Dat vond ik dus best een tricky vraagquote:Op donderdag 13 mei 2010 14:21 schreef dylany het volgende:
Ik bleef hangen, vermoedelijk omdat ik teveel fouten had gemaakt.
Lekker belangrijk voor een stemexamen, weten wat het verschil is tussen lijssttrekker en lijstaanvoerder.
Leuk voor mensen die in de politiek zitten en scholieren, maar voor de stemmers zijn andere dingen belangrijk, lijkt me zo.quote:Op donderdag 13 mei 2010 14:22 schreef Lavenderr het volgende:
[..]
Dat vond ik dus best een tricky vraag
Lijkt mij ookquote:Op donderdag 13 mei 2010 14:27 schreef dylany het volgende:
[..]
Leuk voor mensen die in de politiek zitten en scholieren, maar voor de stemmers zijn andere dingen belangrijk, lijkt me zo.
En die vraag over de voorzitter, of die mee mocht stemmen moest ik ook even goed over nadenken.quote:Op donderdag 13 mei 2010 14:34 schreef Ferdo het volgende:
Veel mensen zullen de mist zijn ingegaan met actief/passief kiesrecht en met de vraag over wie de regering vormen. Ik ging met de laatste de mist in.
Meer over staatsinrichting eigenlijk.quote:Op donderdag 13 mei 2010 15:24 schreef FunkyHomosapien het volgende:
84/100
maar dit is gewoon een quiz over democratie.
Dat vind ik echt knap!quote:
Noem ze eens?quote:
CDA, ChristenUnie, SGP, PVV, VVD, TROTS, D66, GroenLinks, PvdA, SP, PvdDierenquote:
Idd...ik weet alleen niet of TROTS een echte fractie is..maar ik denk dat je gelijk hebt..quote:Op maandag 17 mei 2010 23:56 schreef Ugjerke het volgende:
[..]
CDA, ChristenUnie, SGP, PVV, VVD, TROTS, D66, GroenLinks, PvdA, SP, PvdDieren
Met het beantwoorden van de vraag ging ik er ook maar vanuit dat zij TROTS niet meetelde omdat die daar nog vanuit de VVD gekozen is en toen maar 10 ingevuld.quote:Op maandag 17 mei 2010 23:58 schreef capricia het volgende:
[..]
Idd...ik weet alleen niet of TROTS een echte fractie is..maar ik denk dat je gelijk hebt..
En dat klopt ook gewoon. De vraag is immers: hoeveel fracties van politieke partijen kent de Tweede Kamer. Rita Verdonk is echter op persoonlijke titel Kamerlid.quote:Op maandag 17 mei 2010 23:59 schreef Ugjerke het volgende:
[..]
Met het beantwoorden van de vraag ging ik er ook maar vanuit dat zij TROTS niet meetelde omdat die daar nog vanuit de VVD gekozen is en toen maar 10 ingevuld.
quote:Op dinsdag 18 mei 2010 00:07 schreef Ferdo het volgende:
[..]
En dat klopt ook gewoon. De vraag is immers: hoeveel fracties van politieke partijen kent de Tweede Kamer. Rita Verdonk is echter op persoonlijke titel Kamerlid.
Idem!quote:Op zondag 9 mei 2010 15:40 schreef ethiraseth het volgende:
96/100. Had alleen de vraag verkeerd over wie in het stemhokje geholpen mochten worden.
Inderdaad. Maar vooral zelf lezenquote:Op zaterdag 22 mei 2010 20:46 schreef naatje_1 het volgende:
[..]
in de 3e? Denk het niet heh, dat hoort pas te komen bij maatschappijleer enzo
Dit.quote:Op zondag 9 mei 2010 15:40 schreef ethiraseth het volgende:
96/100. Had alleen de vraag verkeerd over wie in het stemhokje geholpen mochten worden.
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |