Ik vind dat wel ontzettend lullig voor die eerste winnaars.quote:Op dinsdag 11 mei 2010 15:18 schreef Flurry het volgende:
[..]
Is het niet handiger om eerst 8 winnaars te trekken en hun antwoorden te controleren en dan voor de foute antwoorden nieuwe mensen te trekken? Je hoeft dan niet eerst alle antwoorden te lezen
Dan moet je maar niet zo stom zijn om het verkeerde antwoord te gevenquote:Op donderdag 13 mei 2010 00:46 schreef Tamashii het volgende:
[..]
Ik vind dat wel ontzettend lullig voor die eerste winnaars.
Er is in FB een topic over 'prijsvragen'. Daar kunnen dat soort vragen ook gesteld worden, een extra topic weer over het kiezen van winnaars lijkt mij nogal overbodig. En als er in een actietopic zelf gewoon wat vragen over gesteld worden vinden we dat echt niet erg hoorquote:Op donderdag 13 mei 2010 12:12 schreef robertapeldoorn het volgende:
Altijd vragen over hoe er word gekozen... Waarom niet gwn centraal topic over maken ofzo? :p
Nee haha, dan begreep ik het verkeerd. Ik dacht fout antwoord alsin; verkeerde tas.quote:Op donderdag 13 mei 2010 09:45 schreef Goodbye het volgende:
[..]
Dan moet je maar niet zo stom zijn om het verkeerde antwoord te gevenSowieso worden die eerste winnaars niet bekend gemaakt, dunkt me.
Oh, hahaquote:Op donderdag 13 mei 2010 14:16 schreef Tamashii het volgende:
[..]
Nee haha, dan begreep ik het verkeerd. Ik dacht fout antwoord alsin; verkeerde tas.
Nee dus, de inschrijving staat tot en met vandaag nog open!quote:Op zondag 9 mei 2010 19:43 schreef Greys het volgende:
Inzenden kan tot en met zondag 16 mei. Succes!
Je kon tot en met gister middernacht nog meedoenquote:
quote:Op maandag 17 mei 2010 17:03 schreef Greys het volgende:
Ik heb ze!
De winnaars!
Zal ik het maar roepen dan?
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |