Een topic hoeft ook niet binnen 3 dagen vol te zijn.quote:Op dinsdag 11 mei 2010 21:22 schreef Gezicht het volgende:
Er lijkt helaas niet veel interesse voor deze reeks te zijn...
Iech weet t neet huur, eederein moult toch get aanders he...quote:Op dinsdag 11 mei 2010 21:12 schreef Gezicht het volgende:
Zou het trouwens gin good idee zin om hieje gewoon Limburgs te goan kalle?
Och ich dink dat ver os zo ongereijn waal allemoal kinne verstoan.quote:Op dinsdag 11 mei 2010 21:54 schreef .ZilveR. het volgende:
[..]
Iech weet t neet huur, eederein moult toch get aanders he...
Heel verstandig, dan kunnen de import-limburgers het ook volgenquote:Op dinsdag 11 mei 2010 22:00 schreef Gezicht het volgende:
[..]
Och ich dink dat ver os zo ongereijn waal allemoal kinne verstoan.
Maar aangezien niet iedereen blijkbaar zo geweldig is in het Limburgs typen gaan we het maar gewoon op ABN houden.
ohhh klinkt iig heerlijkquote:Op dinsdag 11 mei 2010 20:43 schreef sproetjes het volgende:
[..]
80's is super! t is natuurlijk niet strictly 80's daarom noemen ze het tegenwoordig danceclassics als het goed is haha... gewoon lekker de hele avond dansen en meeblèren met de leukste disco/soul/rock./dance muziekaf en toe wat nederlands talig, een paar foute limburgse/duitse nummers maar vooral de hele avond gezelligheid!
mjin favoriete avond in de mondialvoor de rest kom ik er nooit zo (muv heel af en toe club central)
juist omdat er op deze avonden wat "ouder" volk komt en ik niet tussen de 16 jarige hoef te staan
Dat is dus precies wat ich doonquote:Op dinsdag 11 mei 2010 22:54 schreef Argo het volgende:
Hmm mien limburgs is sjlecht es ich ut mot typen... Volgesmich deit sowieso eederein geweun maar get type wie hea ut vundj klinke!
Precies,,, dit klink wie unne sjeng!quote:Op dinsdag 11 mei 2010 21:54 schreef .ZilveR. het volgende:
[..]
Iech weet t neet huur, eederein moult toch get aanders he...
quote:Op dinsdag 11 mei 2010 22:15 schreef Tassiepassie het volgende:
[..]
ohhh klinkt iig heerlijk![]()
volgende keer maar eens gaan dus!
Dit jaar valt het iig wel op een goede datum, kan ik ook weer eens gaan..quote:
Ik ben 17 bijna 18, dus ik denk dat er hier van alles zit, van 16 tm 2+.... ?quote:Op dinsdag 11 mei 2010 19:00 schreef Gezicht het volgende:
[..]
16 hier.![]()
Dat voelt toch een beetje raar aan hier tussen al die late twintigers.
En is dat altijd een bepaalde dag ?quote:Op woensdag 12 mei 2010 21:50 schreef solaire het volgende:
26 maar ik gedraag me minstens 1 dag in de maand als 16 jarige
Zoals ikquote:Op dinsdag 11 mei 2010 22:02 schreef .ZilveR. het volgende:
[..]
Heel verstandig, dan kunnen de import-limburgers het ook volgen
Oh hier tzelfde, ik moet lerenlerenleren....quote:Op donderdag 13 mei 2010 14:13 schreef Argo het volgende:
Hier (thuis) gaat iedereen naar Maastricht maar Argo moet thuis blijven.
Examelens?quote:Op donderdag 13 mei 2010 14:16 schreef .ZilveR. het volgende:
[..]
Oh hier tzelfde, ik moet lerenlerenleren....
Havo E&M en ik vind economie (waar mn hele profiel om draaitquote:
Ik ook, t valt echt zwaar tegen en t is zo veelquote:Op donderdag 13 mei 2010 14:34 schreef Neo-Mullen het volgende:
[..]
Havo E&M en ik vind economie (waar mn hele profiel om draait) verrekte moeilijk
Succes mede-Limbo
Succes
Gelukkig wel: de moeilijke vakken later zodat ik meer tijd heb om te leren en tussendoor wat dagen vrijquote:Op donderdag 13 mei 2010 14:34 schreef .ZilveR. het volgende:
[..]
Jij ook! Valt je rooster n beetje mee?
Heb ook vmbo gedaan. Is niks vergeleken met havoquote:Op donderdag 13 mei 2010 14:35 schreef Argo het volgende:
En ik zit nog op het vmbo, snap niet hoe ik daar verzeild in ben geraakt. Maja suc6 jullie beide. Ik heb geen suc6 nodig, ik heb in mijn school jaren geen enkel boek aangeraakt!
Truequote:Op donderdag 13 mei 2010 14:36 schreef .ZilveR. het volgende:
[..]
Ik ook, t valt echt zwaar tegen en t is zo veel
Kennedysingelquote:Op donderdag 13 mei 2010 14:35 schreef Argo het volgende:
En ik zit nog op het vmbo, snap niet hoe ik daar verzeild in ben geraakt. Maja suc6 jullie beide. Ik heb geen suc6 nodig, ik heb in mijn school jaren geen enkel boek aangeraakt!
Ik dank uquote:Op donderdag 13 mei 2010 14:47 schreef Argo het volgende:
Suc6 jullie beide !! Own die examens!!
@Neo
Dus der is ook nog hoop voor mij ?![]()
![]()
![]()
![]()
Ik sta voor alles tussen 6 en 7, dus dat goeie kan ik wel schrappenquote:Op donderdag 13 mei 2010 15:16 schreef Neo-Mullen het volgende:
[..]
Ik dank u
Jawel hoorals je goeie punten hebt voor je SE's dan moeten die examens wel te doen zijn. SE's zijn gemiddeld genomen moeilijker dan examens (omdat je bij examens veel hulpmiddelen en rechten hebt).
Jij ook succes
quote:Op donderdag 13 mei 2010 18:47 schreef Argo het volgende:
Vanmiddag heb ik een beetje gehard loopt door het mooie Limburg! Maar toen ik ging schaduw boksen keken mensen me niet eens raar aan, toch voelde het een beetje raar!
quote:
VALSE HONDEN live, what has been heard cannot be unheard.....
Aah wacht je hebt me nog wat gevraagd sorry voor de late reactie!quote:
Ik zit momenteel niet op de kenedy singel! Maar ik zal het aan een vriend van mij die daar zit vragen voor je!quote:Op donderdag 13 mei 2010 15:09 schreef the_legend_killer het volgende:
[..]
Kennedysingel
Loopt Behbood daar nog rond ?
Okequote:Op donderdag 13 mei 2010 21:18 schreef Argo het volgende:
[..]
Aah wacht je hebt me nog wat gevraagd sorry voor de late reactie!
[..]
Ik zit momenteel niet op de kenedy singel! Maar ik zal het aan een vriend van mij die daar zit vragen voor je!
quote:Op donderdag 13 mei 2010 23:17 schreef Gezicht het volgende:
Toch niet meer naar Urpop gegaan... Wel een gezellige dag gehad met m'n vrienden en een bijzonder iemand.
Hub se zeker ligge sjoere in t rond draai badquote:Op donderdag 13 mei 2010 23:43 schreef Gezicht het volgende:
Valt niet veel te vertellen...
Gewoon gezellig met een stel gaan zwemmen en naar de film geweest.
Die stjroale es dich die aan de bel goan!! Det deit pien. Des gein genot...quote:Op donderdag 13 mei 2010 23:47 schreef Lauuwtje het volgende:
[..]
Hub se zeker ligge sjoere in t rond draai bad(stroomversnelling)
Of hub se teage die sjtroale aan ligge sjoere haha..
quote:Op donderdag 13 mei 2010 23:51 schreef Gezicht het volgende:
Fijn is dat, dien broor en sjwanzus die aug hieje op de fora zitte.
Ver hubbe wel die bijzondere persoon gezeenquote:Op donderdag 13 mei 2010 23:51 schreef Gezicht het volgende:
Fijn is dat, dien broor en sjwanzus die aug hieje op de fora zitte.
OEH GEWELDIGquote:Op donderdag 13 mei 2010 23:54 schreef Lauuwtje het volgende:
[..]
Ver hubbe wel die bijzondere persoon gezeen
Inderdaad, genoeg gebaggerd anders gaat deze op slotquote:Op donderdag 13 mei 2010 23:58 schreef solaire het volgende:
jongens het topic wordt onleesbaar komop hey
Vandaag van 14.00 tot 21.00 uur geverfd in het nieuwe appartement van mijn oma. Nu ben ik moe, morgen weer om 08.30 uur in Weert zijn voor een cursus.quote:Op vrijdag 14 mei 2010 00:00 schreef Gezicht het volgende:
Idd, hoeft geen bagger te worden hier.
Dus heeft iemand anders nog iets interessants te vertellen...?![]()
Weertquote:Op vrijdag 14 mei 2010 00:02 schreef nattermann het volgende:
[..]
Vandaag van 14.00 tot 21.00 uur geverfd in het nieuwe appartement van mijn oma. Nu ben ik moe, morgen weer om 08.30 uur in Weert zijn voor een cursus.
In Geleen ligt natuurlijk Glanerbrook en in Urmond is ook een fitnesscentrum bij het hotel.quote:Op vrijdag 14 mei 2010 00:03 schreef Argo het volgende:
Uhm Gezicht wil zich uit het onderwerp lullen! Ik zal hem daarbij assisteren door te vragen! Zijn er bij jullie fitness centrums in de buurt ? (Ik heb het over de dorpjes) Hier ligt er eentje echt in de buurt. Maarja die maakt daar ook flink misbruik van (qua prijs etc)
Glanerbrook is redelijk duur geloof ik heh ? En die bij de Valk in Urmond is ook redelijk duur dacht ik. Weet het niet zeker. Maar hier in Born is der maar 1.quote:Op vrijdag 14 mei 2010 00:07 schreef Gezicht het volgende:
[..]
In Geleen ligt natuurlijk Glanerbrook en in Urmond is ook een fitnesscentrum bij het hotel.
Voor de rest zijn er hier en daar een paar kleine particuliere zaken te vinden.
welke film ?quote:Op donderdag 13 mei 2010 23:43 schreef Gezicht het volgende:
Valt niet veel te vertellen...
Gewoon gezellig met een stel gaan zwemmen en naar de film geweest.
Glanerbrook weet ik niet zeker, bij de Valk is het 30 Euri voor een onbeperkt abbonement.quote:Op vrijdag 14 mei 2010 00:08 schreef Argo het volgende:
[..]
Glanerbrook is redelijk duur geloof ik heh ? En die bij de Valk in Urmond is ook redelijk duur dacht ik. Weet het niet zeker. Maar hier in Born is der maar 1.
Clash of the Titans in 3D in de Euroscoop in Maasmechelen.quote:
Ja, wat verwacht je met zo'n naamquote:Op vrijdag 14 mei 2010 00:29 schreef the_legend_killer het volgende:
Ja volgens velen is die slecht
De Euroscoop is wel hendig chillquote:Op vrijdag 14 mei 2010 00:27 schreef Gezicht het volgende:
[..]
Glanerbrook weet ik niet zeker, bij de Valk is het 30 Euri voor een onbeperkt abbonement.![]()
[..]
Clash of the Titans in 3D in de Euroscoop in Maasmechelen.
Wat een baggerfilm overigens.
Alleen die Franse ondertiteling... verschrikkelijkquote:
Daar moet je gewoon niet op lettenquote:Op vrijdag 14 mei 2010 13:32 schreef rondarts het volgende:
[..]
Alleen die Franse ondertiteling... verschrikkelijk
quote:Op vrijdag 14 mei 2010 15:38 schreef sproetjes het volgende:
echt niet
maar een hele avond rowwen heze kan ik niet aanik hou van kwaliteits muziek
iddquote:Op vrijdag 14 mei 2010 16:32 schreef sproetjes het volgende:
ja daar ga ik dan weer niet heennu moet ik pink en rammstein missen
Juist 1 van de redenen waarom ik 3 dagen ga.quote:Op vrijdag 14 mei 2010 16:32 schreef sproetjes het volgende:
ja daar ga ik dan weer niet heennu moet ik pink en rammstein missen
Smaken verschillen hequote:Op vrijdag 14 mei 2010 17:42 schreef .ZilveR. het volgende:
Ik ben geloof ik de enige die niet naar een festival gaat
Het is dat ik het niet leuk vind, op de een of andere manier ga ik er nooit heen. Terwijl ik toch wel wat vriendinnen heb die echt PP fanaten zijn.quote:
Ik zou er zeker heen gaan als je de kans zou krijgen.quote:Op vrijdag 14 mei 2010 17:46 schreef .ZilveR. het volgende:
[..]
Het is dat ik het niet leuk vind, op de een of andere manier ga ik er nooit heen. Terwijl ik toch wel wat vriendinnen heb die echt PP fanaten zijn.
3 dagen is me sowieso te langquote:Op vrijdag 14 mei 2010 17:48 schreef the_legend_killer het volgende:
[..]
Ik zou er zeker heen gaan als je de kans zou krijgen.
Gewoon lekker gezellig met de vriendengroep 3 leuke dagen gezelligheid.
Hopelijk wel mooi weer dit jaar.
Ik reis dagelijk op en neer tussen Sittard en PP.quote:Op vrijdag 14 mei 2010 17:51 schreef .ZilveR. het volgende:
[..]
3 dagen is me sowieso te langIk ben geen campingtype, ik panikeer al als ik 1 spatje modder zie
Eind mei moet het goed weer zijn
De helft van het festival is de camping! Douchen kan na Pinkpop ook welquote:Op vrijdag 14 mei 2010 18:07 schreef the_legend_killer het volgende:
[..]
Ik reis dagelijk op en neer tussen Sittard en PP.
Thuis kan ik fijn douchen en kan ik beter uitrusten.
Zaterdag is een mindere dag, dus dan zullen we wel wat eerder gaan zodat het geen 3 lange dagen worden.
Dan zal ik je maar niet vertellen over dat ik smetvrees hebquote:Op vrijdag 14 mei 2010 18:15 schreef Metalfreak het volgende:
[..]
De helft van het festival is de camping! Douchen kan na Pinkpop ook welHet lijkt me juist raar om als een van de weinige schone bezoekers tussen al die vieze mensen te staan
Ik ga gewoon weer op de camping zitten en 3 dagen chillen
Dan zou het juist goed zijn voor je! Schijten op een Dixi zul je!quote:Op vrijdag 14 mei 2010 18:23 schreef .ZilveR. het volgende:
[..]
Dan zal ik je maar niet vertellen over dat ik smetvrees heb
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |