quote:Je score: 88/100
Je hebt het stemexamen gehaald.
quote:Op zondag 9 mei 2010 15:49 schreef Resistor het volgende:
zaten een paar strikvragen tussen
quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Als het niet met een hamer te repareren is, is het een elektrisch probleem.
quote:Op zondag 9 mei 2010 15:54 schreef Resistor het volgende:
[..]Dat zijn toch geen strikvragen?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.2000 light years from home
quote:Op zondag 9 mei 2010 15:54 schreef Resistor het volgende:
[..]SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt."Bijna niemand durft de islam te bekritiseren en te bespotten zoals dat met het christendom werd en wordt gedaan, terwijl daar gezien het totalitaire en onderdrukkende karakter van de islam toch alle reden toe is." ~ H.Heeresma
quote:Op zondag 9 mei 2010 15:54 schreef Resistor het volgende:Ik had dit ook fout, met dezelfde redenatie.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
4. Hoe noem je het recht om jezelf verkiesbaar te stellen?quote:Op zondag 9 mei 2010 16:19 schreef wdn het volgende:
Netjes Diego alleen welke waren fout want er zitten er een paar tussen die je niet fout zou mogen hebben
Ik heb vroeger Nederlandse politiek gehad op school en het zit er nog allemaal in bij mij
Onzin. Een blanco stem telt mee in de opkomst, maar zeker niet in de kiesdeler.quote:Wat gebeurt er met een blanco stem?
Dit is een geldige stem en wordt wel meegenomen bij het bepalen van de opkomst (en daarmee de kiesdeler).
Je wil weten wat mijn score was? 96/100, met die vraag over blanco stemmen als enige 'fout'quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Omdat die het dichtst in de buurt kwam bij de geest van de Kieswet.
Oh, jij ook al, ik heb ze net ook even gemaild.quote:Op zondag 9 mei 2010 17:13 schreef wdn het volgende:
freako. je hebt helemaal gelijk.
Ik heb ze eens even gemaild
Goed bezig jij!quote:Op zondag 9 mei 2010 17:17 schreef freako het volgende:
[..]
Oh, jij ook al, ik heb ze net ook even gemaild..
Die hele website en het hele examen zijn genant prutswerk.quote:Op zondag 9 mei 2010 16:50 schreef freako het volgende:
Een van de vragen in het 'stemexamen' is domweg fout:
Zó, da's het belangrijkste, rest is niet van belang.quote:Op zondag 9 mei 2010 18:24 schreef Lavenderr het volgende:
Durf de uitslag niet te posten , ben geslaagd, maar met de hakken over de sloot
Sstttttt. Nu voel ik me dom.quote:Op zondag 9 mei 2010 18:54 schreef Klonk het volgende:
je hoeft er niet echt veel moeite voor te doen, heb bewust een paar vragen fout beantwoord, kreeg 64 punten en was gewoon geslaagd
quote:Welk van deze antwoorden klopt?
Beide andere andwoorden zijn juist.
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |