofzo
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |