Dit of ze is een onherstelbare muts.quote:Op maandag 10 mei 2010 12:39 schreef Drinky het volgende:
Je komt uit '86 en hebt nog nooit getankt?
Hoax!
Pics van zusje?quote:Op zondag 9 mei 2010 23:00 schreef kwiwi het volgende:
Vandaag kwamen m'n zusje en ik
Als ze de tankdop al niet los kan draaien dan krijgt ze die bouten/moeren er nooit af joh.quote:
Wat maar goed is ook, want ze krijgt de auto toch nooit opgekrikt!quote:Op maandag 10 mei 2010 14:49 schreef classpc het volgende:
[..]
Als ze de tankdop al niet los kan draaien dan krijgt ze die bouten/moeren er nooit af joh.
Ik mis een stukje van het verhaalquote:
Ik durf het bijna niet te zeggen.....quote:Op maandag 10 mei 2010 12:59 schreef Salatrel het volgende:
"er brand een lampje met uitroepteken in me dashboard"
check de handrem even schat....
"oh okeeej tot zo"
Nou het is al geregeld, u vraagt wij draaienquote:Op maandag 10 mei 2010 11:42 schreef Joosterd het volgende:
[..]
Misschien een leuke TT : Kwiwi & de wasstraat
Wie had het over de auto door de wasstraat duwen?quote:Op maandag 10 mei 2010 18:39 schreef kwiwi het volgende:
[..]
Ik durf het bijna niet te zeggen.....![]()
[..]
Nou het is al geregeld, u vraagt wij draaien(mits normale/uitvoerbare voorstellen
)
Volgende week ga ik door de wasstraat met de auto. Zo moeilijk kan het niet zijn, je rijdt 'm er in en hij wast zich vanzelfDus verwacht geen al te spannend kwiwi-avontuur dan
zo gaat het dus afgelopen vermoed ikquote:Op maandag 10 mei 2010 18:39 schreef kwiwi het volgende:
[..]
[..]
Nou het is al geregeld, u vraagt wij draaien(mits normale/uitvoerbare voorstellen
)
Volgende week ga ik door de wasstraat met de auto. Zo moeilijk kan het niet zijn, je rijdt 'm er in en hij wast zich vanzelfDus verwacht geen al te spannend kwiwi-avontuur dan
Dat heb ik er voor het gemak maar even van gemaaktquote:Op maandag 10 mei 2010 18:40 schreef Trollface. het volgende:
[..]
Wie had het over de auto door de wasstraat duwen?
Haha ik wens je veel succesquote:Op maandag 10 mei 2010 18:39 schreef kwiwi het volgende:
[..]
[..]
)
Wel filmen he! En de raampjes open, anders wordt-ie binnen niet mooi schoon!quote:Op maandag 10 mei 2010 18:39 schreef kwiwi het volgende:
[..]
)
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |