abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_81272849
Haha die filmsterren
٩๏̯͡๏)۶
pi_81272866
Terugvindsnor
  maandag 10 mei 2010 @ 21:59:29 #53
153387 BruggiKeane
Da zeede gij jeh!
pi_81272882
Ben je nog zo`n snotaap?
  maandag 10 mei 2010 @ 22:05:28 #54
159093 bascross
Get to the chopper!
pi_81273283
Prima uitzending.

Door rijden terwijl er kinderen staan te wachten op een handtekening. Losers.
Bedankt Hans.
pi_81273439
quote:
Op maandag 10 mei 2010 21:51 schreef Drassss het volgende:
KNIPPING! Daar is onze grootste flapdrol van de voetbaljournalistiek!
Als die gaat praten, smakt ie altijd zo.
pi_81273533
Moest wel lachen om het moment met Van Gaal. Dat Johan min of meer impliciet de vergelijking trekt, maar Jan Everse zegt het gewoon.

Trouwens, sneu voor Huub als hij geen kampioen wordt, maar verder is het moeilijk om medelijden te hebben met zo'n plastic sponsorclub als Red Bull Salzburg. Doe mij maar Violett-Weiß bitte.

[ Bericht 30% gewijzigd door Vasilevski op 10-05-2010 22:15:13 ]
pi_81273607
Ik vind sowieso dat die figuren van VI niets toevoegen. Er acteert er al eentje de grote TV-personality en nu moet het met die knulletjes ook die kant op. Ze kunnen hun energie beter steken in het schrijven van stukjes.
pi_81273996
quote:
Op maandag 10 mei 2010 22:08 schreef Vasilevski het volgende:
Moest wel lachen om het moment met Van Gaal. Dat Johan min of meer impliciet de vergelijking trekt, maar Jan Everse zegt het gewoon.
Johan zwenkte nog een beetje uit naar Mussolini, iets acceptabeler, maar Jan begon gewoon meteen over Duitse tanks en een klein snorretje.
pi_81274243
quote:
Op maandag 10 mei 2010 22:10 schreef Halcon het volgende:
Ik vind sowieso dat die figuren van VI niets toevoegen. Er acteert er al eentje de grote TV-personality en nu moet het met die knulletjes ook die kant op. Ze kunnen hun energie beter steken in het schrijven van stukjes.
Ik vind ze ook niet zo geweldig, maar anders bestaat letterlijk de halve uitzending uit Johan die nieuws voorleest. Het is denk ik wat dynamischer op deze manier, dat de journalist zelf over z'n onderzoek komt vertellen en dat de heren aan tafel er dan vragen over stellen. Jammer alleen dat het vaak nogal saaie drollen zijn.
pi_81274358
quote:
Op maandag 10 mei 2010 22:16 schreef DrDentz het volgende:

[..]

Johan zwenkte nog een beetje uit naar Mussolini, iets acceptabeler, maar Jan begon gewoon meteen over Duitse tanks en een klein snorretje.
Dat was ook het eerste dat ik dacht toen ik de beschamende vertoning van Van Gaal op TV zag. De spelers van Bayern schaamden zich ook behoorlijk en zichtbaar voor het gedrag van hun trainer.
pi_81274444
quote:
Op maandag 10 mei 2010 22:20 schreef Vasilevski het volgende:

[..]

Ik vind ze ook niet zo geweldig, maar anders bestaat letterlijk de halve uitzending uit Johan die nieuws voorleest. Het is denk ik wat dynamischer op deze manier, dat de journalist zelf over z'n onderzoek komt vertellen en dat de heren aan tafel er dan vragen over stellen. Jammer alleen dat het vaak nogal saaie drollen zijn.
Deze heren voegen niets toe. Meteen het grote probleem van het programma. De meeste gasten laten niet het achterste van hun tong zien, vandaar dat er nog maar weinig gasten worden uitgenodigd en dat levert op dat constant dezelfde heren aan tafel zitten. Een Everse of Korbach is nog wel goed voor wat lollige uitspraken, maar andere trainers en spelers laten toch vooral zien dat de mediatraining vruchten heeft afgeworpen.
  maandag 10 mei 2010 @ 22:34:10 #62
159093 bascross
Get to the chopper!
pi_81275083
Korbach is tegenwoordig de hele week dronken, dus dat zou een mooie uitzending opleveren.
Bedankt Hans.
pi_81275216
Kan die weer zeggen dat Johan z'n wijf zelf van de trap gegooid heeft.
pi_81277604
Potverdriedubbeltjes, niet online
  maandag 10 mei 2010 @ 23:17:53 #65
298728 MaskOfSanity
Onverschillig
pi_81277661
Damn.
A perfect mimic of a normally functioning person.
pi_81277748
quote:
Op maandag 10 mei 2010 23:16 schreef Irritatie100 het volgende:
hier online
http://iptv.rtl.nl/nettv/(...)_International_s.mp4
٩๏̯͡๏)۶
  maandag 10 mei 2010 @ 23:19:48 #67
298728 MaskOfSanity
Onverschillig
pi_81277766
quote:
Op maandag 10 mei 2010 23:16 schreef Irritatie100 het volgende:
http://www.rtl.nl/compone(...)rnational_s4_a33.xml

Gewoon op de RTL-site.
A perfect mimic of a normally functioning person.
pi_81278386
quote:
Op maandag 10 mei 2010 22:16 schreef DrDentz het volgende:

[..]

Dat zullen we morgen wel weer in DWDD terugzien.
Volkorenbrood: "Geen quotes meer in jullie sigs gaarne."
pi_81278592
quote:
Op maandag 10 mei 2010 22:34 schreef bascross het volgende:
Korbach is tegenwoordig de hele week dronken, dus dat zou een mooie uitzending opleveren.
Een uitgesproken iemand, oké, maar een dronken idioot die alleen maar ranzige dingen roept, no thanks. Everse heeft ook wel een grote bek, maar is tenminste nuchter en is tenminste momenteel nog actief in het profvoetbal.

Kan me ook niet voorstellen dat Derksen daar op zit te wachten als je bijvoorbeeld dit leest.

Wat Everse denk ik wat nekt in zijn carrière is dat hij niet alleen een grote mond heeft, maar ook respectloos kan zijn. Derksen vertelde eens dat Everse in z'n Zwolle-periode gewoon openlijk zei dat de stad Zwolle niks was, dat ze daar bij wijze van feestelijkheid elk jaar een koe in de kont kijken. Als dat zo is, dan is het niet gek dat hij daar uiteindelijk bij de leiding slecht ligt.
  maandag 10 mei 2010 @ 23:39:15 #70
159093 bascross
Get to the chopper!
pi_81278747
Het was ook niet serieus bedoeld. Korbach jat tegenwoordig zijn eten bij elkaar. Die man is diep gezakt.
Bedankt Hans.
  woensdag 12 mei 2010 @ 03:24:13 #71
122102 blonchi
Blauwgilborgel
pi_81326909
Net zoals bij mafkees Vertonghen, mogen ze Louis bij Bayern ook wel even uitnodigen voor een gesprekje...

Ik heb Van Gaal hoog zitten. Prima vakman. Maar laat hem eerst verplichte mediatraining geven, voordat hij nog eens een keer een microfoon in handen neemt, de demagoochemerd...
Ik moet helaas vernechten dat dit plochterig gerinf uiterst vlamelig en imprumptueel verjuind is.
Bovendien jiften de druimels me teveel in de luimtenissen van kwappipappi.
pi_81328742
quote:
Op maandag 10 mei 2010 23:39 schreef bascross het volgende:
Het was ook niet serieus bedoeld. Korbach jat tegenwoordig zijn eten bij elkaar. Die man is diep gezakt.
Dacht al...
quote:
Op woensdag 12 mei 2010 03:24 schreef blonchi het volgende:
Net zoals bij mafkees Vertonghen, mogen ze Louis bij Bayern ook wel even uitnodigen voor een gesprekje...

Ik heb Van Gaal hoog zitten. Prima vakman. Maar laat hem eerst verplichte mediatraining geven, voordat hij nog eens een keer een microfoon in handen neemt, de demagoochemerd...
Het wordt eigenlijk elke keer vervelender. Steeds maar dat opratelen van alle grote steden van het land. Alsof men daar zo blij is dat Bayern gewonnen heeft. Laat de andere mensen van het land op z'n minst in hun waarde. Dat het ordinair en onorigineel is lijkt hem niet uit te maken, de eindeloze scoringsdrang staat voorop. Lekker voor een juichende mensenmassa een lange neus maken naar de mensen die zeggen dat hij eens wat anders moet bedenken.

Tja, met zoveel prijzen ben je als sportman een hele grote, maar als mens is er dan blijkbaar iets achtergebleven of zo.
  woensdag 12 mei 2010 @ 17:53:45 #73
271762 Bestolene
tax is theft
pi_81349533
quote:
Op maandag 10 mei 2010 23:19 schreef Ronaldsen het volgende:

[..]

hier online
http://iptv.rtl.nl/nettv/(...)_International_s.mp4
Hoe krijg je dat voor elkaar dan?
pi_81360102
Vrijdag Olav Mol te gast, de formule 1 commentator.
  donderdag 13 mei 2010 @ 14:58:21 #75
122102 blonchi
Blauwgilborgel
pi_81381204
quote:
Op woensdag 12 mei 2010 09:15 schreef Vasilevski het volgende:

[..]

Dacht al...
[..]

Het wordt eigenlijk elke keer vervelender. Steeds maar dat opratelen van alle grote steden van het land. Alsof men daar zo blij is dat Bayern gewonnen heeft. Laat de andere mensen van het land op z'n minst in hun waarde. Dat het ordinair en onorigineel is lijkt hem niet uit te maken, de eindeloze scoringsdrang staat voorop. Lekker voor een juichende mensenmassa een lange neus maken naar de mensen die zeggen dat hij eens wat anders moet bedenken.

Tja, met zoveel prijzen ben je als sportman een hele grote, maar als mens is er dan blijkbaar iets achtergebleven of zo.
Misschien wordt het eens tijd voor een algemene gedragscode in de trant van: Wees blij met het succes van je eigen club, en respecteer hierbij je opponent. Altijd maar weer die primaire reacties. En dan ook nog voetballers/coaches die zich hieraan schuldig maken.
Ik moet helaas vernechten dat dit plochterig gerinf uiterst vlamelig en imprumptueel verjuind is.
Bovendien jiften de druimels me teveel in de luimtenissen van kwappipappi.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')