quote:Op zondag 9 mei 2010 06:06 schreef remlof het volgende:
BansheeBoy, homofilie als ziekte bestempelen, plus al een hele shitload aan ander getroll, week weg.
Dat zou eens tijd worden zeg!quote:
Soow wat ben jij bijdehand zo op de vroege morgenquote:
Goed geslapenquote:Op zondag 9 mei 2010 12:07 schreef Bartjebart het volgende:
[..]
Soow wat ben jij bijdehand zo op de vroege morgen
1 2 3 4 5 6 7 8 | IF (coffee !=) { echo "good mood"; } ELSE { echo "grumpy!"; } ?> |
hoe kun je je nou als jongen omkleden bij de meisje en waaromquote:Op zondag 9 mei 2010 15:14 schreef TheaterMaMa het volgende:
Bizar...
op mijn plattelandsmavo in Nuenen, je weet wel die waar ik zelf een rampzalige middelbare schooltijd head (omkleden bij de meisjes als we gym hadden).
Is het zo moeilijk te bedenken waarom de jongens (en leraren?) niet wilde dat TMM zich bij de jongens omkleedde?quote:Op zondag 9 mei 2010 15:38 schreef Nuno_G het volgende:
[..]
hoe kun je je nou als jongen omkleden bij de meisje en waarom
quote:Op zondag 9 mei 2010 15:41 schreef Tha_Erik het volgende:
[..]
Is het zo moeilijk te bedenken waarom de jongens (en leraren?) niet wilde dat TMM zich bij de jongens omkleedde?
eerder bekrompen, hij werkt er nog steeds...quote:
Probeer het nou gewoon nietquote:Op zondag 9 mei 2010 15:41 schreef Tha_Erik het volgende:
[..]
Is het zo moeilijk te bedenken waarom de jongens (en leraren?) niet wilde dat TMM zich bij de jongens omkleedde?
dat vind ik dan nog ergerquote:Op zondag 9 mei 2010 16:41 schreef TheaterMaMa het volgende:
[..]
eerder bekrompen, hij werkt er nog steeds...
kunnen we niet een roze rusthuis inrichten op de Reguliersdwarsstraat met zo'n grote glaze pui aan de voorkant, zodat we ook nog wat te zien hebben?quote:Op zondag 9 mei 2010 17:27 schreef Xiance het volgende:
en daar zitten we dan... achter de geraniums...
count me inquote:Op zondag 9 mei 2010 17:42 schreef TheaterMaMa het volgende:
[..]
kunnen we niet een roze rusthuis inrichten op de Reguliersdwarsstraat met zo'n grote glaze pui aan de voorkant, zodat we ook nog wat te zien hebben?
die ellende ken ikquote:Op zondag 9 mei 2010 18:31 schreef wonderer het volgende:
Mogguh.
Men, af en toe is mijn brein gewoon wakker en dan ik ook en dan val ik pas om vier uur of later in slaap
Ik niet *klopt af*quote:
mjah, ik heb dit weekend ook t grootste gedeelte geslapen hoor..quote:Op zondag 9 mei 2010 19:06 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Ik niet *klopt af*
I've got nooooooooooooooo trouble sleeping
I've got trouble staying awake!
Ew. Wie?quote:
En maakt me dat een beter mensquote:
Echt welquote:
Onder andere, maar ook gewoon omdat ik de film zelf wilde zienquote:
geef mij maar een filmquote:Op zondag 9 mei 2010 21:46 schreef Nuno_G het volgende:
over theater gesproken, morgen moet ik naar een balletvoorstelling. Ben benieuwd
Tof lijkt me!quote:Op zondag 9 mei 2010 21:57 schreef Ang3l het volgende:
Ow Erik
[ afbeelding ]![]()
![]()
Patricia Clarkson
Enne Elle Fanning.... whow, briljant. Dakota eat your heart out!
Jah *snottert*quote:
Wat zag Felicity Huffman er in de trailer trouwens anders uit met dat korte donkere haarquote:
Heb je Transamerica ooit gezien?quote:Op zondag 9 mei 2010 22:08 schreef Tha_Erik het volgende:
[..]
Wat zag Felicity Huffman er in de trailer trouwens anders uit met dat korte donkere haar. Herkende 'r eerst niet.
ik ben niet zo'n film person, maar dit morgen is ook een beetje verplicht. Dus hebben R en ik de smoking maar weer uit de kast gehaaldquote:
achja er zullen inderdaad wel ergere dingen zijn dan 'gedwongen' worden om ballet te zienquote:Op zondag 9 mei 2010 22:09 schreef Nuno_G het volgende:
[..]
ik ben niet zo'n film person, maar dit morgen is ook een beetje verplicht. Dus hebben R en ik de smoking maar weer uit de kast gehaaldMaar ballet kan best wel mooi zijn, dat ben ik met Erik eens
Nopequote:
Daar is ze nog veel onherkenbaarderderderderder.quote:Op zondag 9 mei 2010 22:24 schreef Tha_Erik het volgende:
[..]
Nope. Maar weet wel wat voor rol ze daarin speelt.
Gedwongen meedoen bijvoorbeeld.quote:Op zondag 9 mei 2010 22:16 schreef Yurithemaster het volgende:
[..]
achja er zullen inderdaad wel ergere dingen zijn dan 'gedwongen' worden om ballet te zien
Je lach inhouden tijdens de Notenkraker. Ook erg!quote:
Bienvenue chez les ch'tisquote:Op zondag 9 mei 2010 22:27 schreef Ang3l het volgende:
Filmavond #4
Transamerica
Vicky Christina Barcelona
en er is een drankje achterafquote:Op zondag 9 mei 2010 22:16 schreef Yurithemaster het volgende:
[..]
achja er zullen inderdaad wel ergere dingen zijn dan 'gedwongen' worden om ballet te zien
nee dank je dat kan mij knie niet aanquote:
quote:Op zondag 9 mei 2010 22:32 schreef Ang3l het volgende:
Hey Erik, weet je nog die rare vrouw van Micmacs, die ook in Séraphine zit en in Amélie?
Blijkbaar speelt ze in Paris je t'aime die vrouwelijke mime-speler
Had 'r niet herkend
Lowlandsquote:
Ja in dat busjequote:Op zondag 9 mei 2010 22:39 schreef Tha_Erik het volgende:
Ang3l vond je in Taking Woodstock de LSD-trip ook zo mooi? Met al die kleurige oplichtende golvende dingen?
Oh en Imelda Staunton als die Russische moeder was ook echt goed vond ikquote:
quote:Op zondag 9 mei 2010 22:44 schreef Tha_Erik het volgende:
[..]
Oh en Imelda Staunton als die Russische moeder was ook echt goed vond ik! Had het nooit achter Professor Umbridge (Harry Potter) gezocht
.
Slaap lekker Engeltjequote:
ik vind het niet lekker, maar gruwelijk bloederig en te plastischquote:Op zondag 9 mei 2010 23:11 schreef TheVulture het volgende:
Net terug van de tennisbaan... au aan de rug.... nu maar even Spartacus kijken
het is ook erl een beetje om te praten en zo, je weet wel. maar dat drankje kan ik zelf wel betalenquote:Op zondag 9 mei 2010 23:35 schreef Yurithemaster het volgende:
[..]
volgens mij ga je alleen daarom heen
gelukkig kan ik gewoon naar de kroeg om mn 'netwerk' te onderhoudenquote:Op maandag 10 mei 2010 00:06 schreef Nuno_G het volgende:
[..]
het is ook erl een beetje om te praten en zo, je weet wel. maar dat drankje kan ik zelf wel betalen
kan je vast wel opvoeren als expencesquote:Op maandag 10 mei 2010 00:06 schreef Nuno_G het volgende:
[..]
het is ook erl een beetje om te praten en zo, je weet wel. maar dat drankje kan ik zelf wel betalen
dat 'netwerk' onderhoud ik ook wel, bijna iedere avondquote:Op maandag 10 mei 2010 00:39 schreef Yurithemaster het volgende:
[..]
gelukkig kan ik gewoon naar de kroeg om mn 'netwerk' te onderhouden
geen idee, zal vast wel.Maar geloof dat het meer een gratis ding is.quote:Op maandag 10 mei 2010 00:41 schreef Stroekie het volgende:
[..]
kan je vast wel opvoeren als expences
Wat een vrolijkheidquote:
Nu je het zegt, ja. Jij bent natuurlijk emotieloosquote:Op maandag 10 mei 2010 07:35 schreef Stuart.Alan.Jones het volgende:
[..]
N00b![]()
Huilen van het lachen natuurlijk.
Oeh wat een toffe versie.quote:
Alles van Caro is tofquote:
quote:Op maandag 10 mei 2010 11:08 schreef Tha_Erik het volgende:
Het is te koud om de deur open te hebben.
Wat is daarquote:
ach so.. nou, het had natuurlijk gekund dat je schilders over de vloer had.. ofzoquote:Op maandag 10 mei 2010 11:51 schreef Tha_Erik het volgende:
[..]
Wat is daaraan? Ik had de deur hier even open (schuifpui) en het was te koud
. Dus nu is ie weer dicht.
Wat gaafquote:Op maandag 10 mei 2010 12:09 schreef Tha_Erik het volgende:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Making of
Best tof. Het mist alleen een muziekje.
neem een hobbyquote:Op maandag 10 mei 2010 12:09 schreef Tha_Erik het volgende:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Making of
Best tof. Het mist alleen een muziekje.
Hij is een kunstenaar, dat is zijn werkquote:
Stom.quote:
Gaat wel. Vrijdag echo.quote:Hoe is het met je buik?
Ik doe niet meer aan vrolijkheid.quote:Op maandag 10 mei 2010 08:07 schreef Stroekie het volgende:
[..]
heb jij dan geen zin in deze nieuwe korte werkweek ?
Nou dat deed iequote:
Ik kan er ook niks aan doen dat je last van je buik hebtquote:
Oh, bah....quote:Gaat wel. Vrijdag echo.
Verstandig ja... beter iets te voorzichtig dan dat je straks nog meer ellende hebt....quote:Op maandag 10 mei 2010 15:30 schreef Ang3l het volgende:
Maar de pijn is zo goed als over. Voel alleen nog dat er iets heeft gezeten (of zit), vandaar dat ik de echo wel door laat gaan
Ik denk een jongetjequote:Op maandag 10 mei 2010 15:33 schreef Ang3l het volgende:
Ik wil toch weten hoe het met Dizngeltje is!
En of het een jongen of meisje wordt.
Wat zou papa Dizer liever willen?
ik weiger om lid te wordenquote:Op maandag 10 mei 2010 15:17 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Ik doe niet meer aan vrolijkheid.
Ik heb besloten oud en verbitterd te worden/zijn.
Een beetje zoals O_I. Eenverbitterd notenrijstje ouwe heren clubje!
O ja, hetero's willen dan voetballen en zoquote:
Ja, daarom. En ik zie Dizer niet met een meisje in een roze jurkje spelen...quote:Op maandag 10 mei 2010 15:56 schreef Ang3l het volgende:
[..]
O ja, hetero's willen dan voetballen en zo
Ach jaweeeeel! Kei schattig.quote:Op maandag 10 mei 2010 16:01 schreef Vlarp het volgende:
[..]
Ja, daarom. En ik zie Dizer niet met een meisje in een roze jurkje spelen...
kan het trouwens dat hij op DN zit?quote:Op maandag 10 mei 2010 15:56 schreef Ang3l het volgende:
[..]
quote:Op maandag 10 mei 2010 15:56 schreef Ang3l het volgende:
[..]
quote:Op maandag 10 mei 2010 16:34 schreef Ang3l het volgende:
Voetballen met je neefje is kindermishandeling hoor.
Pak dan een bal!
dan doe je dat tochquote:Op maandag 10 mei 2010 17:30 schreef Nuno_G het volgende:
ik ben moe en lui en wil buiten op het terras zitten, het is zoooo mooi
ook ik werk weleens, zoals nu dusquote:
in south park riepen eric en z'n vrienden ook altijd lets kick the babyquote:Op maandag 10 mei 2010 16:34 schreef Ang3l het volgende:
Voetballen met je neefje is kindermishandeling hoor.
Pak dan een bal!
dank je, ga jij maar huiswerk makenquote:
ah jij hebt daar ook een profile ?quote:Op maandag 10 mei 2010 16:27 schreef Yurithemaster het volgende:
[..]
kan het trouwens dat hij op DN zit?
quote:Op maandag 10 mei 2010 15:17 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Ik doe niet meer aan vrolijkheid.
Ik heb besloten oud en verbitterd te worden/zijn.
Een beetje zoals O_I. Eenverbitterd notenrijstje ouwe heren clubje!
zo kom je er nooitquote:Op maandag 10 mei 2010 18:07 schreef Yurithemaster het volgende:
[..]
geen zin in ik neem het wel van een ander over
ik ook nietquote:Op maandag 10 mei 2010 18:07 schreef Yurithemaster het volgende:
[..]
volgens mij ben je de enigste die dat niet wist
kan niks vinden in Assenquote:Op maandag 10 mei 2010 18:18 schreef Yurithemaster het volgende:
[..]
beter opletten want tis vaal genoeg ter sprake gekomen
geef eens een clue, of gewoon een linkjequote:
je moet zelf natuurlijk wel wat 'moeite' doen hoorquote:Op maandag 10 mei 2010 18:39 schreef Nuno_G het volgende:
[..]
geef eens een clue, of gewoon een linkje
geen zin en ik ga op mij werk ook niet heel DN| doorzoekenquote:Op maandag 10 mei 2010 18:45 schreef Yurithemaster het volgende:
[..]
je moet zelf natuurlijk wel wat 'moeite' doen hoor![]()
soms ben ik net 1 gewone burger, niet vaak hoorquote:
volgens weer.nl 12 graden en bewolkt in Lissabonquote:Op maandag 10 mei 2010 17:30 schreef Nuno_G het volgende:
ik ben moe en lui en wil buiten op het terras zitten, het is zoooo mooi
18 graden en wit bewolktquote:Op maandag 10 mei 2010 19:00 schreef samjustme het volgende:
[..]
volgens weer.nl 12 graden en bewolkt in Lissabon
dan doe je het thuis maarquote:Op maandag 10 mei 2010 18:58 schreef Nuno_G het volgende:
[..]
geen zin en ik ga op mij werk ook niet heel DN| doorzoeken
het is zonnig en ongeveer 18 graden, prima dusquote:Op maandag 10 mei 2010 19:00 schreef samjustme het volgende:
[..]
volgens weer.nl 12 graden en bewolkt in Lissabon
geen cluequote:
quote:
wat is het nou ?quote:
ik heb al gezocht op drnthe en assen en drenthe alleen, maar niksquote:
is dat een spel?quote:
groter zoekenquote:Op maandag 10 mei 2010 19:43 schreef Nuno_G het volgende:
[..]
ik heb al gezocht op drnthe en assen en drenthe alleen, maar niks
Is LBP leuk ja?quote:
heel Nederlandquote:
moet je andere parameters gebruikenquote:Op maandag 10 mei 2010 19:56 schreef Nuno_G het volgende:
[..]
heel Nederlandben je gek. ik ga nu eerst naar huis ciao, laar maar een clue achter
Maar misschien niet voor oude verzuurde mensen.quote:Op maandag 10 mei 2010 20:14 schreef oinaru_isan het volgende:
Ja. Volkomen idioot, maf, grappig, schattig.![]()
Gelukkig ben jij een zonnestraaltje.quote:Op maandag 10 mei 2010 20:21 schreef oinaru_isan het volgende:
[..]
Maar misschien niet voor oude verzuurde mensen.
Nee. Dat denk ik niet.quote:Op maandag 10 mei 2010 20:26 schreef creno het volgende:
is little big planet de aanschaf van een ps3 waard ?
stap je van je nintendo geloof af?!quote:Op maandag 10 mei 2010 20:26 schreef creno het volgende:
is little big planet de aanschaf van een ps3 waard ?
quote:Op maandag 10 mei 2010 20:46 schreef keizerpinguin het volgende:
[..]
stap je van je nintendo geloof af?!
ik zie hem wel hoor, roze omrandde kylie in witte jurk.quote:Op maandag 10 mei 2010 20:47 schreef keizerpinguin het volgende:
[..]
nope thuis achter de pc
waarom doet onze avatar het niet?
eerst huppelde ze gewoon rond tegen het eind van de avond lag ze op de bank met een dekentjequote:Op maandag 10 mei 2010 21:05 schreef creno het volgende:
Voor Vicky ben ik "neej".
Cindy was wat ziek toen wij kwamen, maar na een drankje was ze weer de als vanouds.
Wat een ding is het toch he !
toen was de sinaspril uitgewerkt zeker.quote:Op maandag 10 mei 2010 21:14 schreef keizerpinguin het volgende:
[..]
eerst huppelde ze gewoon rond tegen het eind van de avond lag ze op de bank met een dekentje
quote:
Yup alles onder controlequote:Op maandag 10 mei 2010 21:18 schreef creno het volgende:
[..]
goeienavond, nog steeds in rustig vaarwater ?
Lachen en cool doen tegelijkquote:
Gewoon omdat het kan.quote:
Wat kun jij allemaal?quote:Op maandag 10 mei 2010 21:31 schreef MisterO het volgende:
[..]
Gewoon omdat het kan.
mn nieuwe stopzin
quote:Op maandag 10 mei 2010 21:29 schreef creno het volgende:mijn voet werd net aangerand door een poes...
Ahhh moet ik je voetjes verzorgen?!quote:Op maandag 10 mei 2010 21:41 schreef mike_hunt het volgende:
Heb van het weekend getracht 80 km te lopen, maar ben afgehaakt op 65 km. Kon niet meer. Heb nu blaren etc.
quote:
Niet eens eerst een complementary drink?quote:Op maandag 10 mei 2010 21:41 schreef Xiance het volgende:
[..]
STOEIPOES!!!
wanneer gaan we weer es lekker rollebollen?
of moet ik mijn poes sturenquote:Op maandag 10 mei 2010 21:42 schreef keizerpinguin het volgende:
[..]
Ahhh moet ik je voetjes verzorgen?!
Nee ben een keer thuisquote:Op maandag 10 mei 2010 21:42 schreef mike_hunt het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
das langgeleden. Kom je weer eens buurten? Je hebt zeker weer nachtdienst..
Ik heb ze al een paar keer doorgeprikt, maar het lijkt wel of ze dichtgroeien. Kreeg toen te horen dat ik met een nagelknipper een gaatje moest maken. Het lopen doen je voeten geen goed. Gelukkig is het geen flipflops-weer.quote:Op maandag 10 mei 2010 21:42 schreef keizerpinguin het volgende:
[..]
Ahhh moet ik je voetjes verzorgen?!
Ik zal mijn poes is langs jou sturen kijken wie je het eerste bue bent met maaauuuwwwwenquote:
quote:Op maandag 10 mei 2010 21:46 schreef mike_hunt het volgende:
[..]
Ik heb ze al een paar keer doorgeprikt, maar het lijkt wel of ze dichtgroeien. Kreeg toen te horen dat ik met een nagelknipper een gaatje moest maken. Het lopen doen je voeten geen goed. Gelukkig is het geen flipflops-weer.![]()
En ik had ook van die kut compeed gebruikt, maar dat is een no no voor wandelaars. Ik krijg die kutdingen er niet af.
ja, ik las het net.quote:
Tis nog steeds SSDD hier.quote:Op maandag 10 mei 2010 21:45 schreef keizerpinguin het volgende:
[..]
Nee ben een keer thuisgoed he!
dacht zal eens kijken hier......
Dat moet lukken, ze heeft net mijn sokken omgetoverd tot wollen waterschoentjes.quote:Op maandag 10 mei 2010 21:48 schreef mike_hunt het volgende:
[..]
ja, ik las het net.MIsschien kan zij die compeed eraf krabben.
jammerquote:Op maandag 10 mei 2010 21:49 schreef mike_hunt het volgende:
[..]
Tis nog steeds SSDD hier.Alhoewel er geen echte rellen meer zijn.
ik had het net gegoogled. Die compeedplakkers moet je laten zitten totdat ze er zelf afvallen.quote:
quote:Op maandag 10 mei 2010 21:50 schreef creno het volgende:
[..]
Dat moet lukken, ze heeft net mijn sokken omgetoverd tot wollen waterschoentjes.
is dat zo?quote:Op maandag 10 mei 2010 21:44 schreef mike_hunt het volgende:
[..]
Niet eens eerst een complementary drink?
Ik ben geen homewrecker. Je bent nu toch weer bij de ex?
ja, want de real bitches komen niet meer.quote:
wie ?quote:Op maandag 10 mei 2010 21:53 schreef mike_hunt het volgende:
[..]
ja, want de real bitches komen niet meer.
van onze figurantendagen bij Medisch Centrum West.quote:Op maandag 10 mei 2010 21:53 schreef creno het volgende:
eej KP en Mike, hoe kennen jullie elkaar ? Alleen hier of ook IRL ?
Hahaha, toen MCW werd opgenomen was KP 10 ofzo.quote:Op maandag 10 mei 2010 21:54 schreef mike_hunt het volgende:
[..]
van onze figurantendagen bij Medisch Centrum West.
Nee, van hier.![]()
jij bent toch zijn broer?
hahaha Nee, niet Stroekie.quote:Op maandag 10 mei 2010 21:53 schreef Xiance het volgende:
[..]
is dat zo?
volgens mij krijg je OF verkeerde info, OF je loopt ruim 2.5jr achter?
* Xiance kijkt stroekie aan..
o god ja, hij is 5 jaar jonger.quote:Op maandag 10 mei 2010 21:56 schreef creno het volgende:
[..]
Hahaha, toen MCW werd opgenomen was KP 10 ofzo.
en
quote:
wij moeten nog steeds een keer neuken... maar komt er maar niet vanquote:Op maandag 10 mei 2010 21:53 schreef creno het volgende:
eej KP en Mike, hoe kennen jullie elkaar ? Alleen hier of ook IRL ?
dus u bent 35 ?quote:
en je mag ook wel een garage hebben, want zoiets op straat laten staan. Is vragen om problemen.quote:Op maandag 10 mei 2010 21:54 schreef samjustme het volgende:
[ afbeelding ]
Hij komt binnenkort uitalleen jammer dat ik het geld niet voor heb
quote:Op maandag 10 mei 2010 21:58 schreef keizerpinguin het volgende:
[..]
wij moeten nog steeds een keer neuken... maar komt er maar niet van
Ik ben van alle markten thuis! Ik kan van alles wat!quote:
Nee, nog niet. In september pas.quote:
quote:
Dirk, Cairon etc. Dat waren echt bitches, met hun vicious tongue which we all love.quote:
ip is het beter blaren heel te laten, tenzij je er last van hebt of ze zitten op een vevelende plaats.quote:Op maandag 10 mei 2010 21:52 schreef mike_hunt het volgende:
[..]
ik had het net gegoogled. Die compeedplakkers moet je laten zitten totdat ze er zelf afvallen.
O, jij als verpleegkundige... mag je nou wel of niet bloedblaren doorprikken?
dat is een mysteriequote:Op maandag 10 mei 2010 22:00 schreef mike_hunt het volgende:
[..]
Nee, nog niet. In september pas.![]()
hoe oud ben je dan? xie het niet staan.
weer?quote:Op maandag 10 mei 2010 21:59 schreef Xiance het volgende:
[..]
DAT dacht ik
kunnen we toch weer fijn stoeien!
Dirk ? Songfestival-dirk ? Die heb ik hier volgens mij nooit meegemaakt. En cairon die kon er hier in het topic inderdaad wat van, maar IRL is ie wel leuk.quote:Op maandag 10 mei 2010 22:01 schreef mike_hunt het volgende:
[..]
Dirk, Cairon etc. Dat waren echt bitches, met hun vicious tongue which we all love.
klopt.quote:Op maandag 10 mei 2010 22:05 schreef creno het volgende:
[..]
En cairon die kon er hier in het topic inderdaad wat van, maar IRL is ie wel leuk.
quote:Op maandag 10 mei 2010 22:05 schreef creno het volgende:
[..]
Dirk ? Songfestival-dirk ? Die heb ik hier volgens mij nooit meegemaakt. En cairon die kon er hier in het topic inderdaad wat van, maar IRL is ie wel leuk.
maar wel bijnaquote:
Selfmade manquote:Op maandag 10 mei 2010 22:00 schreef MisterO het volgende:
[..]
Ik ben van alle markten thuis! Ik kan van alles wat!
En wat ik niet kan, leer ik om te doen
Toch goed gedaan. yeahquote:Op maandag 10 mei 2010 22:01 schreef keizerpinguin het volgende:
[..]
ip is het beter blaren heel te laten, tenzij je er last van hebt of ze zitten op een vevelende plaats.
Brand blaren mag je NOOOIT doorprikken.
Als je de blaar door rpikt doe dat dan met een goed ontsmette scherpe naald of voorwerp, aan de zijkant van de blaar en druk hem dan leeg.
Probeer altijd het vel er over heen te laten zitten, dat beschermd en versnelt de wond genezing.
Het vel valt er vanzelf af als er weer gezonde huid onder zit
dus ik moet eigenlijk ook U zeggen?quote:
hahah you wish!!! dat was 6 jaar geleden jaquote:Op maandag 10 mei 2010 22:06 schreef creno het volgende:
[..]
maar wel bijna![]()
godgodgod, dat gaat zooo zeer doen, gelukkig moet ik nog 5 jaar wachten voor het voor mij zover is.
liever zonder outfitsquote:Op maandag 10 mei 2010 22:03 schreef mike_hunt het volgende:
[..]
weer?![]()
stoeienKep hier nog wel worstel-outfits liggen.
Songfestival dirk zegt mij niets. Dirk van Buffy en de porno.quote:Op maandag 10 mei 2010 22:05 schreef creno het volgende:
[..]
Dirk ? Songfestival-dirk ? Die heb ik hier volgens mij nooit meegemaakt. En cairon die kon er hier in het topic inderdaad wat van, maar IRL is ie wel leuk.
is ie IRL niet zo'n bitch?quote:
quote:Op maandag 10 mei 2010 22:08 schreef keizerpinguin het volgende:
[..]
hahah you wish!!! dat was 6 jaar geleden ja
quote:Op maandag 10 mei 2010 22:07 schreef mike_hunt het volgende:
[..]
Toch goed gedaan. yeah![]()
waarom is dat anders met brandblaren? heeft dat iets met dat vocht te maken? of kans op infectie groter is?
je bedoelt zoals de vorig keer?quote:
hij kwam hier weer met weer een andere naam, maar ik weet niet welke, was ook weer zoiets vaags.quote:Op maandag 10 mei 2010 22:09 schreef mike_hunt het volgende:
[..]
Songfestival dirk zegt mij niets. Dirk van Buffy en de porno.![]()
Ja, jammer dat Cairon hier niet meer komt. He could stirr things up.
zie je wel, je steekt nog eens dingen op van St. Elswhere te kijken.quote:
Ik ben 30... dat doet ook pijnquote:
Ken ik niet. Ik zit hier pas anderhalf jaar o.i.d. Ben niet van de oude garde.quote:Op maandag 10 mei 2010 22:12 schreef creno het volgende:
[..]
hij kwam hier weer met weer een andere naam, maar ik weet niet welke, was ook weer zoiets vaags.
En tehrockstar ? dat was toch ook zo'n rellertje ?
die is indertussen verkracht en door een pedofiel in de tuin begraven van het kloosterquote:Op maandag 10 mei 2010 22:12 schreef creno het volgende:
[..]
hij kwam hier weer met weer een andere naam, maar ik weet niet welke, was ook weer zoiets vaags.
En tehrockstar ? dat was toch ook zo'n rellertje ?
I know, ik heb mijn 30e ook niet gevierd, maar wat gebeurd er, heel het dorp hangt vol met belachelijke foto's.quote:
Nee, je moet het omhelsen. Gelukkig word ik niet 34 geschat, thank God, maar goed. Ze zien er hier wel ouder uit voor hun leeftijd. Zeker van die uit de kluiten gewassen 20-ers.quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |