Het blijft wel netjes iig.quote:Op maandag 17 mei 2010 21:07 schreef Ronaldsen het volgende:
Die Atteveld is niet op z'n mondje gevallen.
Maar het blijft een notoire dorpsidioot natuurlijk
quote:Op maandag 17 mei 2010 21:10 schreef Littlerabbit het volgende:
Kijk hierom is VI nou vele male beter dan Studio voetbal. Atteveld wordt geconfronteerd met feiten, en er wordt niet naar zijn mond gepraat om het "gezellig te houden"
Precies.quote:Op maandag 17 mei 2010 21:10 schreef Littlerabbit het volgende:
Kijk hierom is VI nou vele male beter dan Studio voetbal. Atteveld wordt geconfronteerd met feiten, en er wordt niet naar zijn mond gepraat om het "gezellig te houden"
Hij zegt ook niet steeds: 'daar heb ik geen mening' over zoals Hiddink zondag. Dat sloeg echt nergens op. En Wilfred krijgt zit niet om de vijf minuten interessant met zijn telefoon te doenquote:Op maandag 17 mei 2010 21:10 schreef Littlerabbit het volgende:
Klopt, maar vind het zo wel genoeg geweest... Al bijna 45 min. over Atteveld geluld..quote:Op maandag 17 mei 2010 21:10 schreef Littlerabbit het volgende:
helemaal mee eensquote:Op maandag 17 mei 2010 21:10 schreef Littlerabbit het volgende:
Jammer dat je ouders je geen fatsoen hebben bijgebracht danquote:
Aangezien 9 v/d 10 posts die ik van jou tegenkom uit pure onzin bestaan neem ik dit ook niet zo serieus.quote:Op maandag 17 mei 2010 21:15 schreef DiegoArmandoMaradona het volgende:
[..]
Jammer dat je ouders je geen fatsoen hebben bijgebracht dan
Moet je ook vooral niet doen dan val je niet uit de toom bij je Tokkie omgevingquote:Op maandag 17 mei 2010 21:16 schreef GGMM het volgende:
[..]
Aangezien 9 v/d 10 posts die ik van jou tegenkom uit pure onzin bestaan neem ik dit ook niet zo serieus.
Zoietsquote:Op maandag 17 mei 2010 21:18 schreef Son-Of-A-Gun het volgende:
Waar sloeg dat stukje met Aron Winter en zijn amsterdamse straatvoetballers op? Commercieel belang boven de voetbal discussie, bah.
Dat zeg ik.quote:Op maandag 17 mei 2010 21:18 schreef Son-Of-A-Gun het volgende:
Waar sloeg dat stukje met Aron Winter en zijn amsterdamse straatvoetballers op? Commercieel belang boven de voetbal discussie, bah.
nou dacht even dat ik hem per ongeluk op een ander net had gezetquote:Op maandag 17 mei 2010 21:18 schreef Son-Of-A-Gun het volgende:
Dat bedoel ik.quote:Op maandag 17 mei 2010 21:17 schreef DiegoArmandoMaradona het volgende:
[..]
Moet je ook vooral niet doen dan val je niet uit de toom bij je Tokkie omgeving
Ik ben aan het zappen. Zegt genoeg denk ikquote:Op maandag 17 mei 2010 21:12 schreef Majkool het volgende:
[..]
Klopt, maar vind het zo wel genoeg geweest... Al bijna 45 min. over Atteveld geluld..
Begint me wel een beetje te vervelen inderdaadquote:Op maandag 17 mei 2010 21:12 schreef Majkool het volgende:
[..]
Klopt, maar vind het zo wel genoeg geweest... Al bijna 45 min. over Atteveld geluld..
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |