Een topic hoeft ook niet binnen 3 dagen vol te zijn.quote:Op dinsdag 11 mei 2010 21:22 schreef Gezicht het volgende:
Er lijkt helaas niet veel interesse voor deze reeks te zijn...
Iech weet t neet huur, eederein moult toch get aanders he...quote:Op dinsdag 11 mei 2010 21:12 schreef Gezicht het volgende:
Zou het trouwens gin good idee zin om hieje gewoon Limburgs te goan kalle?
Och ich dink dat ver os zo ongereijn waal allemoal kinne verstoan.quote:Op dinsdag 11 mei 2010 21:54 schreef .ZilveR. het volgende:
[..]
Iech weet t neet huur, eederein moult toch get aanders he...
Heel verstandig, dan kunnen de import-limburgers het ook volgenquote:Op dinsdag 11 mei 2010 22:00 schreef Gezicht het volgende:
[..]
Och ich dink dat ver os zo ongereijn waal allemoal kinne verstoan.
Maar aangezien niet iedereen blijkbaar zo geweldig is in het Limburgs typen gaan we het maar gewoon op ABN houden.
ohhh klinkt iig heerlijkquote:Op dinsdag 11 mei 2010 20:43 schreef sproetjes het volgende:
[..]
80's is super! t is natuurlijk niet strictly 80's daarom noemen ze het tegenwoordig danceclassics als het goed is haha... gewoon lekker de hele avond dansen en meeblèren met de leukste disco/soul/rock./dance muziekaf en toe wat nederlands talig, een paar foute limburgse/duitse nummers maar vooral de hele avond gezelligheid!
mjin favoriete avond in de mondialvoor de rest kom ik er nooit zo (muv heel af en toe club central)
juist omdat er op deze avonden wat "ouder" volk komt en ik niet tussen de 16 jarige hoef te staan
Dat is dus precies wat ich doonquote:Op dinsdag 11 mei 2010 22:54 schreef Argo het volgende:
Hmm mien limburgs is sjlecht es ich ut mot typen... Volgesmich deit sowieso eederein geweun maar get type wie hea ut vundj klinke!
Precies,,, dit klink wie unne sjeng!quote:Op dinsdag 11 mei 2010 21:54 schreef .ZilveR. het volgende:
[..]
Iech weet t neet huur, eederein moult toch get aanders he...
quote:Op dinsdag 11 mei 2010 22:15 schreef Tassiepassie het volgende:
[..]
ohhh klinkt iig heerlijk![]()
volgende keer maar eens gaan dus!
Dit jaar valt het iig wel op een goede datum, kan ik ook weer eens gaan..quote:
Ik ben 17 bijna 18, dus ik denk dat er hier van alles zit, van 16 tm 2+.... ?quote:Op dinsdag 11 mei 2010 19:00 schreef Gezicht het volgende:
[..]
16 hier.![]()
Dat voelt toch een beetje raar aan hier tussen al die late twintigers.
En is dat altijd een bepaalde dag ?quote:Op woensdag 12 mei 2010 21:50 schreef solaire het volgende:
26 maar ik gedraag me minstens 1 dag in de maand als 16 jarige
Zoals ikquote:Op dinsdag 11 mei 2010 22:02 schreef .ZilveR. het volgende:
[..]
Heel verstandig, dan kunnen de import-limburgers het ook volgen
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |