Ja, wat verwacht je met zo'n naamquote:Op vrijdag 14 mei 2010 00:29 schreef the_legend_killer het volgende:
Ja volgens velen is die slecht
De Euroscoop is wel hendig chillquote:Op vrijdag 14 mei 2010 00:27 schreef Gezicht het volgende:
[..]
Glanerbrook weet ik niet zeker, bij de Valk is het 30 Euri voor een onbeperkt abbonement.![]()
[..]
Clash of the Titans in 3D in de Euroscoop in Maasmechelen.
Wat een baggerfilm overigens.
Alleen die Franse ondertiteling... verschrikkelijkquote:
Daar moet je gewoon niet op lettenquote:Op vrijdag 14 mei 2010 13:32 schreef rondarts het volgende:
[..]
Alleen die Franse ondertiteling... verschrikkelijk
quote:Op vrijdag 14 mei 2010 15:38 schreef sproetjes het volgende:
echt niet
maar een hele avond rowwen heze kan ik niet aanik hou van kwaliteits muziek
iddquote:Op vrijdag 14 mei 2010 16:32 schreef sproetjes het volgende:
ja daar ga ik dan weer niet heennu moet ik pink en rammstein missen
Juist 1 van de redenen waarom ik 3 dagen ga.quote:Op vrijdag 14 mei 2010 16:32 schreef sproetjes het volgende:
ja daar ga ik dan weer niet heennu moet ik pink en rammstein missen
Smaken verschillen hequote:Op vrijdag 14 mei 2010 17:42 schreef .ZilveR. het volgende:
Ik ben geloof ik de enige die niet naar een festival gaat
Het is dat ik het niet leuk vind, op de een of andere manier ga ik er nooit heen. Terwijl ik toch wel wat vriendinnen heb die echt PP fanaten zijn.quote:
Ik zou er zeker heen gaan als je de kans zou krijgen.quote:Op vrijdag 14 mei 2010 17:46 schreef .ZilveR. het volgende:
[..]
Het is dat ik het niet leuk vind, op de een of andere manier ga ik er nooit heen. Terwijl ik toch wel wat vriendinnen heb die echt PP fanaten zijn.
3 dagen is me sowieso te langquote:Op vrijdag 14 mei 2010 17:48 schreef the_legend_killer het volgende:
[..]
Ik zou er zeker heen gaan als je de kans zou krijgen.
Gewoon lekker gezellig met de vriendengroep 3 leuke dagen gezelligheid.
Hopelijk wel mooi weer dit jaar.
Ik reis dagelijk op en neer tussen Sittard en PP.quote:Op vrijdag 14 mei 2010 17:51 schreef .ZilveR. het volgende:
[..]
3 dagen is me sowieso te langIk ben geen campingtype, ik panikeer al als ik 1 spatje modder zie
Eind mei moet het goed weer zijn
De helft van het festival is de camping! Douchen kan na Pinkpop ook welquote:Op vrijdag 14 mei 2010 18:07 schreef the_legend_killer het volgende:
[..]
Ik reis dagelijk op en neer tussen Sittard en PP.
Thuis kan ik fijn douchen en kan ik beter uitrusten.
Zaterdag is een mindere dag, dus dan zullen we wel wat eerder gaan zodat het geen 3 lange dagen worden.
Dan zal ik je maar niet vertellen over dat ik smetvrees hebquote:Op vrijdag 14 mei 2010 18:15 schreef Metalfreak het volgende:
[..]
De helft van het festival is de camping! Douchen kan na Pinkpop ook welHet lijkt me juist raar om als een van de weinige schone bezoekers tussen al die vieze mensen te staan
Ik ga gewoon weer op de camping zitten en 3 dagen chillen
Dan zou het juist goed zijn voor je! Schijten op een Dixi zul je!quote:Op vrijdag 14 mei 2010 18:23 schreef .ZilveR. het volgende:
[..]
Dan zal ik je maar niet vertellen over dat ik smetvrees heb
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |