Was inderdaad voor 3 maart. Maar toch. Als dat voor 3 maart was, waarom Kant in het spotje? Bij mij deed ze in ieder geval niet mee.quote:Op woensdag 12 mei 2010 00:25 schreef Whiskers2009 het volgende:
[..]
IK JIJ WIJ SP was voor de Gemeenteraadverkiezingen toch?
Of hebben ze een nieuwe waarin Roemer aan het springen is?
Bob Fosko wel?quote:Op woensdag 12 mei 2010 09:54 schreef Jac0bus het volgende:
[..]
Was inderdaad voor 3 maart. Maar toch. Als dat voor 3 maart was, waarom Kant in het spotje? Bij mij deed ze in ieder geval niet mee.
Inderdaad. Verdonks campagnefilmpje is de doodsteek voor de maatschappijkritische satire. Hoe kun je in godsnaam nog parodieën op politieke figuren maken als ze van zichzelf al zo extreem zijn dat alles wat je doet in het niet valt in vergelijking tot het origineelquote:Op woensdag 12 mei 2010 10:49 schreef Tomatenboer het volgende:
Niet dat het filmpje van Verdonk goed is, het is een karikatuur van zichzelf. Alles wordt zo schromelijk overdreven dat het absurd wordt en niet meer geloofwaardig.
Nieuw Logo Voor Verdonk:quote:Op woensdag 12 mei 2010 11:18 schreef Tijn het volgende:
[..]
Inderdaad. Verdonks campagnefilmpje is de doodsteek voor de maatschappijkritische satire. Hoe kun je in godsnaam nog parodieën op politieke figuren maken als ze van zichzelf al zo extreem zijn dat alles wat je doet in het niet valt in vergelijking tot het origineel
Geniaal!quote:Op donderdag 13 mei 2010 13:43 schreef pberends het volgende:
Parodie op het filmpje van Rita... je lacht je dood!
Bassie en Adriaan.quote:Op donderdag 13 mei 2010 13:55 schreef pberends het volgende:
Oh deze is ook goed! Die beelden van Willibrord![]()
.
Ik vind er eigenlijk niet veel aan...quote:Op donderdag 13 mei 2010 13:43 schreef pberends het volgende:
quote:
dat is dan ook een beledigingquote:Aantijgingen van amateurisme in het filmpje ontkent Frequin: "Het komt helemaal niet over als amateurtoneel."
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.- En zoals pijn ook een vorm van voelen is, laat kou me weten dat ik wist wat warmte was.
- Ik ben de reden voor wie voor zijn lijden reden zoekt!
- Those people who tell you not to take chances, they are all missing on what life is about.
Geniaal.. dat einde ook.quote:Op donderdag 13 mei 2010 13:43 schreef pberends het volgende:
quote:
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |