Yepsquote:
quote:Op dinsdag 11 mei 2010 15:12 schreef Sounddragon het volgende:
[..]
Ik ben ook wel zuunig op mijn materieel, maar de Chevy hebben we als daily mishandelbak, daar is al weinig eer meer aan te behalen, en as said; de MB moet nog naar de spuiter om krasjes enzo bij te werken, dus een likkie meer of minder met de spuit is niet zo'n probleem.
Die andere 2 zijn wdb wél heilig![]()
[..]
Koop een Yank; dan heb je een motorkap waar je op KUNT staan
Ghehe, zoiets lag wel in de lijn der verwachtingen natuurlijkquote:
quote:Op dinsdag 11 mei 2010 14:28 schreef Anne het volgende:
[..]
Mag misschien wel, maar doe ik niet. Rijden = niet drinken.
OMFG, na twee jaar is accoord eindelijk correct geschreven.quote:Met het plaatsen van een bericht verklaar je akkoord
quote:Op maandag 10 mei 2010 22:07 schreef Anne het volgende:
Fap, fap, fap.
Ik zal nooit iemand iets verbieden, en als er iemand veel over de dood praat ben ik het?quote:Op dinsdag 11 mei 2010 11:05 schreef Anne het volgende:
Ja, van Tim.
Maarre, van Alex mogen we hier niet over de dood praten enzo. Dat vermoordt de slowchat.
pta-mod en niet eens een thuiskomertje kunnen herkennenquote:Op dinsdag 11 mei 2010 19:47 schreef Anne het volgende:
Maarre, dus even een noob-vraag.
Dit is geen thuiskomer of wel? (oftewel: kan ik hier nog even 2 dagen mee rondkarren?)
Doen ze ook wel eens lief tegen ja Anne?quote:Op dinsdag 11 mei 2010 19:58 schreef ThaFreak het volgende:
[..]
pta-mod en niet eens een thuiskomertje kunnen herkennen
alleen als ze ons schnitzles voertquote:Op dinsdag 11 mei 2010 20:16 schreef Ml-etje het volgende:
[..]
Doen ze ook wel eens lief tegen ja Anne?
Of is dat een vies woord...
Nooit!quote:Op dinsdag 11 mei 2010 20:16 schreef Ml-etje het volgende:
[..]
quote:Op dinsdag 11 mei 2010 20:23 schreef Anne het volgende:
Ik kan om eerlijk te zijn geen schnitzels meer zien, ruiken of eten.
Iedereen die hier komt, mot schnitzels hebben. Ik kan beter aandelen kopen van die tent.
meer een kwestie van kaatsen en terug verwachtenquote:Op dinsdag 11 mei 2010 20:16 schreef Ml-etje het volgende:
[..]
Psiesjh; Anne kan prima van zich afbijten als dat nodig isquote:Op dinsdag 11 mei 2010 20:29 schreef ThaFreak het volgende:
[..]
meer een kwestie van kaatsen en terug verwachten
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.De wetenschap is er nog steeds niet uit, waarom de meest gestroomlijnde vrouwen, de meeste weerstand bieden
Schnitzelsquote:Op dinsdag 11 mei 2010 20:23 schreef Anne het volgende:
Ik kan om eerlijk te zijn geen schnitzels meer zien, ruiken of eten.
Iedereen die hier komt, mot schnitzels hebben. Ik kan beter aandelen kopen van die tent.
PM d'r voor foto's zou ik zeggenquote:Op dinsdag 11 mei 2010 20:35 schreef Alexxxxx het volgende:
Is MI-tje lekker?
laat dan maar zittenquote:Op dinsdag 11 mei 2010 20:41 schreef Sounddragon het volgende:
[..]
PM d'r voor foto's zou ik zeggen![]()
Ze heeft wel een Mr. Ml als ik het goed las...
quote:
quote:Op dinsdag 11 mei 2010 20:32 schreef Sounddragon het volgende:
[..]
Psiesjh; Anne kan prima van zich afbijten als dat nodig is![]()
Ml'etje
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.euhm wat dat betreft ben ik de man in huis.
Balorig, niet te verwarren met ballorig!
Assumption is the mother of all mistakes....
Alexxxxx valt door de mandquote:
*nieuwsgierig wordtquote:Op dinsdag 11 mei 2010 20:58 schreef Ml-etje het volgende:
[..]euhm wat dat betreft ben ik de man in huis.
quote:Op dinsdag 11 mei 2010 21:12 schreef Alexxxxx het volgende:
[..]
de meeste hier kennen me al langer dan vandaag gelukkig
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.De wetenschap is er nog steeds niet uit, waarom de meest gestroomlijnde vrouwen, de meeste weerstand bieden
quote:Op dinsdag 11 mei 2010 21:12 schreef Sounddragon het volgende:
[..]
*nieuwsgierig wordt
En u rijdt in een ??
Let eens op, mod:quote:Op dinsdag 11 mei 2010 21:12 schreef Sounddragon het volgende:
[..]
*nieuwsgierig wordt
En u rijdt in een ??
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |