Ben je nieuw op fok of wat?quote:Op maandag 10 mei 2010 22:27 schreef ikbennieuwopfok het volgende:
TR?
Ow laat maar, ik had je nick niet gezienquote:
Users?quote:Op maandag 10 mei 2010 22:26 schreef Surveillance-Fiets het volgende:
Samenvatting: Users die meer TR's maken dan dat ze ontopic posten in topics.
Oh, spuit 11.quote:Op maandag 10 mei 2010 22:29 schreef Chowi het volgende:
TR gemacht.
Wie is het!?quote:
Ik begrijp veel van die termen ook niet eigenlijk.quote:
Ik mag niet gelijk de user bij de naam noemenquote:
quote:Op maandag 10 mei 2010 22:31 schreef Surveillance-Fiets het volgende:
[..]
Ik mag niet gelijk de user bij de naam noemen
Zeg dan alleen de eerste letter en de rest van de letters.quote:Op maandag 10 mei 2010 22:31 schreef Surveillance-Fiets het volgende:
[..]
Ik mag niet gelijk de user bij de naam noemen
quote:Op maandag 10 mei 2010 22:31 schreef Adelante het volgende:
Kunnen ze Trollface niet gewoon rechten geven, dan hoeft ie ook geen TR's meer te maken?
Eensch.quote:Op maandag 10 mei 2010 22:31 schreef Adelante het volgende:
Kunnen ze Trollface niet gewoon rechten geven, dan hoeft ie ook geen TR's meer te maken?
Nee.quote:Op maandag 10 mei 2010 22:31 schreef Adelante het volgende:
TVP = terugvindpostquote:Op maandag 10 mei 2010 22:31 schreef HugoChavez het volgende:
[..]
Ik begrijp veel van die termen ook niet eigenlijk.
Wat is een TR (topic report?) TVP (topic vervuilings post?), OP (openingspost?), TT (iets met Assen?), TS (topic starter?)
En ik spam hier al sinds 2008.
Het Officiële Fok!woordenboekquote:Op maandag 10 mei 2010 22:31 schreef HugoChavez het volgende:
[..]
Ik begrijp veel van die termen ook niet eigenlijk.
Wat is een TR (topic report?) TVP (topic vervuilings post?), OP (openingspost?), TT (iets met Assen?), TS (topic starter?)
En ik spam hier al sinds 2008.
Is trollface soms een kloon van je?quote:Op maandag 10 mei 2010 22:35 schreef swarmahoer het volgende:
ik weet niet voor wie je dit topic maakt fiets, de enige die ze vaak zet is net genoemd, en die zijn eigelijk nooit onterecht
ik vind dat ze te weinig gebruikt worden juist, en dat er teveel gezeikt wordt over "kuttopics die nog open zijn" zet dan een tr ipv de wijsneus uit te hangen denk ik dan
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |