Frank Lammers ja, wat een kneus.quote:Op zaterdag 15 mei 2010 18:57 schreef HaagsPietje het volgende:
[..]
vond tot nu alleen die ene aflevering echt slecht met die superkneus van een tweederangs acteur die daar illegaal zat te sponsoren...wat een saaie nikszeggende lulhannes was dat zeg![]()
voor het overige vind ik het allemaal prima gasten, de een wat beter gebekt dan de ander maar ze doen toch allemaal leuk mee over het algemeen.
Nee man, Ali B was juist lache, vond geweldig toen ie ging lopen rappen over Johan. En al die bijzaken die Ali B erbij hield, was egt lache. Dat ie ging opnemen voor Yolanthe en Wesley en dat Johan doodleuk haar af zat te zeiken, ene egt dat was een va nde beste dit seizoenquote:Op zaterdag 15 mei 2010 19:14 schreef bascross het volgende:
[..]
Frank Lammers ja, wat een kneus.Ali B vond ik ook kut.
Het feit dat je echt met een -g schrijft zegt genoeg over je niveau, dan hoor je idd Ali B. tof te vinden.quote:Op zaterdag 15 mei 2010 22:04 schreef BechirPSV het volgende:
[..]
Nee man, Ali B was juist lache, vond geweldig toen ie ging lopen rappen over Johan. En al die bijzaken die Ali B erbij hield, was egt lache. Dat ie ging opnemen voor Yolanthe en Wesley en dat Johan doodleuk haar af zat te zeiken, ene egt dat was een va nde beste dit seizoen
Geniale samenvatting van een geniaal seizoen.quote:
quote:Op zondag 16 mei 2010 02:17 schreef DrDentz het volgende:
Maar waarom zit de kutscheet er niet in? Dat is als een samenvatting van Nederland - Argentinië zonder de goal van Bergkamp.
Gast, doe normaal man. We moeten allemaal dezeflde mening als jou aanhangen? En als je mensen gaat beoordelen op echt met een g of een ch schrijven dan blijven er weinig verstandigen over dusquote:Op zaterdag 15 mei 2010 22:05 schreef Ambrosius het volgende:
[..]
Het feit dat je echt met een -g schrijft zegt genoeg over je niveau, dan hoor je idd Ali B. tof te vinden.
egt wordt op forums heel vaak met een g geschreven, soort internet-slang taal.quote:Op zaterdag 15 mei 2010 22:05 schreef Ambrosius het volgende:
[..]
Het feit dat je echt met een -g schrijft zegt genoeg over je niveau, dan hoor je idd Ali B. tof te vinden.
Alsof hij niet weet dat dat heel vaak zo geschreven wordt op internet.quote:Op maandag 17 mei 2010 11:43 schreef Ronaldsen het volgende:
[..]
egt wordt op forums heel vaak met een g geschreven, soort internet-slang taal.
Als je dat niet weet hoor je eigenlijk geen moderator te zijn
Weet ik, je hebt volkomen gelijk.quote:Op maandag 17 mei 2010 11:48 schreef -J-D- het volgende:
[..]
Alsof hij niet weet dat dat heel vaak zo geschreven wordt op internet.
Maar hij heeft groot gelijk dat het aangeeft dat het IQ niet erg groot is van de gasten die 'egt' schrijven.
ik vrees dat er weinig uit gaat komen bij hemquote:Op maandag 17 mei 2010 13:57 schreef LosPollos het volgende:
[..]
Volgens mij Raymond Atteveld. Ik ben weleens benieuwd naar zijn kant van het verhaal.
Hahaha die lach van Derksen bij 4 minuut 20quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |