Kan wel, minimum afname is meestal 2 liter.quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Wij vormen tezamen gezellig een schaar.
Sportief zijn wij allen en voor elkaar.
Ons doel en ons streven is vriendschap en vree
Aan ons de victorie aan RKC!
quote:Op zondag 9 mei 2010 23:02 schreef PeZu het volgende:
vrouwen en techniek en auto's altijd lol![]()
dank voor het lachen
quote:Vandaag kwamen m'n zusje en ik
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
... nee hoor, je kan ook 0.2 liter tankenquote:Op maandag 10 mei 2010 09:44 schreef _Michiel_ het volgende:
[..]
Kan wel, minimum afname is meestal 2 liter.
bij het station waar wij altijd tanken is de minimale afname 5 liter..quote:Op maandag 10 mei 2010 10:57 schreef Vaatwasafwasmiddel het volgende:
[..]
... nee hoor, je kan ook 0.2 liter tanken
En wat nou als je daar met je scooter komt ?quote:Op maandag 10 mei 2010 11:05 schreef Marco001 het volgende:
[..]
bij het station waar wij altijd tanken is de minimale afname 5 liter..![]()
gas tanken, het makkelijkste wat er is.
quote:Op zondag 9 mei 2010 23:02 schreef Nobu het volgende:
Hoe ben jij in godsnaam aan een rijbewijs gekomen?
Minder zelfs. ik heb met mijn brommer anderhalve liter getankt. Toch weer 70-80 km op te rijdenquote:Op maandag 10 mei 2010 09:44 schreef _Michiel_ het volgende:
[..]
Kan wel, minimum afname is meestal 2 liter.
Tsss, echte bazen rijden natuurlijk alleen op frituurvet.quote:Op maandag 10 mei 2010 11:20 schreef Eenskijken het volgende:
[..]
Minder zelfs. ik heb met mijn brommer anderhalve liter getankt. Toch weer 70-80 km op te rijden
Misschien een leuke TT : Kwiwi & de wasstraatquote:Op maandag 10 mei 2010 11:39 schreef Pharkus het volgende:
Ik vond het een leuk en spannend avontuur. Ik wacht met smart op het volgende avontuur kwiwi!
quote:Op maandag 10 mei 2010 11:42 schreef Joosterd het volgende:
[..]
Misschien een leuke TT : Kwiwi & de wasstraat
Ik stem voor!quote:Op maandag 10 mei 2010 11:42 schreef Joosterd het volgende:
[..]
Misschien een leuke TT : Kwiwi & de wasstraat
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |