bij mij is ze ook naar 3 gestegen.quote:Op zondag 9 mei 2010 14:22 schreef charmed_angel het volgende:
Maaike staat op 3 bij mij, zeker een finale kandidaat!
Wat was ze goed zeg!
Iets goeds natuurlijk.quote:Op vrijdag 14 mei 2010 11:59 schreef Symphonic het volgende:
Ik ben benieuwd wat ze vanavond gaat doen.
ik hoop het welquote:
quote:
Duidelijk.quote:Op vrijdag 14 mei 2010 22:50 schreef Eppie_NL het volgende:
De 2 beste optredens van de avond komen van Maaike.
en wat een weergaloos goed optredenquote:Op zaterdag 15 mei 2010 00:57 schreef -Vaduz- het volgende:
Ik ga gewoon voorbij aan de queen van de avond. Wat een heldin.
Zag het ook. Maar 't hoeft niet per se echt te zijn, natuurlijk. (Hoewel ik me niet kan voorstellen dat iemand speciaal voor de show twee plaatjes ergens op plakt).quote:Op zaterdag 15 mei 2010 @ 02:28 schreef eightone. het volgende:
Ze heeft gewoon 2 tattoo's, had ik niet van d'r verwacht.
Vlindertje op d'r rug en een of ander oogbal-iets met vleugeltjes op d'r voet.
Tijdens een van de vorige shows zag je die vlinder ook al, dus dat is wel echt.quote:Op zaterdag 15 mei 2010 10:46 schreef Leigh het volgende:
Zag het ook. Maar 't hoeft niet per se echt te zijn, natuurlijk. (Hoewel ik me niet kan voorstellen dat iemand speciaal voor de show thee plaatjes ergens op plakt).
quote:Op vrijdag 14 mei 2010 23:21 schreef pizzaluigi het volgende:
Oke, let me get this straight.
Enige maanden geleden was Maaike iemand die mij totaal niet opviel, wel zo nu en dan herkende, maar that's it ook, zangkwaliteit was niet schokkend ofzo, en nu is ze én heel mooi én ineens een potentiele winnares?
My god!!
Ik vind haar iets weghebben van Victoria Koblenko.quote:Op zaterdag 15 mei 2010 13:14 schreef zoeperzazke het volgende:
Maaike doet me denken aan Marieke van Idols 1.
[ afbeelding ]
Ze is goed, maar ik denk dat ze het net niet gaat halen.
Best wel stoer eigenlijk. Had ik niet van haar verwachtquote:Op zaterdag 15 mei 2010 @ 10:48 schreef ranja het volgende:
[..]
Tijdens een van de vorige shows zag je die vlinder ook al, dus dat is wel echt.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |