bij mij is ze ook naar 3 gestegen.quote:Op zondag 9 mei 2010 14:22 schreef charmed_angel het volgende:
Maaike staat op 3 bij mij, zeker een finale kandidaat!
Wat was ze goed zeg!
Iets goeds natuurlijk.quote:Op vrijdag 14 mei 2010 11:59 schreef Symphonic het volgende:
Ik ben benieuwd wat ze vanavond gaat doen.
ik hoop het welquote:
quote:
Duidelijk.quote:Op vrijdag 14 mei 2010 22:50 schreef Eppie_NL het volgende:
De 2 beste optredens van de avond komen van Maaike.
en wat een weergaloos goed optredenquote:Op zaterdag 15 mei 2010 00:57 schreef -Vaduz- het volgende:
Ik ga gewoon voorbij aan de queen van de avond. Wat een heldin.
Zag het ook. Maar 't hoeft niet per se echt te zijn, natuurlijk. (Hoewel ik me niet kan voorstellen dat iemand speciaal voor de show twee plaatjes ergens op plakt).quote:Op zaterdag 15 mei 2010 @ 02:28 schreef eightone. het volgende:
Ze heeft gewoon 2 tattoo's, had ik niet van d'r verwacht.
Vlindertje op d'r rug en een of ander oogbal-iets met vleugeltjes op d'r voet.
Tijdens een van de vorige shows zag je die vlinder ook al, dus dat is wel echt.quote:Op zaterdag 15 mei 2010 10:46 schreef Leigh het volgende:
Zag het ook. Maar 't hoeft niet per se echt te zijn, natuurlijk. (Hoewel ik me niet kan voorstellen dat iemand speciaal voor de show thee plaatjes ergens op plakt).
quote:Op vrijdag 14 mei 2010 23:21 schreef pizzaluigi het volgende:
Oke, let me get this straight.
Enige maanden geleden was Maaike iemand die mij totaal niet opviel, wel zo nu en dan herkende, maar that's it ook, zangkwaliteit was niet schokkend ofzo, en nu is ze én heel mooi én ineens een potentiele winnares?
My god!!
Ik vind haar iets weghebben van Victoria Koblenko.quote:Op zaterdag 15 mei 2010 13:14 schreef zoeperzazke het volgende:
Maaike doet me denken aan Marieke van Idols 1.
[ afbeelding ]
Ze is goed, maar ik denk dat ze het net niet gaat halen.
Best wel stoer eigenlijk. Had ik niet van haar verwachtquote:Op zaterdag 15 mei 2010 @ 10:48 schreef ranja het volgende:
[..]
Tijdens een van de vorige shows zag je die vlinder ook al, dus dat is wel echt.
Ik hoop dat ze het vast weet te houden en dat er goeie nummers blijven komen, dan komt ze nog verquote:Op zaterdag 15 mei 2010 15:27 schreef Maisun- het volgende:
Maaike word met de week beter, ik zie hier wel potentie in!
ze staat bij mij in ieder geval heeeel stevig op de 2e plaats nu. Gewoon twee geweldige weken achter elkaar. Ze is enorm gegroeidquote:Op zaterdag 15 mei 2010 19:17 schreef Marlalala het volgende:
Na het vertrek van Sumera is Maaike mijn nieuwefavoriet
Ik denk dat je hier precies alles mee verwoord.quote:Op maandag 10 mei 2010 00:56 schreef TheVulture het volgende:
Ze is zo mooi naturel... heerlijke stem, zo'n mooi puur meisje
Zeer goed. Ik vind haar stem echt prettig, leuker om naar te luisteren dan Jaap.quote:Op zondag 16 mei 2010 17:08 schreef Pisces29 het volgende:
Op 00:19 begint "Son of a preacher man"(en 06:30 "American boy")
quote:Op vrijdag 21 mei 2010 11:50 schreef Floor-Sofie het volgende:
alleen dat gezeik van de jury steeds;'Enschudeeeeeh'
da's niet meer grappig..
quote:Op zaterdag 22 mei 2010 02:26 schreef Symphonic het volgende:
Haar laatste twee optredens waren bril;jant. Zij is de enige van alle kandidaten die echt enorm gegroeid is tijdens de shows. Gelukkig is ze vandaag niet afgerekend op haar stemproblemen .
En tering, hoe dom kun je zijn Stacey om zo'n eerste nummer uit te zoeken.
Ik hoop echt dat ze voor volgende week wat beters uit de kast trekt aan nummers. Anders verpest ze het nog flink voor Maaike denk ikquote:Op zaterdag 22 mei 2010 02:26 schreef Symphonic het volgende:
En tering, hoe dom kun je zijn Stacey om zo'n eerste nummer uit te zoeken.
Die, of Everytime (ballad), if If U Seek Amy.... misschien niet de allergrootste hits maar wel nummers die zij met haar stem heel goed neer had kunnen zetten.quote:Op zaterdag 22 mei 2010 11:15 schreef ranja het volgende:
Misschien was Womanizer beter geweest als het Britney moest zijn, dat is gewoon een heel sterk nummer. Dat heeft ook niet van die hoge delen die ze nu met die stemproblemen niet goed aankon.
quote:Op zaterdag 22 mei 2010 12:10 schreef shiNinG_staR het volgende:
Zie het nog steeds niet echt in Maaike. Ze is een leuke verschijning, kan zeker goed zingen, maar zie niks speciaals in dr.
goh ik meen mij te herinneren dat je een tijd geleden hier ergens hebt geschreven dat je een bepaald nummer beter zou kunnen zingen dan Maaike.quote:Op zaterdag 22 mei 2010 12:10 schreef shiNinG_staR het volgende:
Zie het nog steeds niet echt in Maaike. Ze is een leuke verschijning, kan zeker goed zingen, maar zie niks speciaals in dr.
Kan ik me wel in vinden. Het originele nummer staat stijf van de autotune. Verder was het geluid gisteren over de hele linie ook nog eens baggerslecht. Ik vond dat Maaike het toch nog wel aardig deedquote:Op zaterdag 22 mei 2010 09:44 schreef zoeperzazke het volgende:
Toxic is een leuk nummer maar in de versie van britney is het natuurlijk flink bewerkt om britney's stem goed uit te laten komen. Het is gewoon niet mooi om het zo te zingen.... Ik vind het een slechte keuze. britney als paparazzi-koningin is een goede keuze hoor, maar er zijn nog zoveel andere liedjes die ze beter had kunnen doen....
Oja, jij moet nog stemmen in het tournamentquote:Op vrijdag 28 mei 2010 13:28 schreef ranja het volgende:
Ik hoop op een goede single keus voor Maaike. Er vanuitgaande dat ze de finale haalt.
Ik was vorig jaar bij Lisa erg teleurgesteld, zeiknummer.
Maar de finale moet ze wel kunnen halen, toch?
Die van c_a? al gedaanquote:Op vrijdag 28 mei 2010 14:16 schreef Marlalala het volgende:
[..]
Oja, jij moet nog stemmen in het tournament
Komt er aan!quote:Op vrijdag 28 mei 2010 14:21 schreef ranja het volgende:
[..]
Die van c_a? al gedaan
Ronde 2 van die van jou en verleiding is er nog niet toch?
Tja, noaberschap he.quote:Op zaterdag 22 mei 2010 00:03 schreef Croon het volgende:
Volgens mij stemt heel Oost-Nederland op haar ofzo. Ik zou niet weten wie haar aanhangers nou zijn. Volgens mij wonen die niet in de Randstad. Speciaal vind ik haar niet echt, maar nuchterheid is erg belangrijk voor populariteit in dit land.
quote:
dat gezicht was wel pricelessquote:Op zaterdag 29 mei 2010 11:22 schreef shiNinG_staR het volgende:
Erg matig gezongen gisteren. van Fireflies had ze ook totaal niet een eigen versie gemaakt. Onterecht in de finale... Moest trouwens wel erg lachen toen die dj Shalalie liet horen.
dat nummer van Train deed hij toch wel erg goed hoorquote:Op zaterdag 29 mei 2010 11:38 schreef eleusis het volgende:
Niet zo heel goed gisteren, maar Jaap ook niet... Ai ai ai.
absoluut, ik vind haar toch wel de verrassing van dit seizoenquote:Op zaterdag 29 mei 2010 11:58 schreef -Vaduz- het volgende:
Echt zo knap gedaan van Maaike.
Ze heeft zich ontwikkeld tot de finaleplek.
quote:Op zaterdag 29 mei 2010 12:54 schreef mercu het volgende:
ik kan jullie vertellen dat Maaike vanavond nummers heeft die ze zelf erg leuk vind, en dan is ze op haar best.
ook weet ik dat ze zich vanmorgen erg goed voelde, dus dat beloofd vanavond wat.![]()
verder is er vanavond een liveband, dan moet het helemaal goed komen.![]()
ach van grijze muis tot finale kandidaat, het kan verkeren. gooooooooooooo Maaaike
C_A!quote:Op zaterdag 29 mei 2010 12:48 schreef charmed_angel het volgende:
Ik heb liever dat Maaike wint dan jaap
Top!quote:Op zaterdag 29 mei 2010 13:17 schreef mercu het volgende:
nee marlalala ik ben niet haar vader of moeder maar iemand die haar een warm hart toedraagt.
en ja ik ken haar persoonlijk, daarom weet ik ook dat ze alles behalve een grijze muis is.
als je die griet een avond op bezoek hebt is het nooit saai, en kun je genieten van een live concert in je huis kamer.
en als je bedenkt dat minder dan twee jaar geleden zelfs haar ouders niet wisten dat ze kon zingen, snap je misschien mijn enthousiasme.
ach het maakt niet uit wie er wint, zelf had ze niet gedacht de liveshows te halen laat staan te winnen en ze vind nog steeds alle kandidaten beter dan zichzelf.
Ik ook, Jaap vind ik 3x niks.quote:Op zaterdag 29 mei 2010 12:48 schreef charmed_angel het volgende:
Ik heb liever dat Maaike wint dan jaap
Zijn we wel gewend van Stacey.quote:Op zaterdag 29 mei 2010 21:27 schreef marcodej het volgende:
Ze was niet op haar best vanavond (mede door een matige liedjeskeuze), maar toch moet ze winnen.
Ja, dat is nog een beetje een troost!quote:Op zaterdag 29 mei 2010 23:13 schreef ClearGreen het volgende:
Ik had het haar gegund. Toch bijna de helft van alle stemmen.
Ik weet bijna wel zeker dat haar single ook wordt uitgebracht, ze zouden wel gek zijn als ze dat niet zouden doen. Heb 'm alvast binnengehaald (nee, niet in samenwerking met iTunes). Super, met een cover van Amy MacDonald op de B-kant. Als ze muzikaal die kant op gaat dan koop ik haar album zeker. En de nummer twee bij dergelijke shows houdt er niet zelden een betere carriere aan over dan de 'winnaar'.quote:Op zaterdag 29 mei 2010 23:14 schreef Marlalala het volgende:
[..]
Ja, dat is nog een beetje een troost!
Vind het super dat ze zo ver is gekomen!
Maaike
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |