Oh hier tzelfde, ik moet lerenlerenleren....quote:Op donderdag 13 mei 2010 14:13 schreef Argo het volgende:
Hier (thuis) gaat iedereen naar Maastricht maar Argo moet thuis blijven.
Examelens?quote:Op donderdag 13 mei 2010 14:16 schreef .ZilveR. het volgende:
[..]
Oh hier tzelfde, ik moet lerenlerenleren....
Havo E&M en ik vind economie (waar mn hele profiel om draaitquote:
Ik ook, t valt echt zwaar tegen en t is zo veelquote:Op donderdag 13 mei 2010 14:34 schreef Neo-Mullen het volgende:
[..]
Havo E&M en ik vind economie (waar mn hele profiel om draait) verrekte moeilijk
Succes mede-Limbo
Succes
Gelukkig wel: de moeilijke vakken later zodat ik meer tijd heb om te leren en tussendoor wat dagen vrijquote:Op donderdag 13 mei 2010 14:34 schreef .ZilveR. het volgende:
[..]
Jij ook! Valt je rooster n beetje mee?
Heb ook vmbo gedaan. Is niks vergeleken met havoquote:Op donderdag 13 mei 2010 14:35 schreef Argo het volgende:
En ik zit nog op het vmbo, snap niet hoe ik daar verzeild in ben geraakt. Maja suc6 jullie beide. Ik heb geen suc6 nodig, ik heb in mijn school jaren geen enkel boek aangeraakt!
Truequote:Op donderdag 13 mei 2010 14:36 schreef .ZilveR. het volgende:
[..]
Ik ook, t valt echt zwaar tegen en t is zo veel
Kennedysingelquote:Op donderdag 13 mei 2010 14:35 schreef Argo het volgende:
En ik zit nog op het vmbo, snap niet hoe ik daar verzeild in ben geraakt. Maja suc6 jullie beide. Ik heb geen suc6 nodig, ik heb in mijn school jaren geen enkel boek aangeraakt!
Ik dank uquote:Op donderdag 13 mei 2010 14:47 schreef Argo het volgende:
Suc6 jullie beide !! Own die examens!!
@Neo
Dus der is ook nog hoop voor mij ?![]()
![]()
![]()
![]()
Ik sta voor alles tussen 6 en 7, dus dat goeie kan ik wel schrappenquote:Op donderdag 13 mei 2010 15:16 schreef Neo-Mullen het volgende:
[..]
Ik dank u
Jawel hoorals je goeie punten hebt voor je SE's dan moeten die examens wel te doen zijn. SE's zijn gemiddeld genomen moeilijker dan examens (omdat je bij examens veel hulpmiddelen en rechten hebt).
Jij ook succes
quote:Op donderdag 13 mei 2010 18:47 schreef Argo het volgende:
Vanmiddag heb ik een beetje gehard loopt door het mooie Limburg! Maar toen ik ging schaduw boksen keken mensen me niet eens raar aan, toch voelde het een beetje raar!
quote:
VALSE HONDEN live, what has been heard cannot be unheard.....
Aah wacht je hebt me nog wat gevraagd sorry voor de late reactie!quote:
Ik zit momenteel niet op de kenedy singel! Maar ik zal het aan een vriend van mij die daar zit vragen voor je!quote:Op donderdag 13 mei 2010 15:09 schreef the_legend_killer het volgende:
[..]
Kennedysingel
Loopt Behbood daar nog rond ?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |