Okequote:Op donderdag 13 mei 2010 21:18 schreef Argo het volgende:
[..]
Aah wacht je hebt me nog wat gevraagd sorry voor de late reactie!
[..]
Ik zit momenteel niet op de kenedy singel! Maar ik zal het aan een vriend van mij die daar zit vragen voor je!
quote:Op donderdag 13 mei 2010 23:17 schreef Gezicht het volgende:
Toch niet meer naar Urpop gegaan... Wel een gezellige dag gehad met m'n vrienden en een bijzonder iemand.
Hub se zeker ligge sjoere in t rond draai badquote:Op donderdag 13 mei 2010 23:43 schreef Gezicht het volgende:
Valt niet veel te vertellen...
Gewoon gezellig met een stel gaan zwemmen en naar de film geweest.
Die stjroale es dich die aan de bel goan!! Det deit pien. Des gein genot...quote:Op donderdag 13 mei 2010 23:47 schreef Lauuwtje het volgende:
[..]
Hub se zeker ligge sjoere in t rond draai bad(stroomversnelling)
Of hub se teage die sjtroale aan ligge sjoere haha..
quote:Op donderdag 13 mei 2010 23:51 schreef Gezicht het volgende:
Fijn is dat, dien broor en sjwanzus die aug hieje op de fora zitte.
Ver hubbe wel die bijzondere persoon gezeenquote:Op donderdag 13 mei 2010 23:51 schreef Gezicht het volgende:
Fijn is dat, dien broor en sjwanzus die aug hieje op de fora zitte.
OEH GEWELDIGquote:Op donderdag 13 mei 2010 23:54 schreef Lauuwtje het volgende:
[..]
Ver hubbe wel die bijzondere persoon gezeen
Inderdaad, genoeg gebaggerd anders gaat deze op slotquote:Op donderdag 13 mei 2010 23:58 schreef solaire het volgende:
jongens het topic wordt onleesbaar komop hey
Vandaag van 14.00 tot 21.00 uur geverfd in het nieuwe appartement van mijn oma. Nu ben ik moe, morgen weer om 08.30 uur in Weert zijn voor een cursus.quote:Op vrijdag 14 mei 2010 00:00 schreef Gezicht het volgende:
Idd, hoeft geen bagger te worden hier.
Dus heeft iemand anders nog iets interessants te vertellen...?![]()
Weertquote:Op vrijdag 14 mei 2010 00:02 schreef nattermann het volgende:
[..]
Vandaag van 14.00 tot 21.00 uur geverfd in het nieuwe appartement van mijn oma. Nu ben ik moe, morgen weer om 08.30 uur in Weert zijn voor een cursus.
In Geleen ligt natuurlijk Glanerbrook en in Urmond is ook een fitnesscentrum bij het hotel.quote:Op vrijdag 14 mei 2010 00:03 schreef Argo het volgende:
Uhm Gezicht wil zich uit het onderwerp lullen! Ik zal hem daarbij assisteren door te vragen! Zijn er bij jullie fitness centrums in de buurt ? (Ik heb het over de dorpjes) Hier ligt er eentje echt in de buurt. Maarja die maakt daar ook flink misbruik van (qua prijs etc)
Glanerbrook is redelijk duur geloof ik heh ? En die bij de Valk in Urmond is ook redelijk duur dacht ik. Weet het niet zeker. Maar hier in Born is der maar 1.quote:Op vrijdag 14 mei 2010 00:07 schreef Gezicht het volgende:
[..]
In Geleen ligt natuurlijk Glanerbrook en in Urmond is ook een fitnesscentrum bij het hotel.
Voor de rest zijn er hier en daar een paar kleine particuliere zaken te vinden.
welke film ?quote:Op donderdag 13 mei 2010 23:43 schreef Gezicht het volgende:
Valt niet veel te vertellen...
Gewoon gezellig met een stel gaan zwemmen en naar de film geweest.
Glanerbrook weet ik niet zeker, bij de Valk is het 30 Euri voor een onbeperkt abbonement.quote:Op vrijdag 14 mei 2010 00:08 schreef Argo het volgende:
[..]
Glanerbrook is redelijk duur geloof ik heh ? En die bij de Valk in Urmond is ook redelijk duur dacht ik. Weet het niet zeker. Maar hier in Born is der maar 1.
Clash of the Titans in 3D in de Euroscoop in Maasmechelen.quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |