Die zijn niet geschrapt, ze zijn zelf opgestapt (zegt de PVV tenminste). En als de PVV claimt dat ze zelf zijn opgestapt, kun je moeilijk de PVV credits geven voor het "schrappen van de kieslijst".quote:Op vrijdag 14 mei 2010 13:07 schreef Tarak het volgende:
[..]
Er zijn toch diverse mensen van de kieslijst geschrapt, dat is al meer dan de PvdA doet.
Ben je trouwens serieus een landverrader met je voorkeur voor de landverraderspartij bij uitstek?
Een kieslijst maakt nog geen partijquote:Op vrijdag 14 mei 2010 13:07 schreef Tarak het volgende:
[..]
Er zijn toch diverse mensen van de kieslijst geschrapt, dat is al meer dan de PvdA doet.
Goed onderbouwd, jij trollt zeker niet...quote:Ben je trouwens serieus een landverrader met je voorkeur voor de landverraderspartij bij uitstek?
Jij , dichtpiet, kom maar met zo een lijstje van een andere partij, lukt je niet.quote:Op vrijdag 14 mei 2010 18:00 schreef dramatiek het volgende:
Zakdoekjes...Zakdoekjes !! Wie maakt me los, de laatse zakdoekjes ! [ afbeelding ]
Ik zou er posters van maken om ze vervolgens te verspreiden. Ook een engelstalige site beginnen zodat ze ook in andere landen dan Nederland op de hoogte zijn van de misstanden hierzo.quote:Op vrijdag 14 mei 2010 21:04 schreef fokthesystem het volgende:
[..]
Jij , dichtpiet, kom maar met zo een lijstje van een andere partij, lukt je niet.
Herfkens weigert vergoedingen terug te betalen
En dit is maar het topje van de ijsberg.
Je kunt het bagataliseren, maar het zijn in mijn ogen toch echt tekenen van in ieder geval een partij die decadent is geworden, niet meer weet waar ze voor staat en het verkeerde type mensen is gaan aantrekken wat de val van de betreffende partij alleen maar zal bespoedigen.quote:Op vrijdag 14 mei 2010 21:06 schreef dramatiek het volgende:
[..]
Ik zou er posters van maken om ze vervolgens te verspreiden. Ook een engelstalige site beginnen zodat ze ook in andere landen dan Nederland op de hoogte zijn van de misstanden hierzo.
Ofnee....wat beter is...stuur je lijstje naar de telegraaf. Misschien komt het op de voorpagina![]()
Het is toch niet te gleuven, het is toch abnormaal.
in ieder geval een partij die decadent is geworden, niet meer weet waar ze voor staat --> ben ik het mee eens. Sommige partijen gewoon zijn decadent en sommigen zijn het geworden. Het worden is in de praktijk altijd erger dan het zijn. Maar lees het lijstje eens door....je bent wel een enorme krentebol als je dat niet bagataliseert en een complete idioot wanneer je denkt dat je hetzelfde lijstje niet zou kunnen maken maar dan samengesteld uit mensen afkomstig uit andere partijen.quote:Op vrijdag 14 mei 2010 21:14 schreef Tarak het volgende:
[..]
Je kunt het bagataliseren, maar het zijn in mijn ogen toch echt tekenen van in ieder geval een partij die decadent is geworden, niet meer weet waar ze voor staat en het verkeerde type mensen is gaan aantrekken wat de val van de betreffende partij alleen maar zal bespoedigen.
Zeker voor een partij die van origine een arbeiderspartij is, is bovenstaande lijst schandalen dodelijk.
En dat voor een veel kleinere partij, zonder bestuursverantwoordelijkheid.quote:27 april 2010 Weer PVV'er van lijst geschrapt
25 april 2010 Omstreden PVV-kandidaat trekt zich terug
16 april 2010 PVV-kandidaat poseert met pistool
15 april 2010 PVV-kandidaat trekt zich terug
14 april 2010 PVV-kandidaat verdedigde omstreden Imam
14 april 2010 PVV'er blijkt religieus extremist
13 april 2010 PVV'er droeg vuurwapen bij Israëlviering
Volgens mij valt er ook eel leuk lijstje te maken voor de PVV en die bestaan pas 4 jaar.. En hebben tot voor kort nooit in een gemeenteraad gezeten..quote:Op vrijdag 14 mei 2010 21:04 schreef fokthesystem het volgende:
[..]
Jij , dichtpiet, kom maar met zo een lijstje van een andere partij, lukt je niet.
Herfkens weigert vergoedingen terug te betalen
Politie wilde drankbon Ter Horst geheim houden
Wim Kok verdedigt topsalaris
Spoedberaad om uitspraken in dreigmail Ismaili
Universiteit Maastricht gaf Ritzen ‘bindingspremie’
Babyromper op kosten van de gemeente
PvdA-wethouder onder vuur vanwege 'klusje' partijgenoot
Die zonnebril kan Bos nog opbreken
Raadslid Siamari zegt in 'De Pers' begrip te hebben voor lijfstraffen
Voorzitter stadsdeel Zuidoost tweemaal met drank gepakt
PvdA Bijlmer wist van illegaal café deelraadslid
Wolfsen laat oplage krant vernietigen
Raadslid in opspraak na auto-incident
PvdA Zuidoost opnieuw in opspraak
PvdA-wethouder Duivesteijn weer in opspraak
Minister Koenders overtreedt regels EU
BKB doen het al lang niet meer voor nix
Ministers zijn dure PvdA-spindokter zat
Van Bommel eist opheldering over PvdA-feestje van belastinggeld
Rekenkamer vertrekt om PvdA-affaire Amsterdam
En dit is maar het topje van de ijsberg.
Herfkens. De regentenkant van de PvdA. Helaas nog steeds machtig binnen de partij.quote:Op woensdag 12 mei 2010 17:12 schreef Tarak het volgende:
[ afbeelding ]
Let vooral op het nummerbord en de peuk in de mond.
Dan laat ik het huursubsidieverhaal maar even buiten beschouwing.
En wat doet de PvdA? Je zou verwachten "zet dat monster uit de partij"....maar nee hoor............de PvdA deed geen ene zak principeloos als ze zijn.
De PVV zet de mensen die een schandaal veroorzaken tenminste nog uit de partij dat is al meer dan de PvdA ooit gedaan heeft. Ja, Ehsan Jami hebben ze uit de partij gezet...want die had religiekritiek, en dat is natuurlijk veel erger dan de zaak bedonderen zoals narciste Herfkens deed.
Zeg, eriksd.. De VVD is ook niet heilig hoor.. Geen enkele partij eigenlijk..quote:Op vrijdag 14 mei 2010 23:20 schreef eriksd het volgende:
[..]
Herfkens. De regentenkant van de PvdA. Helaas nog steeds machtig binnen de partij.
De VVD pretendeert ook niet voor de arbeiders te zijnquote:Op vrijdag 14 mei 2010 23:21 schreef Whiskers2009 het volgende:
[..]
Zeg, eriksd.. De VVD is ook niet heilig hoor.. Geen enkele partij eigenlijk..
Of ze geven van te voren aan dat je niet mag protesteren en je bek moet houden.(Zie mijn aparte topic over cohen, van (kwa tijdstip) vlak hiervoor.)quote:Op vrijdag 14 mei 2010 23:22 schreef eriksd het volgende:
[..]
De VVD pretendeert ook niet voor de arbeiders te zijnEn uiteraard zitten er bij de VVD ook klapjosti's. Ik erger mij alleen ongelooflijk aan die "wij weten wat goed voor U is" mentaliteit van met name de PvdA. En als mensen het ergens niet mee eens zijn, dan gaan ze het "nog een keer uitleggen"
Dat lijkt anders uit te gaan van de organiserende studentenvereniging...quote:Op zaterdag 15 mei 2010 15:18 schreef fokthesystem het volgende:
[..]
Of ze geven van te voren aan dat je niet mag protesteren en je bek moet houden.(Zie mijn aparte topic over cohen, van (kwa tijdstip) vlak hiervoor.)
Of het nu a of b is, dit is de pvda brengende anno nu dus....quote:Op zaterdag 15 mei 2010 15:28 schreef Whiskers2009 het volgende:
[..]
Dat lijkt anders uit te gaan van de organiserende studentenvereniging...
De PvdA heeft er waarschijnlijk helemaal niets mee te maken. Dat jij dat als anti-fan van de PvdA niet zo leuk vindt, doet daar helemaal niets aan af..quote:Op zaterdag 15 mei 2010 15:32 schreef fokthesystem het volgende:
[..]
Of het nu a of b is, dit is de pvda brengende anno nu dus....
moet je je voorstellen wat de andere partijen anno nu zijn. ....Bij de 1 gaat het om declaraties van zonnebrillen en babyrompjes en bij de andere partij lijkt het te gaan om fraude. Ik kon niet veel vinden v.w.b. de SP,Groenlinks en D66.quote:Op zaterdag 15 mei 2010 15:32 schreef fokthesystem het volgende:
[..]
Of het nu a of b is, dit is de pvda brengende anno nu dus
Wat de pvda ongeschikt maakt is al het gedraai, mis-informatie, vrindjes-politiek (aanbestedingen), de arbeiders-stemmen uitleveren als een blanco check aan cda/vvd enz etc.quote:Op zaterdag 15 mei 2010 17:06 schreef dramatiek het volgende:
[..]
moet je je voorstellen wat de andere partijen anno nu zijn. ....Bij de 1 gaat het om declaraties van zonnebrillen en babyrompjes en bij de andere partij lijkt het te gaan om fraude. Ik kon niet veel vinden v.w.b. de SP,Groenlinks en D66.
CDA met SS'er is moeilijk te evenaren.quote:Op zaterdag 15 mei 2010 23:36 schreef fokthesystem het volgende:
[..]
Wat de pvda ongeschikt maakt is al het gedraai, mis-informatie, vrindjes-politiek (aanbestedingen), de arbeiders-stemmen uitleveren als een blanco check aan cda/vvd enz etc.
Wat je ook vindt bij andere partijen, pvda is minimaal 2 maal meer en erger bezig.
Het feit dat een partij schandalen met de mantel der liefde (ahum, ze weten zaakjes van mekaar natuurlijk) afdekt maakt deze erger, niet beter.quote:Op zondag 16 mei 2010 00:09 schreef JoaC het volgende:
[..]
CDA met SS'er is moeilijk te evenaren.
Gelukkig zal de PVV niet lang genoeg bestaan om schandalenaantal PvdA te behalen
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |