Normaal 30,- maar ik krijg korting en betaal 26,-quote:Op vrijdag 14 mei 2010 15:38 schreef Jac0bus het volgende:
[..]
Hoeveel kost 1 les bij jouw rijschool?
Wow goedkoopquote:Op vrijdag 14 mei 2010 15:39 schreef Purdey het volgende:
[..]
Normaal 30,- maar ik krijg korting en betaal 26,-
Dat is ook wel duurquote:Op vrijdag 14 mei 2010 15:41 schreef Butterfly91 het volgende:
[..]
Wow goedkoop. Doe je goed dan.
Voor 2 uur ben ik 98 euro kwijt, dus 49 per uur. Dat is bijna twee keer zoveel als jij.
Ik doe elke avond een schietgebedje voor ik ga slapenquote:Op vrijdag 14 mei 2010 15:43 schreef Jac0bus het volgende:
[..]
Dat is ook wel duur![]()
Ik ben standaard 40 euro per les kwijt. Ik heb er 22 gehad, plus examens e.d. was ik 1150 in totaal kwijt. Relatief weinig.
Nu maar hopen dat je in 1 keer slaagt Purdey
Maar je hebt niet het idee dat de rijschool gewoon aan je wil verdienen? Dat is mijn eerste gedachte bij het horen van 86 lessen.quote:Op vrijdag 14 mei 2010 15:45 schreef Purdey het volgende:
[..]
Ik doe elke avond een schietgebedje voor ik ga slapen
Nee,even zonder dollen.Ik hoop echt in een keer te slagen.Ik ben het lessen zat.Het idee dat ik al 43 keer ben opgehaald door de lesauto
Bij mij kost het omgerekend ook 40 euro per les, maar extra lessen buiten mijn pakket (dat bijna op is) kosten 47,50 euro per les...quote:Op vrijdag 14 mei 2010 15:43 schreef Jac0bus het volgende:
[..]
Dat is ook wel duur![]()
Ik ben standaard 40 euro per les kwijt. Ik heb er 22 gehad, plus examens e.d. was ik 1150 in totaal kwijt. Relatief weinig.
Nee hoor,de meeste leerlingen verdwijnen na 40/50 lessenquote:Op vrijdag 14 mei 2010 15:49 schreef Jac0bus het volgende:
[..]
Maar je hebt niet het idee dat de rijschool gewoon aan je wil verdienen? Dat is mijn eerste gedachte bij het horen van 86 lessen.
43 maar? Hoe vaak ben jij inmiddels al langsgehaald dan? (Wij houden wel een record in stand,heb je dat wel in de gatenquote:
Ik kan gewoon echt niet rijdenquote:Op vrijdag 14 mei 2010 15:49 schreef Jac0bus het volgende:
[..]
Maar je hebt niet het idee dat de rijschool gewoon aan je wil verdienen? Dat is mijn eerste gedachte bij het horen van 86 lessen.
Die wordt toch opgestuurd naar CBR? Moet ook weer iemand de envelop openmaken, doorgeven en dat soort dingenquote:Op vrijdag 14 mei 2010 17:44 schreef Jac0bus het volgende:
Trouwens, heeft iemand hier enig idee waarom een eigenverklaring(dat je gezond bent) 23 euro moet kosten in dit land. Sorry hoor, een papiertje waar je je handtekening zet, 23 euro! Dat is toch te zot voor woorden?
Daarin zullen wel de kosten voor de behandeling van je EV zitten. Dat doen ze natuurlijk ook niet gratis.quote:Op vrijdag 14 mei 2010 17:44 schreef Jac0bus het volgende:
Trouwens, heeft iemand hier enig idee waarom een eigenverklaring(dat je gezond bent) 23 euro moet kosten in dit land. Sorry hoor, een papiertje waar je je handtekening zet, 23 euro! Dat is toch te zot voor woorden?
Als je volledig gezond bent niet, maar ook als je (volgens jou) nergens last van hebt kan het toch verplicht zijn. Niet dat ze er zomaar achter komen, maar je pleegt wel fraude dan. Ik ben diabeet en heb er geen last van met rijden, maar moet wel zo'n verklaring opsturen.quote:Op vrijdag 14 mei 2010 17:51 schreef CherryLips het volgende:
is dat papiertje verplicht trouwens? ook als je niets hebt? in ieder geval niets waar je last van hebt met rijden?
Oquote:Op vrijdag 14 mei 2010 18:44 schreef twiFight het volgende:
[..]
Daarin zullen wel de kosten voor de behandeling van je EV zitten. Dat doen ze natuurlijk ook niet gratis.
[..]
Als je volledig gezond bent niet, maar ook als je (volgens jou) nergens last van hebt kan het toch verplicht zijn. Niet dat ze er zomaar achter komen, maar je pleegt wel fraude dan. Ik ben diabeet en heb er geen last van met rijden, maar moet wel zo'n verklaring opsturen.
Zoveel ?quote:Op vrijdag 14 mei 2010 19:40 schreef FastFox91 het volgende:
67 per anderhalf uur hier. Tikt ook wel aardig aan. Lieve oma heb ik toch.
Gewoon overal nee invullen. Anders krijg je allerlei onderzoeken en zo heb ik gehoord, met als risico dat al je moeite voor niks geweest is.quote:Op vrijdag 14 mei 2010 20:01 schreef CherryLips het volgende:
godsdamme, ik knijp hem nu wel met die eigen verklaringik heb een formulier op internet gevonden waar ik alles met nee kan beantwoorden, maar toch.
10tje per uur meer.quote:
Mijne is:quote:Op vrijdag 14 mei 2010 20:57 schreef FastFox91 het volgende:
[..]
10tje per uur meer.
Statistieken van de rijschool
Aantal eerste examens: > 200
Slagings- percentage eerste examens: 46% - 50%
Slagings- percentage herexamens: 51% - 55%
Bron: http://www.rijschoolgegevens.nl/
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |