quote:
Zorgt wel voor de chemie...quote:Op zondag 9 mei 2010 20:14 schreef Kingstown het volgende:
[..]
Blij dat die ADHD schreeuwlelijk weg is. Valt geen fatsoenlijk gesprek mee te voeren.
quote:Op maandag 10 mei 2010 00:08 schreef Joel-Smeets het volgende:
[..]
Gaan ze weer een schaal met bitterballen op tafel zetten
Krijgen we toch niet de hele avond van die niet-grappige havenarbeiders-verhalen uit de jaren '70 he?quote:Op maandag 10 mei 2010 21:01 schreef Drassss het volgende:
Pfff wil die Everse nu echt de clown uithangen?
hij is PA, cock jolquote:Op maandag 10 mei 2010 21:28 schreef tong80 het volgende:
Wat doet die broer van Martin Jol bij Ajax voor 4 ton ?
leukquote:Op maandag 10 mei 2010 21:41 schreef Ronaldsen het volgende:
[..]
hij had alleen aan het eind moet zeggen: "de echte fuhrer kwam uit Oostenrijk"
quote:Op maandag 10 mei 2010 21:41 schreef Ronaldsen het volgende:
Braunau am Innquote:Op maandag 10 mei 2010 21:41 schreef Ronaldsen het volgende:
[..]
Don't shoot the messengerquote:Op maandag 10 mei 2010 21:51 schreef Drassss het volgende:
KNIPPING! Daar is onze grootste flapdrol van de voetbaljournalistiek!
The messenger die 5 bel Chinezen heeft gespot in het stadion van FC Eindhoven en een vakantie kon boeken naar Thailand omdat daar ook nog verdwaalde Chinezen waren?quote:
Als die gaat praten, smakt ie altijd zo.quote:Op maandag 10 mei 2010 21:51 schreef Drassss het volgende:
KNIPPING! Daar is onze grootste flapdrol van de voetbaljournalistiek!
Johan zwenkte nog een beetje uit naar Mussolini, iets acceptabeler, maar Jan begon gewoon meteen over Duitse tanks en een klein snorretje.quote:Op maandag 10 mei 2010 22:08 schreef Vasilevski het volgende:
Moest wel lachen om het moment met Van Gaal. Dat Johan min of meer impliciet de vergelijking trekt, maar Jan Everse zegt het gewoon.
Ik vind ze ook niet zo geweldig, maar anders bestaat letterlijk de halve uitzending uit Johan die nieuws voorleest. Het is denk ik wat dynamischer op deze manier, dat de journalist zelf over z'n onderzoek komt vertellen en dat de heren aan tafel er dan vragen over stellen. Jammer alleen dat het vaak nogal saaie drollen zijn.quote:Op maandag 10 mei 2010 22:10 schreef Halcon het volgende:
Ik vind sowieso dat die figuren van VI niets toevoegen. Er acteert er al eentje de grote TV-personality en nu moet het met die knulletjes ook die kant op. Ze kunnen hun energie beter steken in het schrijven van stukjes.
Dat was ook het eerste dat ik dacht toen ik de beschamende vertoning van Van Gaal op TV zag. De spelers van Bayern schaamden zich ook behoorlijk en zichtbaar voor het gedrag van hun trainer.quote:Op maandag 10 mei 2010 22:16 schreef DrDentz het volgende:
[..]
Johan zwenkte nog een beetje uit naar Mussolini, iets acceptabeler, maar Jan begon gewoon meteen over Duitse tanks en een klein snorretje.
Deze heren voegen niets toe. Meteen het grote probleem van het programma. De meeste gasten laten niet het achterste van hun tong zien, vandaar dat er nog maar weinig gasten worden uitgenodigd en dat levert op dat constant dezelfde heren aan tafel zitten. Een Everse of Korbach is nog wel goed voor wat lollige uitspraken, maar andere trainers en spelers laten toch vooral zien dat de mediatraining vruchten heeft afgeworpen.quote:Op maandag 10 mei 2010 22:20 schreef Vasilevski het volgende:
[..]
Ik vind ze ook niet zo geweldig, maar anders bestaat letterlijk de halve uitzending uit Johan die nieuws voorleest. Het is denk ik wat dynamischer op deze manier, dat de journalist zelf over z'n onderzoek komt vertellen en dat de heren aan tafel er dan vragen over stellen. Jammer alleen dat het vaak nogal saaie drollen zijn.
Dat zullen we morgen wel weer in DWDD terugzien.quote:Op maandag 10 mei 2010 22:16 schreef DrDentz het volgende:
[..]
Johan zwenkte nog een beetje uit naar Mussolini, iets acceptabeler, maar Jan begon gewoon meteen over Duitse tanks en een klein snorretje.
Een uitgesproken iemand, oké, maar een dronken idioot die alleen maar ranzige dingen roept, no thanks.quote:Op maandag 10 mei 2010 22:34 schreef bascross het volgende:
Korbach is tegenwoordig de hele week dronken, dus dat zou een mooie uitzending opleveren.
Dacht al...quote:Op maandag 10 mei 2010 23:39 schreef bascross het volgende:
Het was ook niet serieus bedoeld. Korbach jat tegenwoordig zijn eten bij elkaar. Die man is diep gezakt.
Het wordt eigenlijk elke keer vervelender. Steeds maar dat opratelen van alle grote steden van het land. Alsof men daar zo blij is dat Bayern gewonnen heeft. Laat de andere mensen van het land op z'n minst in hun waarde. Dat het ordinair en onorigineel is lijkt hem niet uit te maken, de eindeloze scoringsdrang staat voorop. Lekker voor een juichende mensenmassa een lange neus maken naar de mensen die zeggen dat hij eens wat anders moet bedenken.quote:Op woensdag 12 mei 2010 03:24 schreef blonchi het volgende:
Net zoals bij mafkees Vertonghen, mogen ze Louis bij Bayern ook wel even uitnodigen voor een gesprekje...
Ik heb Van Gaal hoog zitten. Prima vakman. Maar laat hem eerst verplichte mediatraining geven, voordat hij nog eens een keer een microfoon in handen neemt, de demagoochemerd...
Hoe krijg je dat voor elkaar dan?quote:Op maandag 10 mei 2010 23:19 schreef Ronaldsen het volgende:
[..]
hier online
http://iptv.rtl.nl/nettv/(...)_International_s.mp4
Misschien wordt het eens tijd voor een algemene gedragscode in de trant van: Wees blij met het succes van je eigen club, en respecteer hierbij je opponent. Altijd maar weer die primaire reacties. En dan ook nog voetballers/coaches die zich hieraan schuldig maken.quote:Op woensdag 12 mei 2010 09:15 schreef Vasilevski het volgende:
[..]
Dacht al...![]()
[..]
Het wordt eigenlijk elke keer vervelender. Steeds maar dat opratelen van alle grote steden van het land. Alsof men daar zo blij is dat Bayern gewonnen heeft. Laat de andere mensen van het land op z'n minst in hun waarde. Dat het ordinair en onorigineel is lijkt hem niet uit te maken, de eindeloze scoringsdrang staat voorop. Lekker voor een juichende mensenmassa een lange neus maken naar de mensen die zeggen dat hij eens wat anders moet bedenken.
Tja, met zoveel prijzen ben je als sportman een hele grote, maar als mens is er dan blijkbaar iets achtergebleven of zo.
Handig is het niet, maar ik zie dat wel liever dan dat iemand elk jaar na een wissel hypocriet doet dat hij altijd al in die stad of dat land had willen werken en dat die club vroeger al zijn favoriete club was.quote:Op maandag 10 mei 2010 23:35 schreef Vasilevski het volgende:
Wat Everse denk ik wat nekt in zijn carričre is dat hij niet alleen een grote mond heeft, maar ook respectloos kan zijn. Derksen vertelde eens dat Everse in z'n Zwolle-periode gewoon openlijk zei dat de stad Zwolle niks was, dat ze daar bij wijze van feestelijkheid elk jaar een koe in de kont kijken. Als dat zo is, dan is het niet gek dat hij daar uiteindelijk bij de leiding slecht ligt.
Hansiequote:Op vrijdag 14 mei 2010 18:42 schreef Veerboot het volgende:
Eerlijk is eerlijk, dit is netjes van Hansie: http://www.vv-wke.nl/artikelen/hulde-hans-kraay/677.html
Ik moest alleen wel lachen om dat middelste gozertje. Dat oorbelletje
[ afbeelding ]
Omdat hij dan even vergeet het maskertje van de vrolijke, joviale clown op te zetten.quote:Op vrijdag 14 mei 2010 22:13 schreef HaagsPietje het volgende:
waarom kijkt rene altijd chagrijnig en vervelend als ie zelf niet aan het woord is?
Ach kom op. Het is een aardig luchtig programma met gasten die wat affiniteit hebben met het voetbal. Alleen maar voetbalnitwits uitnodigen, maakt het programma juist vervelender. Zie: Studio Voetbal.quote:Op zaterdag 15 mei 2010 02:42 schreef Santello het volgende:
[..]
Nee, mede dankzij de gast van vanavond.
Ik vond het saai.quote:
Met de John de Mol was het wel leuk. Met zijn zoon was het minder.quote:Op zaterdag 15 mei 2010 13:46 schreef msnk het volgende:
Ik vond het juist een van de betere uitzendingen van het jaar wat betreft met gasten.
Uitzendingen zoals met Ali B en de Mol, nee daar word je wel blij van![]()
Dat kwam omdat Rene toen Wesley Sneijder na ging doenquote:Op zaterdag 15 mei 2010 14:45 schreef bascross het volgende:
[..]
Met de John de Mol was het wel leuk. Met zijn zoon was het minder.
Guus Meewis was wel lache, of bedoel je die debiel Westerbroek ofzo, die was idd egt dood.quote:Op zaterdag 15 mei 2010 15:54 schreef Confetti het volgende:
Mol is wel altijd leuk..kan leuk doorpraten. Die gozer vorige week was pas echt een drama
vond tot nu alleen die ene aflevering echt slecht met die superkneus van een tweederangs acteur die daar illegaal zat te sponsoren...wat een saaie nikszeggende lulhannes was dat zegquote:Op zaterdag 15 mei 2010 15:54 schreef Confetti het volgende:
Mol is wel altijd leuk..kan leuk doorpraten. Die gozer vorige week was pas echt een drama
quote:Op zaterdag 15 mei 2010 18:49 schreef BechirPSV het volgende:
[..]
Guus Meewis was wel lache, of bedoel je die debiel Westerbroek ofzo, die was idd egt dood bezopen na een dagje Konninginnedag.
Frank Lammers ja, wat een kneus.quote:Op zaterdag 15 mei 2010 18:57 schreef HaagsPietje het volgende:
[..]
vond tot nu alleen die ene aflevering echt slecht met die superkneus van een tweederangs acteur die daar illegaal zat te sponsoren...wat een saaie nikszeggende lulhannes was dat zeg![]()
voor het overige vind ik het allemaal prima gasten, de een wat beter gebekt dan de ander maar ze doen toch allemaal leuk mee over het algemeen.
Nee man, Ali B was juist lache, vond geweldig toen ie ging lopen rappen over Johan. En al die bijzaken die Ali B erbij hield, was egt lache. Dat ie ging opnemen voor Yolanthe en Wesley en dat Johan doodleuk haar af zat te zeiken, ene egt dat was een va nde beste dit seizoenquote:Op zaterdag 15 mei 2010 19:14 schreef bascross het volgende:
[..]
Frank Lammers ja, wat een kneus.Ali B vond ik ook kut.
Het feit dat je echt met een -g schrijft zegt genoeg over je niveau, dan hoor je idd Ali B. tof te vinden.quote:Op zaterdag 15 mei 2010 22:04 schreef BechirPSV het volgende:
[..]
Nee man, Ali B was juist lache, vond geweldig toen ie ging lopen rappen over Johan. En al die bijzaken die Ali B erbij hield, was egt lache. Dat ie ging opnemen voor Yolanthe en Wesley en dat Johan doodleuk haar af zat te zeiken, ene egt dat was een va nde beste dit seizoen
Geniale samenvatting van een geniaal seizoen.quote:
quote:Op zondag 16 mei 2010 02:17 schreef DrDentz het volgende:
Maar waarom zit de kutscheet er niet in? Dat is als een samenvatting van Nederland - Argentinië zonder de goal van Bergkamp.
Gast, doe normaal man. We moeten allemaal dezeflde mening als jou aanhangen? En als je mensen gaat beoordelen op echt met een g of een ch schrijven dan blijven er weinig verstandigen over dusquote:Op zaterdag 15 mei 2010 22:05 schreef Ambrosius het volgende:
[..]
Het feit dat je echt met een -g schrijft zegt genoeg over je niveau, dan hoor je idd Ali B. tof te vinden.
egt wordt op forums heel vaak met een g geschreven, soort internet-slang taal.quote:Op zaterdag 15 mei 2010 22:05 schreef Ambrosius het volgende:
[..]
Het feit dat je echt met een -g schrijft zegt genoeg over je niveau, dan hoor je idd Ali B. tof te vinden.
Alsof hij niet weet dat dat heel vaak zo geschreven wordt op internet.quote:Op maandag 17 mei 2010 11:43 schreef Ronaldsen het volgende:
[..]
egt wordt op forums heel vaak met een g geschreven, soort internet-slang taal.
Als je dat niet weet hoor je eigenlijk geen moderator te zijn
Weet ik, je hebt volkomen gelijk.quote:Op maandag 17 mei 2010 11:48 schreef -J-D- het volgende:
[..]
Alsof hij niet weet dat dat heel vaak zo geschreven wordt op internet.
Maar hij heeft groot gelijk dat het aangeeft dat het IQ niet erg groot is van de gasten die 'egt' schrijven.
ik vrees dat er weinig uit gaat komen bij hemquote:Op maandag 17 mei 2010 13:57 schreef LosPollos het volgende:
[..]
Volgens mij Raymond Atteveld. Ik ben weleens benieuwd naar zijn kant van het verhaal.
Hahaha die lach van Derksen bij 4 minuut 20quote:
Ik krijg geen mail.quote:Op maandag 17 mei 2010 16:31 schreef BigKing het volgende:
Een petitie om Hans Kraay Jr bij VI te houden:
http://www.hansiehansie.nl/
ondertekenen!
Done! Meteen ook gemaild naar Wilfredquote:Op maandag 17 mei 2010 16:31 schreef BigKing het volgende:
ondertekenen!
Gefixt, hele mailsysteem eruit gedonderd. Hoeven mensen ook niet bang te zijn dat ze worden gespamd.quote:
Spam!quote:Op maandag 17 mei 2010 16:31 schreef BigKing het volgende:
ondertekenen!
quote:Op maandag 17 mei 2010 15:56 schreef honda1990 het volgende:
[..]
Hahaha die lach van Derksen bij 4 minuut 20ik ging helemaal stuk
Sympathiek.quote:Op maandag 17 mei 2010 17:46 schreef BigKing het volgende:
Er staat geen ad op de site en het heeft me alleen maar geld en moeite gekost![]()
Dit is pure liefde voor Hans Kraay Jr bij VI.
En dan?quote:Op maandag 17 mei 2010 18:20 schreef BonJovi het volgende:
viel het niemand op toen Genee iets zei over Zlatan van neem je zus maar mee dan laat ik zien of ik gay ben, dat toen een vrouw achter bij de bar haar duim opstak
Dat was waarschijnlijk de zus van die verslaggever.quote:
Ik hoorde dat het nogal pijnlijk was voor SBS6 dat er boven de hoofdingang van de arena een groot spandoek hing met de hoofden van Genee, Gijp, Derksen en Kraay erop met daaronder de tekst: "De toppers van RTL".quote:Op maandag 17 mei 2010 18:14 schreef HaagsPietje het volgende:
ik ook, tis toch anders op de een of andere manier....
nog steeds goede hoop dat ie er vanaf volgend seizoen gewoon weer bij is!!!!!
waarom is ie nu eigenlijk opeens ermee opgehouden? het officiele VI seizoen was toch nog niet ten einde??
Belachelijk, waarom doen ze gewoon het systeem wat ze nu met maandag en vrijdag doen.quote:Op maandag 17 mei 2010 18:58 schreef Ad_rem het volgende:
Wilt u een keer een uitzending van VI bijwonen? Dat kan deze zomer in het Kurhaus. U kunt dan 2 uitzendingen van VI bijwonen en samen met deze toppers bv de wedstrijd Zwitserland - Honduras bekijken. Inclusief eten en drinken. Dit alles voor een luttele ¤195,- per persoon.
mooi gemaakt, maar ik zou iets meer reacties laten zien per paginering deel.quote:Op maandag 17 mei 2010 17:41 schreef BigKing het volgende:
[..]
Gefixt, hele mailsysteem eruit gedonderd. Hoeven mensen ook niet bang te zijn dat ze worden gespamd.
Begint lekker te lopenquote:Op maandag 17 mei 2010 16:31 schreef BigKing het volgende:
ondertekenen!
Hij moet met ons allemaal op de foto eigenlijkquote:Op maandag 17 mei 2010 20:19 schreef LosPollos het volgende:
[..]
Zou Hans al vol zijn geschoten na het zien van de site?
ik kan niet wachtenquote:Op maandag 17 mei 2010 20:30 schreef Irritatie100 het volgende:
Ben benieuwd wat ze over Aad gaan zeggen
Yvonne heet zequote:
Raymond Atteveldquote:Op maandag 17 mei 2010 20:37 schreef j95 het volgende:
Hope heet die gast nou ook al weer die op de plek van Hans zit?
Heb ook nog een bekende van me langs zien komenquote:Op maandag 17 mei 2010 20:36 schreef Ronaldsen het volgende:
[..]
die was net ook nog bij de jakhalzen bij dwdd
Atteveld misschien?quote:Op maandag 17 mei 2010 20:37 schreef j95 het volgende:
Raymond Atteveldquote:Op maandag 17 mei 2010 20:37 schreef j95 het volgende:
quote:Op maandag 17 mei 2010 20:37 schreef j95 het volgende:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Och, die ton voor die 4 wedstrijdjes tikt al genoeg aan hoorquote:Op maandag 17 mei 2010 20:40 schreef LosPollos het volgende:
Dat doelpunt heeft Aadje ook nogeens 150.000 euro gekost.
Hij deed het dan ook niet voor het geld!quote:Op maandag 17 mei 2010 20:40 schreef LosPollos het volgende:
Dat doelpunt heeft Aadje ook nogeens 150.000 euro gekost.
Ja. Nog sterker: voetbal hangt aaneen van de toevaltreffers en missers.quote:Op maandag 17 mei 2010 20:43 schreef Irritatie100 het volgende:
Het is toch ook enigszins subjectief wat mismanagement is en wat niet?
In het geval van Sparta kunnen we objectief ook stellen dat er sprake is van mismanagement.quote:Op maandag 17 mei 2010 20:43 schreef Irritatie100 het volgende:
Het is toch ook enigszins subjectief wat mismanagement is en wat niet?
Ja, dat is waar, maar ik heb het meer over het algemeen. Achteraf gezien was het bijvoorbeeld bij Feyenoord niet echt een goede zet om al die oude vedettes aan te trekken in 2007, maar destijds was iedereen in hosanna-stemming. Is er dan sprake van mismanagement?quote:Op maandag 17 mei 2010 20:47 schreef Ofyles2 het volgende:
[..]
In het geval van Sparta kunnen we objectief ook stellen dat er sprake is van mismanagement.
Als je in tien jaar 13 trainers hebt aangetrokken, dan mis je enige vorm van toekomstvisie.
Joh, maar op die manier krijgen we er wel meer voor dan 23.quote:Op maandag 17 mei 2010 20:58 schreef wdn het volgende:
Zo die van der Boog heeft het hoog zitten
40m voor Suarez is onzinnig
AZquote:Op maandag 17 mei 2010 20:59 schreef DiegoArmandoMaradona het volgende:
Waar gaat Kieftenbelt naartoe?
Kieftenbeldquote:Op maandag 17 mei 2010 20:59 schreef DiegoArmandoMaradona het volgende:
Waar gaat Kieftenbelt naartoe?
Terecht toch?quote:
Maar een inleiding van 200 woorden die uit onzin bestaan is niet nodig.quote:Op maandag 17 mei 2010 21:09 schreef Nuchterheid het volgende:
[..]
Jawel. Laat die man gewoon z'n verhaal doen.
Raymond is een hele ontspannen vent die zinnig over voetbal kan praten, maar als de emoties de overhand nemen dan wordt hij ontoerekeningsvatbaar.quote:Op maandag 17 mei 2010 21:07 schreef Ronaldsen het volgende:
Die Atteveld is niet op z'n mondje gevallen.
Maar het blijft een notoire dorpsidioot natuurlijk
Het blijft wel netjes iig.quote:Op maandag 17 mei 2010 21:07 schreef Ronaldsen het volgende:
Die Atteveld is niet op z'n mondje gevallen.
Maar het blijft een notoire dorpsidioot natuurlijk
quote:Op maandag 17 mei 2010 21:10 schreef Littlerabbit het volgende:
Kijk hierom is VI nou vele male beter dan Studio voetbal. Atteveld wordt geconfronteerd met feiten, en er wordt niet naar zijn mond gepraat om het "gezellig te houden"
Precies.quote:Op maandag 17 mei 2010 21:10 schreef Littlerabbit het volgende:
Kijk hierom is VI nou vele male beter dan Studio voetbal. Atteveld wordt geconfronteerd met feiten, en er wordt niet naar zijn mond gepraat om het "gezellig te houden"
Hij zegt ook niet steeds: 'daar heb ik geen mening' over zoals Hiddink zondag. Dat sloeg echt nergens op. En Wilfred krijgt zit niet om de vijf minuten interessant met zijn telefoon te doenquote:Op maandag 17 mei 2010 21:10 schreef Littlerabbit het volgende:
Klopt, maar vind het zo wel genoeg geweest... Al bijna 45 min. over Atteveld geluld..quote:Op maandag 17 mei 2010 21:10 schreef Littlerabbit het volgende:
helemaal mee eensquote:Op maandag 17 mei 2010 21:10 schreef Littlerabbit het volgende:
Jammer dat je ouders je geen fatsoen hebben bijgebracht danquote:
Aangezien 9 v/d 10 posts die ik van jou tegenkom uit pure onzin bestaan neem ik dit ook niet zo serieus.quote:Op maandag 17 mei 2010 21:15 schreef DiegoArmandoMaradona het volgende:
[..]
Jammer dat je ouders je geen fatsoen hebben bijgebracht dan
Moet je ook vooral niet doen dan val je niet uit de toom bij je Tokkie omgevingquote:Op maandag 17 mei 2010 21:16 schreef GGMM het volgende:
[..]
Aangezien 9 v/d 10 posts die ik van jou tegenkom uit pure onzin bestaan neem ik dit ook niet zo serieus.
Zoietsquote:Op maandag 17 mei 2010 21:18 schreef Son-Of-A-Gun het volgende:
Waar sloeg dat stukje met Aron Winter en zijn amsterdamse straatvoetballers op? Commercieel belang boven de voetbal discussie, bah.
Dat zeg ik.quote:Op maandag 17 mei 2010 21:18 schreef Son-Of-A-Gun het volgende:
Waar sloeg dat stukje met Aron Winter en zijn amsterdamse straatvoetballers op? Commercieel belang boven de voetbal discussie, bah.
nou dacht even dat ik hem per ongeluk op een ander net had gezetquote:Op maandag 17 mei 2010 21:18 schreef Son-Of-A-Gun het volgende:
Dat bedoel ik.quote:Op maandag 17 mei 2010 21:17 schreef DiegoArmandoMaradona het volgende:
[..]
Moet je ook vooral niet doen dan val je niet uit de toom bij je Tokkie omgeving
Ik ben aan het zappen. Zegt genoeg denk ikquote:Op maandag 17 mei 2010 21:12 schreef Majkool het volgende:
[..]
Klopt, maar vind het zo wel genoeg geweest... Al bijna 45 min. over Atteveld geluld..
Begint me wel een beetje te vervelen inderdaadquote:Op maandag 17 mei 2010 21:12 schreef Majkool het volgende:
[..]
Klopt, maar vind het zo wel genoeg geweest... Al bijna 45 min. over Atteveld geluld..
Wat gaan ze doen?quote:Op maandag 17 mei 2010 21:27 schreef wdn het volgende:
RvC van Sparta is net opgestart.
Is al besproken.quote:Op maandag 17 mei 2010 21:31 schreef Majkool het volgende:
http://www.voetbalzone.nl/doc.asp?uid=106267
Opgestaptquote:
"Ach laat gaan joh, ken het schelen.."quote:Op maandag 17 mei 2010 21:33 schreef Irritatie100 het volgende:
[..]
Volgens mij heeft Rene niet echt verstand van dit soort discussies op bestuurlijk niveau
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |