Komen daar ook de uitslagen op? Ik kijk d'r vaak overheen bij de FP. En ben normaal toch online op twitter.quote:Op maandag 10 mei 2010 12:41 schreef Greys het volgende:
Om voortaan geen actie meer te hoeven missen, follow je http://twitter.com/Fok_PR
Daar zullen voortaan alle (win)acties ook nog worden aangekondigd
Maar die is niet tofquote:Op maandag 10 mei 2010 09:16 schreef Greys het volgende:
[..]
Hij staat wel op de site (zoek maar op 'Dandy') maar hij staat er nu in een andere uitvoering
De uitslagen zullen daar niet verschijnen, alleen aankondigingenquote:Op maandag 10 mei 2010 14:01 schreef eightone. het volgende:
[..]
Komen daar ook de uitslagen op? Ik kijk d'r vaak overheen bij de FP. En ben normaal toch online op twitter.
Meegedaan overigens. Vriend heeft ook zo'n soort schoudertas en die was ideaal als laptoptas/schooltas. [ afbeelding ]
Smaken verschillen.quote:
Het is ook altijd hetzelfde met mij..quote:Op zondag 9 mei 2010 20:12 schreef Karina het volgende:
Oh ik ben een domoor, toch vergeten aan te geven welke ik het liefst wilDie bruine vind ik wel leuk (3).
Idd, leuke prijzen vaak. En de acties waarbij je zelf iets moet maken en inzenden zijn ook tofquote:Op zondag 9 mei 2010 20:32 schreef slakkenslijmgel het volgende:
Wat super leuk! De laatste tijd zijn er sowieso meer en leukere prijsvragen hier. En het word sneller afgehandeld lijkt wel.
Omdat we helaas niet heel de winkel aan jullie konden weggevenquote:Op maandag 10 mei 2010 16:52 schreef ThePianoMan het volgende:
Ook meegedaan! Nummer 2 is een leuke tas zeg!![]()
Had nog even op de site gekeken; waarom staat de http://www.tas.nl/converse-retro-bowler-3 Retro Bowler er niet bij?
*Gaat weer in de boeken
Is het niet handiger om eerst 8 winnaars te trekken en hun antwoorden te controleren en dan voor de foute antwoorden nieuwe mensen te trekken? Je hoeft dan niet eerst alle antwoorden te lezenquote:Alle inzendingen zullen eerst met de hand worden nagelopen alvorens de winnaars door het programma te laten kiezen.
Dat kan ook, goed meegedacht! En dat is ook wel hoe het zal gaan in dit geval denk ik, maar ik drukte me dan qua volgorde iets ongelukkig uit in de uitlegquote:Op dinsdag 11 mei 2010 15:18 schreef Flurry het volgende:
[..]
Is het niet handiger om eerst 8 winnaars te trekken en hun antwoorden te controleren en dan voor de foute antwoorden nieuwe mensen te trekken? Je hoeft dan niet eerst alle antwoorden te lezen
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |