quote:
Zorgt wel voor de chemie...quote:Op zondag 9 mei 2010 20:14 schreef Kingstown het volgende:
[..]
Blij dat die ADHD schreeuwlelijk weg is. Valt geen fatsoenlijk gesprek mee te voeren.
quote:Op maandag 10 mei 2010 00:08 schreef Joel-Smeets het volgende:
[..]
Gaan ze weer een schaal met bitterballen op tafel zetten
Krijgen we toch niet de hele avond van die niet-grappige havenarbeiders-verhalen uit de jaren '70 he?quote:Op maandag 10 mei 2010 21:01 schreef Drassss het volgende:
Pfff wil die Everse nu echt de clown uithangen?
hij is PA, cock jolquote:Op maandag 10 mei 2010 21:28 schreef tong80 het volgende:
Wat doet die broer van Martin Jol bij Ajax voor 4 ton ?
leukquote:Op maandag 10 mei 2010 21:41 schreef Ronaldsen het volgende:
[..]
hij had alleen aan het eind moet zeggen: "de echte fuhrer kwam uit Oostenrijk"
quote:Op maandag 10 mei 2010 21:41 schreef Ronaldsen het volgende:
Braunau am Innquote:Op maandag 10 mei 2010 21:41 schreef Ronaldsen het volgende:
[..]
Don't shoot the messengerquote:Op maandag 10 mei 2010 21:51 schreef Drassss het volgende:
KNIPPING! Daar is onze grootste flapdrol van de voetbaljournalistiek!
The messenger die 5 bel Chinezen heeft gespot in het stadion van FC Eindhoven en een vakantie kon boeken naar Thailand omdat daar ook nog verdwaalde Chinezen waren?quote:
Als die gaat praten, smakt ie altijd zo.quote:Op maandag 10 mei 2010 21:51 schreef Drassss het volgende:
KNIPPING! Daar is onze grootste flapdrol van de voetbaljournalistiek!
Johan zwenkte nog een beetje uit naar Mussolini, iets acceptabeler, maar Jan begon gewoon meteen over Duitse tanks en een klein snorretje.quote:Op maandag 10 mei 2010 22:08 schreef Vasilevski het volgende:
Moest wel lachen om het moment met Van Gaal. Dat Johan min of meer impliciet de vergelijking trekt, maar Jan Everse zegt het gewoon.
Ik vind ze ook niet zo geweldig, maar anders bestaat letterlijk de halve uitzending uit Johan die nieuws voorleest. Het is denk ik wat dynamischer op deze manier, dat de journalist zelf over z'n onderzoek komt vertellen en dat de heren aan tafel er dan vragen over stellen. Jammer alleen dat het vaak nogal saaie drollen zijn.quote:Op maandag 10 mei 2010 22:10 schreef Halcon het volgende:
Ik vind sowieso dat die figuren van VI niets toevoegen. Er acteert er al eentje de grote TV-personality en nu moet het met die knulletjes ook die kant op. Ze kunnen hun energie beter steken in het schrijven van stukjes.
Dat was ook het eerste dat ik dacht toen ik de beschamende vertoning van Van Gaal op TV zag. De spelers van Bayern schaamden zich ook behoorlijk en zichtbaar voor het gedrag van hun trainer.quote:Op maandag 10 mei 2010 22:16 schreef DrDentz het volgende:
[..]
Johan zwenkte nog een beetje uit naar Mussolini, iets acceptabeler, maar Jan begon gewoon meteen over Duitse tanks en een klein snorretje.
Deze heren voegen niets toe. Meteen het grote probleem van het programma. De meeste gasten laten niet het achterste van hun tong zien, vandaar dat er nog maar weinig gasten worden uitgenodigd en dat levert op dat constant dezelfde heren aan tafel zitten. Een Everse of Korbach is nog wel goed voor wat lollige uitspraken, maar andere trainers en spelers laten toch vooral zien dat de mediatraining vruchten heeft afgeworpen.quote:Op maandag 10 mei 2010 22:20 schreef Vasilevski het volgende:
[..]
Ik vind ze ook niet zo geweldig, maar anders bestaat letterlijk de halve uitzending uit Johan die nieuws voorleest. Het is denk ik wat dynamischer op deze manier, dat de journalist zelf over z'n onderzoek komt vertellen en dat de heren aan tafel er dan vragen over stellen. Jammer alleen dat het vaak nogal saaie drollen zijn.
Dat zullen we morgen wel weer in DWDD terugzien.quote:Op maandag 10 mei 2010 22:16 schreef DrDentz het volgende:
[..]
Johan zwenkte nog een beetje uit naar Mussolini, iets acceptabeler, maar Jan begon gewoon meteen over Duitse tanks en een klein snorretje.
Een uitgesproken iemand, oké, maar een dronken idioot die alleen maar ranzige dingen roept, no thanks.quote:Op maandag 10 mei 2010 22:34 schreef bascross het volgende:
Korbach is tegenwoordig de hele week dronken, dus dat zou een mooie uitzending opleveren.
Dacht al...quote:Op maandag 10 mei 2010 23:39 schreef bascross het volgende:
Het was ook niet serieus bedoeld. Korbach jat tegenwoordig zijn eten bij elkaar. Die man is diep gezakt.
Het wordt eigenlijk elke keer vervelender. Steeds maar dat opratelen van alle grote steden van het land. Alsof men daar zo blij is dat Bayern gewonnen heeft. Laat de andere mensen van het land op z'n minst in hun waarde. Dat het ordinair en onorigineel is lijkt hem niet uit te maken, de eindeloze scoringsdrang staat voorop. Lekker voor een juichende mensenmassa een lange neus maken naar de mensen die zeggen dat hij eens wat anders moet bedenken.quote:Op woensdag 12 mei 2010 03:24 schreef blonchi het volgende:
Net zoals bij mafkees Vertonghen, mogen ze Louis bij Bayern ook wel even uitnodigen voor een gesprekje...
Ik heb Van Gaal hoog zitten. Prima vakman. Maar laat hem eerst verplichte mediatraining geven, voordat hij nog eens een keer een microfoon in handen neemt, de demagoochemerd...
Hoe krijg je dat voor elkaar dan?quote:Op maandag 10 mei 2010 23:19 schreef Ronaldsen het volgende:
[..]
hier online
http://iptv.rtl.nl/nettv/(...)_International_s.mp4
Misschien wordt het eens tijd voor een algemene gedragscode in de trant van: Wees blij met het succes van je eigen club, en respecteer hierbij je opponent. Altijd maar weer die primaire reacties. En dan ook nog voetballers/coaches die zich hieraan schuldig maken.quote:Op woensdag 12 mei 2010 09:15 schreef Vasilevski het volgende:
[..]
Dacht al...![]()
[..]
Het wordt eigenlijk elke keer vervelender. Steeds maar dat opratelen van alle grote steden van het land. Alsof men daar zo blij is dat Bayern gewonnen heeft. Laat de andere mensen van het land op z'n minst in hun waarde. Dat het ordinair en onorigineel is lijkt hem niet uit te maken, de eindeloze scoringsdrang staat voorop. Lekker voor een juichende mensenmassa een lange neus maken naar de mensen die zeggen dat hij eens wat anders moet bedenken.
Tja, met zoveel prijzen ben je als sportman een hele grote, maar als mens is er dan blijkbaar iets achtergebleven of zo.
Handig is het niet, maar ik zie dat wel liever dan dat iemand elk jaar na een wissel hypocriet doet dat hij altijd al in die stad of dat land had willen werken en dat die club vroeger al zijn favoriete club was.quote:Op maandag 10 mei 2010 23:35 schreef Vasilevski het volgende:
Wat Everse denk ik wat nekt in zijn carričre is dat hij niet alleen een grote mond heeft, maar ook respectloos kan zijn. Derksen vertelde eens dat Everse in z'n Zwolle-periode gewoon openlijk zei dat de stad Zwolle niks was, dat ze daar bij wijze van feestelijkheid elk jaar een koe in de kont kijken. Als dat zo is, dan is het niet gek dat hij daar uiteindelijk bij de leiding slecht ligt.
Hansiequote:Op vrijdag 14 mei 2010 18:42 schreef Veerboot het volgende:
Eerlijk is eerlijk, dit is netjes van Hansie: http://www.vv-wke.nl/artikelen/hulde-hans-kraay/677.html
Ik moest alleen wel lachen om dat middelste gozertje. Dat oorbelletje
[ afbeelding ]
Omdat hij dan even vergeet het maskertje van de vrolijke, joviale clown op te zetten.quote:Op vrijdag 14 mei 2010 22:13 schreef HaagsPietje het volgende:
waarom kijkt rene altijd chagrijnig en vervelend als ie zelf niet aan het woord is?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |