De VVD pretendeert ook niet voor de arbeiders te zijnquote:Op vrijdag 14 mei 2010 23:21 schreef Whiskers2009 het volgende:
[..]
Zeg, eriksd.. De VVD is ook niet heilig hoor.. Geen enkele partij eigenlijk..
Of ze geven van te voren aan dat je niet mag protesteren en je bek moet houden.(Zie mijn aparte topic over cohen, van (kwa tijdstip) vlak hiervoor.)quote:Op vrijdag 14 mei 2010 23:22 schreef eriksd het volgende:
[..]
De VVD pretendeert ook niet voor de arbeiders te zijnEn uiteraard zitten er bij de VVD ook klapjosti's. Ik erger mij alleen ongelooflijk aan die "wij weten wat goed voor U is" mentaliteit van met name de PvdA. En als mensen het ergens niet mee eens zijn, dan gaan ze het "nog een keer uitleggen"
Dat lijkt anders uit te gaan van de organiserende studentenvereniging...quote:Op zaterdag 15 mei 2010 15:18 schreef fokthesystem het volgende:
[..]
Of ze geven van te voren aan dat je niet mag protesteren en je bek moet houden.(Zie mijn aparte topic over cohen, van (kwa tijdstip) vlak hiervoor.)
Of het nu a of b is, dit is de pvda brengende anno nu dus....quote:Op zaterdag 15 mei 2010 15:28 schreef Whiskers2009 het volgende:
[..]
Dat lijkt anders uit te gaan van de organiserende studentenvereniging...
De PvdA heeft er waarschijnlijk helemaal niets mee te maken. Dat jij dat als anti-fan van de PvdA niet zo leuk vindt, doet daar helemaal niets aan af..quote:Op zaterdag 15 mei 2010 15:32 schreef fokthesystem het volgende:
[..]
Of het nu a of b is, dit is de pvda brengende anno nu dus....
moet je je voorstellen wat de andere partijen anno nu zijn. ....Bij de 1 gaat het om declaraties van zonnebrillen en babyrompjes en bij de andere partij lijkt het te gaan om fraude. Ik kon niet veel vinden v.w.b. de SP,Groenlinks en D66.quote:Op zaterdag 15 mei 2010 15:32 schreef fokthesystem het volgende:
[..]
Of het nu a of b is, dit is de pvda brengende anno nu dus
Wat de pvda ongeschikt maakt is al het gedraai, mis-informatie, vrindjes-politiek (aanbestedingen), de arbeiders-stemmen uitleveren als een blanco check aan cda/vvd enz etc.quote:Op zaterdag 15 mei 2010 17:06 schreef dramatiek het volgende:
[..]
moet je je voorstellen wat de andere partijen anno nu zijn. ....Bij de 1 gaat het om declaraties van zonnebrillen en babyrompjes en bij de andere partij lijkt het te gaan om fraude. Ik kon niet veel vinden v.w.b. de SP,Groenlinks en D66.
CDA met SS'er is moeilijk te evenaren.quote:Op zaterdag 15 mei 2010 23:36 schreef fokthesystem het volgende:
[..]
Wat de pvda ongeschikt maakt is al het gedraai, mis-informatie, vrindjes-politiek (aanbestedingen), de arbeiders-stemmen uitleveren als een blanco check aan cda/vvd enz etc.
Wat je ook vindt bij andere partijen, pvda is minimaal 2 maal meer en erger bezig.
Het feit dat een partij schandalen met de mantel der liefde (ahum, ze weten zaakjes van mekaar natuurlijk) afdekt maakt deze erger, niet beter.quote:Op zondag 16 mei 2010 00:09 schreef JoaC het volgende:
[..]
CDA met SS'er is moeilijk te evenaren.
Gelukkig zal de PVV niet lang genoeg bestaan om schandalenaantal PvdA te behalen
Man, houd toch op. De PVV is een grote rotte appel in de mand die Nederland heet.quote:Op zondag 16 mei 2010 00:16 schreef fokthesystem het volgende:
Wilders moet dankbaar zijn dat de rotte appels nu al uit de mand gehaald werden
Onder pvda regeringen werd het naarder in NL.quote:Op zondag 16 mei 2010 00:18 schreef JoaC het volgende:
Wat mij betreft verdwijnen beide partijen, maar als ik tussen een van deze 2 moest kiezen, dan liever PvdA.
Wilders zijn programma zal de Nederlandse economie ten gronde richten(zie Klare Wijn)
Dat mag je vinden, dit in tegenstelling tot andere al dan niet historische rotte appels die je moet respecteren.quote:Op zondag 16 mei 2010 00:19 schreef Tja..1986 het volgende:
[..]
Man, houd toch op. De PVV is een grote rotte appel in de mand die Nederland heet.
Nee jij lekker altijd twee keer erger dan het ergstequote:Op zaterdag 15 mei 2010 23:36 schreef fokthesystem het volgende:
[..]
minimaal 2 maal meer en erger bezig.
Heej! een jij-bakje en wat 'no-respect icoontjes' nu nog een godwinnetje er bij want dit staat wat kaal.quote:Op zondag 16 mei 2010 10:34 schreef dramatiek het volgende:
[..]
Nee jij lekker altijd twee keer erger dan het ergste![]()
![]()
Hihi, wat een scherpe commentquote:Op maandag 10 mei 2010 09:26 schreef OpperTokkie het volgende:
[..]
Neem nog een kopje thee knul en zet je roze PvdA bril nog wat steviger op je neus
Nou dit is ook een erg jammerlijke comment hoor.quote:
Als jij een beetje moeite zou doen om een fatsoenlijke OP zonder linkdump af te leveren, dan praten we verder.quote:Op zondag 16 mei 2010 10:41 schreef fokthesystem het volgende:
[..]
Nou dit is ook een erg jammerlijke comment hoor.
Zo zijn er nog te veel op het forum.
1 regeltje nothingness, of lieden die helemaal komen vertellen: "lol" en verder niks...
Jij was al in dit leven tussen '73 en '77?quote:Op zondag 16 mei 2010 10:30 schreef fokthesystem het volgende:
[..]
Onder pvda regeringen werd het naarder in NL.
Mijn definitie is : een regering met pvda in de coalitie.quote:Op zondag 16 mei 2010 10:44 schreef Lord_Vetinari het volgende:
[..]
Jij was al in dit leven tussen '73 en '77?
Of tijdens de Kabinetten Drees? Meer PvdA regeringen hebben we namelijk niet gehad.
Goed zo, we komen verder. Wees nu eens een lieve jongen en zoek het woord 'coalitie' eens op en dan met name het gedeelte waarin gesproken wordt over 'compromissen' en 'water bij de wijn doen' en zo.quote:Op zondag 16 mei 2010 11:31 schreef fokthesystem het volgende:
[..]
Mijn definitie is : een regering met pvda in de coalitie.
Lul toch niet zo dom. De organisatoren van die bijeenkomst hebben gewoon gezegd, dat ze geen onderbrekingen willen tijdens het debat. Niemand wordt het zwijgen opgelegd, er mag gewoon in debat gegaan worden, ze willen alleen geen verstoring van de orde. Heel normaal. In de Tweede Kamer word je er ook uitgegooid als je tijden een debat op de publieke tribune gaat lopen bleren!quote:Ook on topic: de 'linkse' studenten die andere studenten willen laten zwijgen in een debat waar cohen bij is, dat doet hem en zijn imago geen goed.
Want....?quote:Ook het restje NL<->'democratie' wordt verder afgebroken, en dat allemaal voor de pvda...?
Niet nodig. En de pvda gooide het zuurverdiende water van hun kiezers altijd al direct bij vvd/cda in de wijn.quote:Op zondag 16 mei 2010 11:34 schreef Lord_Vetinari het volgende:
[..]
Goed zo, we komen verder. Wees nu eens een lieve jongen en zoek het woord 'coalitie' eens op en dan met name het gedeelte waarin gesproken wordt over 'compromissen' en 'water bij de wijn doen' en zo.
Parels voor de zwijnen.quote:Lul toch niet zo dom.
Want....?
Ik verwijs naar een programma uit 2006, en het huidige belooft niet veel beters.quote:Op zondag 16 mei 2010 10:30 schreef fokthesystem het volgende:
[..]
Onder pvda regeringen werd het naarder in NL.
PVV heeft niet geregeerd dus dat is wat kortzichtig om hen er vooraf al op af te reken.
Eigenlijk belooft zo een stapeltje papier helemaal nada.quote:Op zondag 16 mei 2010 14:50 schreef JoaC het volgende:
[..]
Ik verwijs naar een programma uit 2006, en het huidige belooft niet veel beters.
Als jij liever met een kristallen bol aan de gang gaat, mijn zege heb je.quote:Beetje kortzichtig om alleen naar regeerverleden te verwijzen.
Heel makkelijk om op basis van ideeën van een partij in te schatten wat er zal gebeuren met een land als 70% van het BNP uit het buitenland komt, en je je isoleert. (oa PVV)quote:Op zondag 16 mei 2010 23:45 schreef fokthesystem het volgende:
[..]
Eigenlijk belooft zo een stapeltje papier helemaal nada.
[..]
Als jij liever met een kristallen bol aan de gang gaat, mijn zege heb je.
HET LICHT GAAT UIT!!!quote:Op zondag 16 mei 2010 23:53 schreef JoaC het volgende:
[..]
Heel makkelijk om op basis van ideeën van een partij in te schatten wat er zal gebeuren met een land als 70% van het BNP uit het buitenland komt, en je je isoleert. (oa PVV)
Inderdaad, en de gaskraan dicht. Die 2 energiebronnen zijn toch merendeel in niet-NLse handen inmiddels?quote:
Inderdaad, NL staat niet bekend om de zwakke handelsgeest en dat al decennia eeuwen].quote:Onzin, die handel gaat wel door. Handel kan zelfs beter gaan door lagere loonbelastingen omdat de EU Nederland alleen maar geld kost. Bovendien kun je wetgeving maken die jouw land juist concurrender maakt ten opzichte van andere gebieden. Het (nazistische) EU gleichschaltung-ideaal verhindert dat.
De boven ons gestelde geld-zieke-junks denken er heel anders over jammer genoeg.quote:Bovendien is het meest belangrijke dat de soevereiniteit van een land en volk veel belangrijker is dan die paar rotcenten die het mogelijkerwijs zou kunnen opleveren.
Maar niet 'die ander diens vrijheid'. Oftewel, de boven ons gestelden hebben de gulden gedumpt en de euro/-pese unie ondanks democratisch 'nee dank u!' gewoon doorgedrukt. En daar stemden mensen op, op die partijen...quote:Vrijheid is meer waard dan geld.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |