quote:Op dinsdag 11 mei 2010 11:46 schreef PeuRac het volgende:
Was al de hele ochtend de SC kwijt![]()
oh en de slopers zijn zo hard bezig, dat mn archiefkast staat te trillen en ik de (betonnen) vloer ook voel.
Dat is maar goed ook, anders zou je zweven of vliegen.quote:Op dinsdag 11 mei 2010 11:46 schreef PeuRac het volgende:
Was al de hele ochtend de SC kwijt![]()
oh en de slopers zijn zo hard bezig, dat mn archiefkast staat te trillen en ik de (betonnen) vloer ook voel.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Op maandag 14 mei 2012 23:55 schreef Sjoegerd het volgende:
Volgens mij wordt geen enkele auto zo onderhouden en geliefd als de jouwe :)
https://www.facebook.com/groups/linkshandigen/
Nee, hij heeft een luchtfilter installatie in de badkamer opgehangen en voor de deur een sluis gemaakt met plastic. Kerel is goed bezigquote:
Hoeveel staan er daar wel niet van op Marktplaatsquote:Op dinsdag 11 mei 2010 11:39 schreef Sounddragon het volgende:
[..]
Sja.. maar dat dachten we van die Smart hokken ook toendertijd.
Als je erachter rijd is-ie héél dik.. lekker breed. Uniekquote:
Ik vind die achterkant juist niks.. Tot aan het eind van de deuren is het een mooie bak, daarna vind ik het nogal afgekapt, vind de GT een veel mooiere autoquote:Op dinsdag 11 mei 2010 12:29 schreef KhaZ het volgende:
[..]
Als je erachter rijd is-ie héél dik.. lekker breed. Uniek
turks brood als ontbijt gehad ??quote:Op dinsdag 11 mei 2010 12:26 schreef Anne het volgende:
Even kijken of er zoals vanouds op mijn wel niet wordt gezeikt.
quote:
Koud ja, ga mooi met de auto naar de kapper zometeenquote:
* geen ruzie met SD zoektquote:Op dinsdag 11 mei 2010 13:00 schreef Sounddragon het volgende:
[..]
![]()
*gooit het zwembad in de tuin alvast vol met modder en olie
quote:
Jawel joh !!quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.De wetenschap is er nog steeds niet uit, waarom de meest gestroomlijnde vrouwen, de meeste weerstand bieden
quote:Op dinsdag 11 mei 2010 13:17 schreef Sounddragon het volgende:
[..]
Ik sta al de halve ochtend met de HD spuit; ik ben zeiknat
![]()
[..]
Jawel joh !!Het is maar goed dat je er even bij zegt dat het vanwege de HD spuit komt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op dinsdag 11 mei 2010 13:17 schreef Sounddragon het volgende:
[..]
Ik sta al de halve ochtend met de HD spuit; ik ben zeiknat
![]()
[..]
Jawel joh !!Breng mijn auto wel langs voor een wasbeurtjeSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Balorig, niet te verwarren met ballorig!
Assumption is the mother of all mistakes....
Ik ben een mannetje; ik word niet nat op andere manierenquote:Op dinsdag 11 mei 2010 13:18 schreef Anne het volgende:
[..]
Het is maar goed dat je er even bij zegt dat het vanwege de HD spuit komt.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.De wetenschap is er nog steeds niet uit, waarom de meest gestroomlijnde vrouwen, de meeste weerstand bieden
Met geldige redenquote:
quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Et toi?Balorig, niet te verwarren met ballorig!
Assumption is the mother of all mistakes....
Rare fantasie heb jij.quote:Op dinsdag 11 mei 2010 13:36 schreef Sjoegerd het volgende:
SD, kun je mijn auto dan onder de modder smeren?
Hmmzz.. we kunnen achteraf de dames even over je auto draperen ??quote:Op dinsdag 11 mei 2010 13:36 schreef Sjoegerd het volgende:
SD, kun je mijn auto dan onder de modder smeren?
Aiiii... backfirequote:Op dinsdag 11 mei 2010 13:38 schreef Anne het volgende:
Hard to get was het toch SD?
Vieze auto'squote:
Dealquote:Op dinsdag 11 mei 2010 13:38 schreef Sounddragon het volgende:
[..]
Hmmzz.. we kunnen achteraf de dames even over je auto draperen ??
Welke dames?quote:Op dinsdag 11 mei 2010 13:38 schreef Sounddragon het volgende:
[..]
Zo te lezen moet SD zelf over de auto kruipenquote:
Beter! wel jammer van dat niet drinken..1tje mag wel toch?quote:
Mwahh.. dat wordt een reserveblik open trekken denk ikquote:Op dinsdag 11 mei 2010 13:44 schreef Sjoegerd het volgende:
[..]
Zo te lezen moet SD zelf over de auto kruipen
Het is wel te merken dat jullie niet bang zijn voor een deukje/krasje.quote:Op dinsdag 11 mei 2010 13:38 schreef Sounddragon het volgende:
[..]
Als t maar leuk en in mijn leeftijdsklasse isquote:Op dinsdag 11 mei 2010 13:47 schreef Sounddragon het volgende:
[..]
Mwahh.. dat wordt een reserveblik open trekken denk ik
Het is een 18 jaar oude AX waar al genoeg deuken inzitten. Mag daar best voor gebruikt wordenquote:Op dinsdag 11 mei 2010 13:48 schreef Ml-etje het volgende:
[..]
Het is wel te merken dat jullie niet bang zijn voor een deukje/krasje.
Aan de Chevy valt weinig meer te verkloten;daar heb ik zelf al op de motorkap gestaanquote:Op dinsdag 11 mei 2010 13:48 schreef Ml-etje het volgende:
[..]
Het is wel te merken dat jullie niet bang zijn voor een deukje/krasje.
Dat vliegt beroerdquote:
Tsja ik heb toch echt maar 1 auto en dus zuuunig.quote:Op dinsdag 11 mei 2010 13:50 schreef Sounddragon het volgende:
[..]
Aan de Chevy valt weinig meer te verkloten;daar heb ik zelf al op de motorkap gestaan![]()
En de Benz moet toch nog naar de spuiter binnenkort
Motorkap van Criezel is een soort werkbank. Vol met krassen en deuken en na een toffe actie van mijzelf laatst nu ook met een gat. Alleen van de BX club mag ik niet meer op de motorkap staanquote:Op dinsdag 11 mei 2010 13:50 schreef Sounddragon het volgende:
[..]
Aan de Chevy valt weinig meer te verkloten;daar heb ik zelf al op de motorkap gestaan![]()
En de Benz moet toch nog naar de spuiter binnenkort
Mag misschien wel, maar doe ik niet. Rijden = niet drinken.quote:Op dinsdag 11 mei 2010 13:47 schreef Ml-etje het volgende:
[..]
Beter! wel jammer van dat niet drinken..1tje mag wel toch?
1tje aan het begin doe ik meestal welquote:Op dinsdag 11 mei 2010 14:28 schreef Anne het volgende:
[..]
Mag misschien wel, maar doe ik niet. Rijden = niet drinken.
ik nog een jaarquote:Op dinsdag 11 mei 2010 14:57 schreef KhaZ het volgende:
Nog 1 maandje.. dan ben ik van m'n beginnersrijbewijs af en mag ik 2 pilsjes aan 't begin v/d avond
Ik ben ook wel zuunig op mijn materieel, maar de Chevy hebben we als daily mishandelbak, daar is al weinig eer meer aan te behalenquote:Op dinsdag 11 mei 2010 13:55 schreef Ml-etje het volgende:
[..]
Tsja ik heb toch echt maar 1 auto en dus zuuunig.
Koop een Yank; dan heb je een motorkap waar je op KUNT staanquote:Op dinsdag 11 mei 2010 14:15 schreef 2cv het volgende:
[..]
Motorkap van Criezel is een soort werkbank. Vol met krassen en deuken en na een toffe actie van mijzelf laatst nu ook met een gat. Alleen van de BX club mag ik niet meer op de motorkap staan
Dat is na 5 jaar of niet?quote:Op dinsdag 11 mei 2010 14:57 schreef KhaZ het volgende:
Nog 1 maandje.. dan ben ik van m'n beginnersrijbewijs af en mag ik 2 pilsjes aan 't begin v/d avond
Ik ook niet hoor. Aangeschoten, oke. Dronken, nee.quote:Op dinsdag 11 mei 2010 14:48 schreef invine het volgende:
[..]
1tje aan het begin doe ik meestal welmaar ik drink ook niet om me te bezatten gewoon omdat het lekker is
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |