dat idd.quote:Op maandag 10 mei 2010 22:11 schreef Paul het volgende:
TS ZET DAN OP ZIJN MINST HET FILMPJE IN JE OP
Ik vind het niet serieus te nemen en heb hem niet afgekeken. Wel moest ik meerdere malen glimlachen omdat ik het een grappig filmpje vind. Dat lijkt mij geen GOED teken.quote:
Het filmpje staat hier: Verkiezingsspotjesquote:Op maandag 10 mei 2010 22:11 schreef Paul het volgende:
TS ZET DAN OP ZIJN MINST HET FILMPJE IN JE OP
Het verkiezingsfilmpje van de PVV staan alleen feiten in, of je die nu leuk vind of niet.quote:Op maandag 10 mei 2010 23:10 schreef Boldface het volgende:
Ik weet niet welk filmpje ik slechter vind; dat van Wilders of dat van Verdonk. Beide zijn ongeveer even absurd en overdreven. Toch heb ik persoonlijk wat meer met de boodschap van Verdonk dan met die van Wilders. Verdonk heeft wel een punt, Wilders slaat door. Ik ben eigenlijk wel benieuwd hoe TON met pakweg 2-3 zetels in de Tweede Kamer zou functioneren, in plaats van alleen met Verdonk.
Feiten die dingen insinueren die op basis van die feiten helemaal niet geconcludeerd kunnen worden ja. In het andere topic over verkiezingsspotjes heb ik een uitgebreide reactie geplaatst hierover.quote:Op maandag 10 mei 2010 23:16 schreef Holograph het volgende:
[..]
Het verkiezingsfilmpje van de PVV staan alleen feiten in, of je die nu leuk vind of niet.
quote:Op maandag 10 mei 2010 23:16 schreef Holograph het volgende:
[..]
Het verkiezingsfilmpje van de PVV staan alleen feiten in, of je die nu leuk vind of niet.
Net als Wilders, door de "linkse hobbies" af te schaffenquote:Op dinsdag 11 mei 2010 12:49 schreef Banaapies het volgende:
Overigens vraag ik me af hoe ze, met het beleid dat ze wil gaan voeren, de begroting weer op orde wil krijgen.
Dat is helaas niet uit haar verkiezingsprogramma te halen.quote:Op dinsdag 11 mei 2010 18:34 schreef Mendeljev het volgende:
Om toch maar op één punt inhoudelijk te reageren. 25% loonbelasting voor iederenHoe dacht ze dit te gaan realiseren?
Ja, je zat zeker al te zoeken naar die rooie uit Gestel?quote:Op dinsdag 11 mei 2010 12:52 schreef JackHerrer het volgende:
Ik dacht dat het een aflevering van de New Kids was.
quote:Update 21:38
In de Volkskrant analyseert Jan Kleinnijenhuis, hoogleraar communicatie aan de Vrije Universiteit, het TON-promotiefilmpje: "Het is amateuristisch en veel te opzichtig. In het filmpje worden Marokkanen duidelijk aan criminaliteit gelinkt. Op zo'n overdreven manier dat het voor veel mensen ongeloofwaardig wordt. Hier prikken ze zo doorheen."
Anders dan in de VS kent Nederland geen sterke traditie van campagnefilmpjes. Volgens Kleinnijenhuis heeft dit meerdere oorzaken: "Partijen hebben weinig geld. Spotjes zijn erg duur. In Nederland geloven mensen spotjes niet. Ze baseren hun oordeel op kranten en nieuws. Daar kunnen partijen gratis in komen. Een stem is in Nederland dus veel goedkoper dan in de VS, waar partijen miljoenen dollars voor campagnes uittrekken."
Wilders moet iets nieuws verzinnen
De partijen van Verdonk en Geert Wilders (PVV) profileren zich op immigratie en veiligheid. Zo zien we in een filmpje van de PVV 'vliegtuigladingen vol uit moslimlanden naar Nederland komen'.
Kleinnijenhuis vreest voor het succes van de partijen: "Immigratie speelt bij PVV-kiezers een steeds kleinere rol. Veiligheid is wel belangrijk, maar daar vinden kiezers ook het CDA en de VVD goed in. Wilders zit in de verdediging en daar komt hij maar moeilijk uit. Hij zal iets nieuws moeten verzinnen."
DWDD
Verdonk hoeft in ieder geval niet te klagen over aandacht voor haar nieuwe creatie: dinsdagavond werd het spotje uitgezonden en besproken in de tv-show De Wereld Draait Door (DWDD). Of het filmpje ook bij Pauw & Witteman verschijnt moet vanavond nog blijken.
Dat is door mevrouw Verdonk ook wel aangetoond, denk ik zoquote:Anders dan in de VS kent Nederland geen sterke traditie van campagnefilmpjes.
Ben je nou serieus?quote:Op dinsdag 11 mei 2010 18:15 schreef Peter6000 het volgende:
[ afbeelding ]
De dader wordt in de watten gelegd
Je leest vaak als reactie op fora in discussies over de criminaliteit: "Dat wordt 30 uur schoffelen" (bijvoorbeeld nav een gewelddadige overval).
Dus dan spreekt zo`n filmpje misschien wel aan, bij die mensen.
Beelden blijven langer hangen, en zijn indringender dan woorden.
Ja.quote:
Dat soort vragen zijn typisch voor oude politiek. Zij is geen plucheklever en hoeft zich daar dus niet druk over te maken. Nederland moet vooruit!quote:Op dinsdag 11 mei 2010 18:34 schreef Mendeljev het volgende:
Om toch maar op één punt inhoudelijk te reageren. 25% loonbelasting voor iederenHoe dacht ze dit te gaan realiseren?
IK JIJ WIJ SP was voor de Gemeenteraadverkiezingen toch?quote:Op woensdag 12 mei 2010 00:19 schreef Jac0bus het volgende:
Inderdaad wat lacherig. Ik vind die reclame van de CU met rennende freerun studentjes door de stad, en Jij Ik Wij SP veel erger
Kan Roemer springen dan?quote:Op woensdag 12 mei 2010 00:25 schreef Whiskers2009 het volgende:
[..]
IK JIJ WIJ SP was voor de Gemeenteraadverkiezingen toch?
Of hebben ze een nieuwe waarin Roemer aan het springen is?
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |