Gefeliciteerdquote:Op dinsdag 11 mei 2010 14:18 schreef Joosterd het volgende:
Geslaagd voor Praktijk Auto-Examen![]()
Nu nog mijn eerste keer tanken afwachten
Ja, nu maar hopen dat ie wat minder blond is dan jij bentquote:Op dinsdag 11 mei 2010 14:31 schreef kwiwi het volgende:
[..]
Gefeliciteerd![]()
Je weet dankzij mij in ieder geval:
- Hoe de tankdop open moet
- Dat je je pinpas bij de hand moet hebben
- Dat je de sleutel niet kwijt moet raken
- Dat je niet naar het metertje moet kijken, maar de lichten aan moet doen (mits donker)
Jou kan niks gebeuren
Wanneer ga je weer tanken? Want volgens mij kan je er nog steeds niks van!quote:Op dinsdag 11 mei 2010 14:31 schreef kwiwi het volgende:
[..]
Gefeliciteerd![]()
Je weet dankzij mij in ieder geval:
- Hoe de tankdop open moet
- Dat je je pinpas bij de hand moet hebben
- Dat je de sleutel niet kwijt moet raken
- Dat je niet naar het metertje moet kijken, maar de lichten aan moet doen (mits donker)
Jou kan niks gebeuren
Raampje open latenquote:Op maandag 10 mei 2010 18:39 schreef kwiwi het volgende:
[..]
Ik durf het bijna niet te zeggen.....![]()
[..]
Nou het is al geregeld, u vraagt wij draaien(mits normale/uitvoerbare voorstellen
)
Volgende week ga ik door de wasstraat met de auto. Zo moeilijk kan het niet zijn, je rijdt 'm er in en hij wast zich vanzelfDus verwacht geen al te spannend kwiwi-avontuur dan
quote:Op maandag 10 mei 2010 18:39 schreef kwiwi het volgende:
[..]
Ik durf het bijna niet te zeggen.....![]()
[..]
Nou het is al geregeld, u vraagt wij draaien(mits normale/uitvoerbare voorstellen
)
Volgende week ga ik door de wasstraat met de auto. Zo moeilijk kan het niet zijn, ik trek mijn bikini aan, neem mijn shampoo en fohn mee, doe de raampjes open, je rijdt 'm er in en mijn haartjes worden vanzelf gewassenDus verwacht geen al te spannend kwiwi-avontuur dan
Bedankt voor de tip MPGPGPGPGquote:Op dinsdag 11 mei 2010 20:40 schreef MPG het volgende:
Goed verhaal kwiews, misschien moet je maar gewoon gaan tanken waar ik dat altijd doe (Shell in Kaldenkirchen, Duitsland). Daar hebben ze zoeen dik duits jochie in dienst dat voor jou de tank volgooit, ruitewisservloeistof checkt en bijvult, olie peilt en eventueel bijvult en de voorruit wast. En dat allemaal voor maar ain oiro.
Graag gedaan, kwiwiwiwiquote:Op dinsdag 11 mei 2010 20:43 schreef kwiwi het volgende:
[..]
Bedankt voor de tip MPGPGPGPGUnd fur ein oiro... Das ist ein koopje
Das meinst du nichtquote:Op dinsdag 11 mei 2010 20:47 schreef MPG het volgende:
[..]
Graag gedaan, kwiwiwiwi![]()
.
En om het nog mooier te maken, die ein oiro hoef je alleen maar te betalen als je tevreden bent over het werk van dat dikke duitse jochie.
Lieve iBenny,quote:Op vrijdag 14 mei 2010 15:38 schreef iBenny het volgende:
Lieve Kwiwi,
Zullen we samen gaan tanken?![]()
mvgr,
iBenny
Die van SSB doet het anders nog redelijkquote:Op vrijdag 14 mei 2010 15:44 schreef iBenny het volgende:
[..]
een 2de deel?
Dat is toch de dood van elk klb-topic?
quote:Op vrijdag 14 mei 2010 15:47 schreef n_uniet het volgende:
[..]
Die van SSB doet het anders nog redelijk
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |