Mocht je als winnaar uit de bus komen en je keuze staat er niet bij, dan zullen we alsnog even PMen.quote:Op zondag 9 mei 2010 20:12 schreef Karina het volgende:
Oh ik ben een domoor, toch vergeten aan te geven welke ik het liefst wilDie bruine vind ik wel leuk (3).
Nee, de snelheid is niet van belangquote:Op zondag 9 mei 2010 20:30 schreef strontboer het volgende:
Hoe wordt de winnaar gekozen? Lijkt me dat er nooit precies 8 winnaars zijnIs de snelheid van insturen ook van belang?? Heb namelijk nog nooit eerder meegedaan aan dit soort wedstrijden
Wat leuk om te horen, dankjewel namens PR.quote:Op zondag 9 mei 2010 20:32 schreef slakkenslijmgel het volgende:
Wat super leuk! De laatste tijd zijn er sowieso meer en leukere prijsvragen hier. En het word sneller afgehandeld lijkt wel.
Aaah zo, oke. Maar kan het dus ook zo zijn dat je een tas wint, die je helemaal niet mooi vindt?quote:Op zondag 9 mei 2010 20:32 schreef Greys het volgende:
[..]
Nee, de snelheid is niet van belang
Iedereen heeft t/m zondag 16 mei de tijd om in te sturen.
We hebben een automagische prijsvragentool (waar dat invulvenster onderdeel van uitmaakt) waarin wij alleen het aantal winnaars hoeven invullen - in dit geval dus acht - en het programma kiest dan geheel automatisch de winnaars! En dan alleen nog controleren of de vraag goed is beantwoord
Dat zóu in dit geval kunnen ja (hoewel alle tassen mooi zijn!) Maar omdat er van elk twee zijn en omdat de keuzes - denken wij - best uiteen zullen lopen, proberen we van de acht winnaars zoveel mogelijk de tas naar keuze te geven uiteraard. Maar mochten alle acht winnaars - want nogmaals, dat gaat geheel automatisch - nou alle acht dezelfde tas kiezen, dan moet er wat geschoven worden idd. Daarom staat er ook 'de tas die je het liefst zou winnen', we kunnen geen garanties gevenquote:Op zondag 9 mei 2010 20:34 schreef strontboer het volgende:
[..]
Aaah zo, oke. Maar kan het dus ook zo zijn dat je een tas wint, die je helemaal niet mooi vindt?
Oke, maar ik vind ze persoonlijk allemaal wel mooiquote:Op zondag 9 mei 2010 20:37 schreef Greys het volgende:
[..]
Dat zóu in dit geval kunnen ja (hoewel alle tassen mooi zijn!) Maar omdat er van elk twee zijn en omdat de keuzes - denken wij - best uiteen zullen lopen, proberen we van de acht winnaars zoveel mogelijk de tas naar keuze te geven uiteraard. Maar mochten alle acht winnaars - want nogmaals, dat gaat geheel automatisch - nou alle acht dezelfde tas kiezen, dan moet er wat geschoven worden idd. Daarom staat er ook 'de tas die je het liefst zou winnen', we kunnen geen garanties geven
Ik ben vergeten erbij te zetten welke tas ik wilquote:Op zondag 9 mei 2010 20:37 schreef Greys het volgende:
[..]
Dat zóu in dit geval kunnen ja (hoewel alle tassen mooi zijn!) Maar omdat er van elk twee zijn en omdat de keuzes - denken wij - best uiteen zullen lopen, proberen we van de acht winnaars zoveel mogelijk de tas naar keuze te geven uiteraard. Maar mochten alle acht winnaars - want nogmaals, dat gaat geheel automatisch - nou alle acht dezelfde tas kiezen, dan moet er wat geschoven worden idd. Daarom staat er ook 'de tas die je het liefst zou winnen', we kunnen geen garanties geven
quote:Op zondag 9 mei 2010 21:09 schreef silent_scream1 het volgende:
[..]
Ik ben vergeten erbij te zetten welke tas ik wil![]()
Kan dat nog veranderd worden of wat nu?
quote:Op zondag 9 mei 2010 20:15 schreef Greys het volgende:
[..]
Mocht je als winnaar uit de bus komen en je keuze staat er niet bij, dan zullen we alsnog even PMen.
Komt goedMaar voor ons is het makkelijker als zoveel mogelijk mensen hun keuze er vast bij zetten.
Even stoppen nu hiermee, anders zaai je verwarring.quote:Op zondag 9 mei 2010 21:51 schreef strontboer het volgende:
[..]
RacerDKB en ik hebben al een dealtje gesloten
quote:Op zondag 9 mei 2010 21:52 schreef Greys het volgende:
[..]
Even stoppen nu hiermee, anders zaai je verwarring.
Ook al is het maar een grapje
Nee, uiteraard niet. Ik had al uitgelegd over het automatisch prijswinnaars kiezen he?quote:Op zondag 9 mei 2010 21:56 schreef strontboer het volgende:
[..]
Heb ik nu mijn kans als potentiële winnaar verkeken?![]()
Hij staat wel op de site (zoek maar op 'Dandy') maar hij staat er nu in een andere uitvoeringquote:Op maandag 10 mei 2010 01:12 schreef zquing het volgende:
tas 1 is wel behoorlijk tof, jammer dat hij niet op de site staat
Komen daar ook de uitslagen op? Ik kijk d'r vaak overheen bij de FP. En ben normaal toch online op twitter.quote:Op maandag 10 mei 2010 12:41 schreef Greys het volgende:
Om voortaan geen actie meer te hoeven missen, follow je http://twitter.com/Fok_PR
Daar zullen voortaan alle (win)acties ook nog worden aangekondigd
Maar die is niet tofquote:Op maandag 10 mei 2010 09:16 schreef Greys het volgende:
[..]
Hij staat wel op de site (zoek maar op 'Dandy') maar hij staat er nu in een andere uitvoering
De uitslagen zullen daar niet verschijnen, alleen aankondigingenquote:Op maandag 10 mei 2010 14:01 schreef eightone. het volgende:
[..]
Komen daar ook de uitslagen op? Ik kijk d'r vaak overheen bij de FP. En ben normaal toch online op twitter.
Meegedaan overigens. Vriend heeft ook zo'n soort schoudertas en die was ideaal als laptoptas/schooltas. [ afbeelding ]
Smaken verschillen.quote:
Het is ook altijd hetzelfde met mij..quote:Op zondag 9 mei 2010 20:12 schreef Karina het volgende:
Oh ik ben een domoor, toch vergeten aan te geven welke ik het liefst wilDie bruine vind ik wel leuk (3).
Idd, leuke prijzen vaak. En de acties waarbij je zelf iets moet maken en inzenden zijn ook tofquote:Op zondag 9 mei 2010 20:32 schreef slakkenslijmgel het volgende:
Wat super leuk! De laatste tijd zijn er sowieso meer en leukere prijsvragen hier. En het word sneller afgehandeld lijkt wel.
Omdat we helaas niet heel de winkel aan jullie konden weggevenquote:Op maandag 10 mei 2010 16:52 schreef ThePianoMan het volgende:
Ook meegedaan! Nummer 2 is een leuke tas zeg!![]()
Had nog even op de site gekeken; waarom staat de http://www.tas.nl/converse-retro-bowler-3 Retro Bowler er niet bij?
*Gaat weer in de boeken
Is het niet handiger om eerst 8 winnaars te trekken en hun antwoorden te controleren en dan voor de foute antwoorden nieuwe mensen te trekken? Je hoeft dan niet eerst alle antwoorden te lezenquote:Alle inzendingen zullen eerst met de hand worden nagelopen alvorens de winnaars door het programma te laten kiezen.
Dat kan ook, goed meegedacht! En dat is ook wel hoe het zal gaan in dit geval denk ik, maar ik drukte me dan qua volgorde iets ongelukkig uit in de uitlegquote:Op dinsdag 11 mei 2010 15:18 schreef Flurry het volgende:
[..]
Is het niet handiger om eerst 8 winnaars te trekken en hun antwoorden te controleren en dan voor de foute antwoorden nieuwe mensen te trekken? Je hoeft dan niet eerst alle antwoorden te lezen
Ik vind dat wel ontzettend lullig voor die eerste winnaars.quote:Op dinsdag 11 mei 2010 15:18 schreef Flurry het volgende:
[..]
Is het niet handiger om eerst 8 winnaars te trekken en hun antwoorden te controleren en dan voor de foute antwoorden nieuwe mensen te trekken? Je hoeft dan niet eerst alle antwoorden te lezen
Dan moet je maar niet zo stom zijn om het verkeerde antwoord te gevenquote:Op donderdag 13 mei 2010 00:46 schreef Tamashii het volgende:
[..]
Ik vind dat wel ontzettend lullig voor die eerste winnaars.
Er is in FB een topic over 'prijsvragen'. Daar kunnen dat soort vragen ook gesteld worden, een extra topic weer over het kiezen van winnaars lijkt mij nogal overbodig. En als er in een actietopic zelf gewoon wat vragen over gesteld worden vinden we dat echt niet erg hoorquote:Op donderdag 13 mei 2010 12:12 schreef robertapeldoorn het volgende:
Altijd vragen over hoe er word gekozen... Waarom niet gwn centraal topic over maken ofzo? :p
Nee haha, dan begreep ik het verkeerd. Ik dacht fout antwoord alsin; verkeerde tas.quote:Op donderdag 13 mei 2010 09:45 schreef Goodbye het volgende:
[..]
Dan moet je maar niet zo stom zijn om het verkeerde antwoord te gevenSowieso worden die eerste winnaars niet bekend gemaakt, dunkt me.
Oh, hahaquote:Op donderdag 13 mei 2010 14:16 schreef Tamashii het volgende:
[..]
Nee haha, dan begreep ik het verkeerd. Ik dacht fout antwoord alsin; verkeerde tas.
Nee dus, de inschrijving staat tot en met vandaag nog open!quote:Op zondag 9 mei 2010 19:43 schreef Greys het volgende:
Inzenden kan tot en met zondag 16 mei. Succes!
Je kon tot en met gister middernacht nog meedoenquote:
quote:Op maandag 17 mei 2010 17:03 schreef Greys het volgende:
Ik heb ze!
De winnaars!
Zal ik het maar roepen dan?
quote:
Dat kan niet, want er waren geen stomme tassen.quote:Op woensdag 19 mei 2010 20:45 schreef aardappel het volgende:
Of ze is blij dat ze niet gewonnen heeft omdat ze een hele stomme tas had gekozen?
quote:Op woensdag 19 mei 2010 19:28 schreef Greys het volgende:
De tassen zijn vandaag door Tas.nl verzonden aan de winnaars!
Oh, sorry! Net overheen gelezen dan denk ik..quote:Op donderdag 20 mei 2010 09:47 schreef Greys het volgende:
[..]
Lees nou even een páár posts hierboven...
Maar hij zal dus vandaag of morgen binnenkomenquote:Op donderdag 20 mei 2010 09:58 schreef DanseMacabre het volgende:
[..]
Oh, sorry! Net overheen gelezen dan denk ik..
Hij is in het echt nog leuker dan op het plaatjequote:Op woensdag 19 mei 2010 19:28 schreef Greys het volgende:
De tassen zijn vandaag door Tas.nl verzonden aan de winnaars!
Hoe kan je zoiets nou vergeten?quote:Op vrijdag 21 mei 2010 21:11 schreef Jentin het volgende:
![]()
![]()
![]()
![]()
Ik was het gansch vergeten en ineens was ie er! En hij is in het echt inderdaad nog leuker dan op het plaatje. Bedankt
Ik zat in Berlijn, geheel verstoken van moderne communicatiemiddelen en temidden van 80 gillende pubers in een touringcarquote:
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |