Oh, daar heb ik dus nog nooit van gehoord! Dan heb ik blijkbaar ongelijk wat betreft het links fileparkeren.quote:Op vrijdag 14 mei 2010 09:48 schreef CherryLips het volgende:
O, ik leer ook links fileparkerenIn de straat waarin ik woon is dat vrij normaal
Helemaal niet fileparkeren? Of alleen links niet?quote:Op vrijdag 14 mei 2010 09:44 schreef Lammmetje het volgende:
[..]
Zelfs mijn instructeur wilde mij niet laten fileparkeren (ik vroeg het aan hem!), omdat het nergens op sloeg.
Kawa ER-5. Headsetje had ik nog niet, we gingen alleen nog op een parkeerplaats met de motor zelf oefenen, niet de weg op nog. Vanavond weer een lesquote:Op vrijdag 14 mei 2010 00:10 schreef jacobras het volgende:
[..]
Cool! Op wat voor motor rij je? Heb je ook zo'n headsetje in?
Alleen links niet. Fileparkeren moet je natuurlijk wel lerenquote:Op vrijdag 14 mei 2010 10:08 schreef Nero22 het volgende:
[..]
Helemaal niet fileparkeren? Of alleen links niet?![]()
Ik ben het er mee eens dat links fileparkeren niet bepaald logisch is, maar het bestaat dus wel.
Ik kreeg vandaag een parkeeropdracht in een straat waar alleen links kon... Was gewoon tijdens oefentoets van instructeur. Daarnaast zou ik het ook gewoon in de praktijk doen, als er een plekje vrij is: waarom niet?quote:Op vrijdag 14 mei 2010 09:44 schreef Lammmetje het volgende:
[..]
Links fileparkeren?Denk je nu echt dat iemand dat ooit doet in de praktijk? Wat een maffe instructeur! Zelfs mijn instructeur wilde mij niet laten fileparkeren (ik vroeg het aan hem!), omdat het nergens op sloeg.
You lucky bastardquote:Op vrijdag 14 mei 2010 12:05 schreef jacobras het volgende:
Net terug van rijles, ging super! Had weer zo'n oefentoets van de instructeur ging, netjes. Als enigste feedback in m'n boekje heeft ie "Keurig" (ja, onderstreept!) geschreven
.
[..]
Moest trouwens ook om de auto heen lopen en alles gaan vertellen over de banden e.d.
Oh ja, terug bij huus zei m'n instructeur dat, als ik zo doorging, ik 'm over 2 weken binnen heb!![]()
(alhoewel ik over 3 weken mijn examen heb, maar als volgende week mijn tussentijdse toets goed gaat ik ga vragen of mijn examen vervroegd kan worden
).
Die "keurig" is ook voor het eerst, daarboven stond "je maakt herhalingsfouten - leer van je fouten - inzicht" en nog meer dingen over kijken en luisteren. Herhalingsfouten waren ook met kijken. Overigens kwam er tijdens een vorige les ook iets voorbij over een ezel en 2x een steen...quote:Op vrijdag 14 mei 2010 14:06 schreef Purdey het volgende:
[..]
You lucky bastardJe kunt iig nog even kijken hoe een examen eruit komt te zien met je TTT
Maar als je zo doorgaat,dan gaat dat helemaal goed komen! Lekker lijkt me dat,dat alles gewoon goed gaat en dat een instructeur in plaats van met een hele lijst gewoon met een 'keurig' komt.
Ik ben jaloers![]()
Achjaa die zelfreflectieverslag steld niet zoveel voor , ik had bij mijn TTT 7ens en 8en en hij keek naar mijn 7ens en maakte er een leuk verhaaltje van.quote:Op vrijdag 14 mei 2010 14:22 schreef jacobras het volgende:
[..]
Die "keurig" is ook voor het eerst, daarboven stond "je maakt herhalingsfouten - leer van je fouten - inzicht" en nog meer dingen over kijken en luisteren. Herhalingsfouten waren ook met kijken. Overigens kwam er tijdens een vorige les ook iets voorbij over een ezel en 2x een steen...
Moet voor m'n TTT ook zelfreflectieverslag invullen, ben benieuwd of de examinator er net zo over denkt als wat ik invul
Ik heb nu,even denken 86 lessen gehad.En m'n examen ga ik dinsdag plannen,hopelijk voor rond eind juni/begin juniquote:Op vrijdag 14 mei 2010 14:39 schreef Jac0bus het volgende:
Purdey hoeveel lessen heb jij nou precies gehad? En wanneer was je examen?
Jij bent een bak geld kwijt zegquote:Op vrijdag 14 mei 2010 15:32 schreef Purdey het volgende:
[..]
Ik heb nu,even denken 86 lessen gehad.En m'n examen ga ik dinsdag plannen,hopelijk voor rond eind juni/begin juni
Hm,ja ik heb het van de week even zitten berekenen en heb indd even naar adem moeten happen.Gelukkig een relatief goedkope rijschool gehad,maar ja..Hoe langer je lest,hoe duurder het wordt,ookal heb je dan een goedkoper school.Als ik het met 40 lessen had kunnen doen,en in een keer had geslaagd had ik 1255,- kwijt geweestquote:
Hoeveel kost 1 les bij jouw rijschool?quote:Op vrijdag 14 mei 2010 15:35 schreef Purdey het volgende:
[..]
Hm,ja ik heb het van de week even zitten berekenen en heb indd even naar adem moeten happen.Gelukkig een relatief goedkope rijschool gehad,maar ja..Hoe langer je lest,hoe duurder het wordt,ookal heb je dan een goedkoper school.Als ik het met 40 lessen had kunnen doen,en in een keer had geslaagd had ik 1255,- kwijt geweest
Normaal 30,- maar ik krijg korting en betaal 26,-quote:Op vrijdag 14 mei 2010 15:38 schreef Jac0bus het volgende:
[..]
Hoeveel kost 1 les bij jouw rijschool?
Wow goedkoopquote:Op vrijdag 14 mei 2010 15:39 schreef Purdey het volgende:
[..]
Normaal 30,- maar ik krijg korting en betaal 26,-
Dat is ook wel duurquote:Op vrijdag 14 mei 2010 15:41 schreef Butterfly91 het volgende:
[..]
Wow goedkoop. Doe je goed dan.
Voor 2 uur ben ik 98 euro kwijt, dus 49 per uur. Dat is bijna twee keer zoveel als jij.
Ik doe elke avond een schietgebedje voor ik ga slapenquote:Op vrijdag 14 mei 2010 15:43 schreef Jac0bus het volgende:
[..]
Dat is ook wel duur![]()
Ik ben standaard 40 euro per les kwijt. Ik heb er 22 gehad, plus examens e.d. was ik 1150 in totaal kwijt. Relatief weinig.
Nu maar hopen dat je in 1 keer slaagt Purdey
Maar je hebt niet het idee dat de rijschool gewoon aan je wil verdienen? Dat is mijn eerste gedachte bij het horen van 86 lessen.quote:Op vrijdag 14 mei 2010 15:45 schreef Purdey het volgende:
[..]
Ik doe elke avond een schietgebedje voor ik ga slapen
Nee,even zonder dollen.Ik hoop echt in een keer te slagen.Ik ben het lessen zat.Het idee dat ik al 43 keer ben opgehaald door de lesauto
Bij mij kost het omgerekend ook 40 euro per les, maar extra lessen buiten mijn pakket (dat bijna op is) kosten 47,50 euro per les...quote:Op vrijdag 14 mei 2010 15:43 schreef Jac0bus het volgende:
[..]
Dat is ook wel duur![]()
Ik ben standaard 40 euro per les kwijt. Ik heb er 22 gehad, plus examens e.d. was ik 1150 in totaal kwijt. Relatief weinig.
Nee hoor,de meeste leerlingen verdwijnen na 40/50 lessenquote:Op vrijdag 14 mei 2010 15:49 schreef Jac0bus het volgende:
[..]
Maar je hebt niet het idee dat de rijschool gewoon aan je wil verdienen? Dat is mijn eerste gedachte bij het horen van 86 lessen.
43 maar? Hoe vaak ben jij inmiddels al langsgehaald dan? (Wij houden wel een record in stand,heb je dat wel in de gatenquote:
Ik kan gewoon echt niet rijdenquote:Op vrijdag 14 mei 2010 15:49 schreef Jac0bus het volgende:
[..]
Maar je hebt niet het idee dat de rijschool gewoon aan je wil verdienen? Dat is mijn eerste gedachte bij het horen van 86 lessen.
Die wordt toch opgestuurd naar CBR? Moet ook weer iemand de envelop openmaken, doorgeven en dat soort dingenquote:Op vrijdag 14 mei 2010 17:44 schreef Jac0bus het volgende:
Trouwens, heeft iemand hier enig idee waarom een eigenverklaring(dat je gezond bent) 23 euro moet kosten in dit land. Sorry hoor, een papiertje waar je je handtekening zet, 23 euro! Dat is toch te zot voor woorden?
Daarin zullen wel de kosten voor de behandeling van je EV zitten. Dat doen ze natuurlijk ook niet gratis.quote:Op vrijdag 14 mei 2010 17:44 schreef Jac0bus het volgende:
Trouwens, heeft iemand hier enig idee waarom een eigenverklaring(dat je gezond bent) 23 euro moet kosten in dit land. Sorry hoor, een papiertje waar je je handtekening zet, 23 euro! Dat is toch te zot voor woorden?
Als je volledig gezond bent niet, maar ook als je (volgens jou) nergens last van hebt kan het toch verplicht zijn. Niet dat ze er zomaar achter komen, maar je pleegt wel fraude dan. Ik ben diabeet en heb er geen last van met rijden, maar moet wel zo'n verklaring opsturen.quote:Op vrijdag 14 mei 2010 17:51 schreef CherryLips het volgende:
is dat papiertje verplicht trouwens? ook als je niets hebt? in ieder geval niets waar je last van hebt met rijden?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |