Leuk he die kleine autootjes?quote:Op dinsdag 11 mei 2010 00:48 schreef Barcaconia het volgende:
18.45 staat nog op mijn klok terwijl het al bijna 1 uur is. Jetlags zijn kut
Kutvlucht gehad trouwens, knallende koppijn en niet kunnen slapen. Nederland is wel weer even leuk om te zien
Hey gozahh.. heel aangekomen dus, maar wel een beetje brakquote:Op dinsdag 11 mei 2010 00:48 schreef Barcaconia het volgende:
18.45 staat nog op mijn klok terwijl het al bijna 1 uur is. Jetlags zijn kut
Kutvlucht gehad trouwens, knallende koppijn en niet kunnen slapen. Nederland is wel weer even leuk om te zien
Ik had ze nog niet in t echt gezienquote:
Nog een frikandelletje gescoord op Schiphol ??quote:Op dinsdag 11 mei 2010 00:58 schreef Barcaconia het volgende:
Vandaag weer lekker een paar pilsjes gedronken met mijn maten. Heerlijk lol gehad! Even weer 2 weken als vanouds plezier maken voordat ik weer vertrek
Enneuh, kleine autootjes, drukte op de weg, smalle wegen. Alles is even wennen. Ik kan me goed voorstellen dat Amerikanen hier niet durven te rijden op de weg
Tering !quote:Op maandag 10 mei 2010 22:08 schreef ThaFreak het volgende:
@ 2cv ben in nou zo blind of zijn die klokjes wat je zoekt gewoon hier te bestellen
Ik wilde vanavond frikandellen eten maar alle snackbars in het dorp hier waren geslotenquote:Op dinsdag 11 mei 2010 01:28 schreef Sounddragon het volgende:
[..]
Nog een frikandelletje gescoord op Schiphol ??
quote:Op dinsdag 11 mei 2010 07:37 schreef Barcaconia het volgende:
Goeiemorgen. Ik heb heerlijk de hele nacht wakker gelegen. Nu maar weer lekker aan het hobbyen.
Sja... dat is inderdaad nogal confronterendquote:Op dinsdag 11 mei 2010 10:41 schreef Anne het volgende:
En ik kreeg vanochtend dit mailtje:
"Ik sprak vanmorgen een vrouw hier, niks aan de hand. Sta ik net bij iemand anders iets te installeren, is ze aan het bellen, helemaal in paniek, hand voor het gezicht. Die vent waar ik iets aan het installeren was loopt er naartoe om te vragen wat er aan de hand is, zegt ze "MIJN ZOON! MIJN ZOON IS DOOD!".
Tering man, dat maakt wel ff indruk.."
Bah!
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.De wetenschap is er nog steeds niet uit, waarom de meest gestroomlijnde vrouwen, de meeste weerstand bieden
De deaud is gewoon onderdeel van het leven, ook al is het nooit een fijn onderwerp iddquote:Op dinsdag 11 mei 2010 11:05 schreef Anne het volgende:
Ja, van Tim.
Maarre, van Alex mogen we hier niet over de dood praten enzo. Dat vermoordt de slowchat.
Sja.. maar dat dachten we van die Smart hokken ook toendertijd.quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |