Ben je nieuw op fok of wat?quote:Op maandag 10 mei 2010 22:27 schreef ikbennieuwopfok het volgende:
TR?
Ow laat maar, ik had je nick niet gezienquote:
Users?quote:Op maandag 10 mei 2010 22:26 schreef Surveillance-Fiets het volgende:
Samenvatting: Users die meer TR's maken dan dat ze ontopic posten in topics.
Oh, spuit 11.quote:Op maandag 10 mei 2010 22:29 schreef Chowi het volgende:
TR gemacht.
Wie is het!?quote:
Ik begrijp veel van die termen ook niet eigenlijk.quote:
Ik mag niet gelijk de user bij de naam noemenquote:
quote:Op maandag 10 mei 2010 22:31 schreef Surveillance-Fiets het volgende:
[..]
Ik mag niet gelijk de user bij de naam noemen
Zeg dan alleen de eerste letter en de rest van de letters.quote:Op maandag 10 mei 2010 22:31 schreef Surveillance-Fiets het volgende:
[..]
Ik mag niet gelijk de user bij de naam noemen
quote:Op maandag 10 mei 2010 22:31 schreef Adelante het volgende:
Kunnen ze Trollface niet gewoon rechten geven, dan hoeft ie ook geen TR's meer te maken?
Eensch.quote:Op maandag 10 mei 2010 22:31 schreef Adelante het volgende:
Kunnen ze Trollface niet gewoon rechten geven, dan hoeft ie ook geen TR's meer te maken?
Nee.quote:Op maandag 10 mei 2010 22:31 schreef Adelante het volgende:
TVP = terugvindpostquote:Op maandag 10 mei 2010 22:31 schreef HugoChavez het volgende:
[..]
Ik begrijp veel van die termen ook niet eigenlijk.
Wat is een TR (topic report?) TVP (topic vervuilings post?), OP (openingspost?), TT (iets met Assen?), TS (topic starter?)
En ik spam hier al sinds 2008.
Het Officiële Fok!woordenboekquote:Op maandag 10 mei 2010 22:31 schreef HugoChavez het volgende:
[..]
Ik begrijp veel van die termen ook niet eigenlijk.
Wat is een TR (topic report?) TVP (topic vervuilings post?), OP (openingspost?), TT (iets met Assen?), TS (topic starter?)
En ik spam hier al sinds 2008.
Is trollface soms een kloon van je?quote:Op maandag 10 mei 2010 22:35 schreef swarmahoer het volgende:
ik weet niet voor wie je dit topic maakt fiets, de enige die ze vaak zet is net genoemd, en die zijn eigelijk nooit onterecht
ik vind dat ze te weinig gebruikt worden juist, en dat er teveel gezeikt wordt over "kuttopics die nog open zijn" zet dan een tr ipv de wijsneus uit te hangen denk ik dan
Ik ben serieus voor: fiets is altijd heel druk (ook met pr), ludo zit in Z-A, bio is nu FA... blijven over swarma, zquing en ik die er met name overdag ook niet altijd zijn.quote:
Een magisch woord dat door de wat oudere users gebruikt wordt om newbies buiten te sluiten. Dit weet jij niet, maar er is een speciaal subforum voor users die een postcount boven een bepaalde hoeveelheid hebben. Hier worden dit soort dingen besproken, zodat we newbies kunnen blijven buitensluiten.quote:
quote:Op maandag 10 mei 2010 22:37 schreef Chowi het volgende:
[..]
Een magisch woord dat door de wat oudere users gebruikt wordt om newbies buiten te sluiten. Dit weet jij niet, maar er is een speciaal subforum voor users die een postcount boven een bepaalde hoeveelheid hebben. Hier worden dit soort dingen besproken, zodat we newbies kunnen blijven buitensluiten.
Graag gedaan, liefs, Chowi.
Ja, moet je iemand die wangedrag vertoont gaan belonen door hem mod te maken dan ofzo? Ik zou dat niet geheel terecht vinden, eerlijk gezegd.quote:Op maandag 10 mei 2010 22:37 schreef Adelante het volgende:
[..]
Ik ben serieus voor: fiets is altijd heel druk (ook met pr), ludo zit in Z-A, bio is nu FA... blijven over swarma, zquing en ik die er met name overdag ook niet altijd zijn.
Waar vertoont hij wangedrag dan?quote:Op maandag 10 mei 2010 22:38 schreef Chowi het volgende:
[..]
Ja, moet je iemand die wangedrag vertoont gaan belonen door hem mod te maken dan ofzo? Ik zou dat niet geheel terecht vinden, eerlijk gezegd.
Nou ja, SF bestempelt zijn overmatige gebruik van TR's in ieder geval als wangedrag, anders had hij dit topic niet geopend.quote:
Lees dan eens goed.quote:
Je quote de verkeerde Chowquote:
En als users wangedrag vertonen maken we ze meestal modquote:Op maandag 10 mei 2010 22:40 schreef Chowi het volgende:
[..]
Nou ja, SF bestempelt zijn overmatige gebruik van TR's in ieder geval als wangedrag, anders had hij dit topic niet geopend.
Ik ben met Chowi!quote:Op maandag 10 mei 2010 22:38 schreef Chowi het volgende:
[..]
Ja, moet je iemand die wangedrag vertoont gaan belonen door hem mod te maken dan ofzo? Ik zou dat niet geheel terecht vinden, eerlijk gezegd.
Ach komop zeg, doe niet net of het niet zo isquote:Op maandag 10 mei 2010 22:41 schreef Surveillance-Fiets het volgende:
[..]
En als users wangedrag vertonen maken we ze meestal mod
Een chinees bij de Hema?quote:Op maandag 10 mei 2010 22:42 schreef stevenmac26 het volgende:
Is SF eigelijk nog wel mod?
Zie hem nooit in Klb!?
Swarmahoer zie je alleen wanneer hij ongesteld is en zijn panty verkeerd omzit.
Adelante is geen lekker wijf meer en die andere knakker zit in Zuid-Afrika.
En dan heb je nog een chinees die bij de hema werkt die ook mod is hier, wat een zooitje
Uhm. Nee.quote:Op maandag 10 mei 2010 22:37 schreef Adelante het volgende:
[..]
Ik ben serieus voor: fiets is altijd heel druk (ook met pr), ludo zit in Z-A, bio is nu FA... blijven over swarma, zquing en ik die er met name overdag ook niet altijd zijn.
Bami met rookworst?quote:Op maandag 10 mei 2010 22:43 schreef Godtje het volgende:
[..]
Een chinees bij de Hema?Dat dit kan in Nederland.
Wie gaat er nu Bami maken voor ons?
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |