Ahhh moet ik je voetjes verzorgen?!quote:Op maandag 10 mei 2010 21:41 schreef mike_hunt het volgende:
Heb van het weekend getracht 80 km te lopen, maar ben afgehaakt op 65 km. Kon niet meer. Heb nu blaren etc.
quote:
Niet eens eerst een complementary drink?quote:Op maandag 10 mei 2010 21:41 schreef Xiance het volgende:
[..]
STOEIPOES!!!
wanneer gaan we weer es lekker rollebollen?
of moet ik mijn poes sturenquote:Op maandag 10 mei 2010 21:42 schreef keizerpinguin het volgende:
[..]
Ahhh moet ik je voetjes verzorgen?!
Nee ben een keer thuisquote:Op maandag 10 mei 2010 21:42 schreef mike_hunt het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
das langgeleden. Kom je weer eens buurten? Je hebt zeker weer nachtdienst..
Ik heb ze al een paar keer doorgeprikt, maar het lijkt wel of ze dichtgroeien. Kreeg toen te horen dat ik met een nagelknipper een gaatje moest maken. Het lopen doen je voeten geen goed. Gelukkig is het geen flipflops-weer.quote:Op maandag 10 mei 2010 21:42 schreef keizerpinguin het volgende:
[..]
Ahhh moet ik je voetjes verzorgen?!
Ik zal mijn poes is langs jou sturen kijken wie je het eerste bue bent met maaauuuwwwwenquote:
quote:Op maandag 10 mei 2010 21:46 schreef mike_hunt het volgende:
[..]
Ik heb ze al een paar keer doorgeprikt, maar het lijkt wel of ze dichtgroeien. Kreeg toen te horen dat ik met een nagelknipper een gaatje moest maken. Het lopen doen je voeten geen goed. Gelukkig is het geen flipflops-weer.![]()
En ik had ook van die kut compeed gebruikt, maar dat is een no no voor wandelaars. Ik krijg die kutdingen er niet af.
ja, ik las het net.quote:
Tis nog steeds SSDD hier.quote:Op maandag 10 mei 2010 21:45 schreef keizerpinguin het volgende:
[..]
Nee ben een keer thuisgoed he!
dacht zal eens kijken hier......
Dat moet lukken, ze heeft net mijn sokken omgetoverd tot wollen waterschoentjes.quote:Op maandag 10 mei 2010 21:48 schreef mike_hunt het volgende:
[..]
ja, ik las het net.MIsschien kan zij die compeed eraf krabben.
jammerquote:Op maandag 10 mei 2010 21:49 schreef mike_hunt het volgende:
[..]
Tis nog steeds SSDD hier.Alhoewel er geen echte rellen meer zijn.
ik had het net gegoogled. Die compeedplakkers moet je laten zitten totdat ze er zelf afvallen.quote:
quote:Op maandag 10 mei 2010 21:50 schreef creno het volgende:
[..]
Dat moet lukken, ze heeft net mijn sokken omgetoverd tot wollen waterschoentjes.
is dat zo?quote:Op maandag 10 mei 2010 21:44 schreef mike_hunt het volgende:
[..]
Niet eens eerst een complementary drink?
Ik ben geen homewrecker. Je bent nu toch weer bij de ex?
ja, want de real bitches komen niet meer.quote:
wie ?quote:Op maandag 10 mei 2010 21:53 schreef mike_hunt het volgende:
[..]
ja, want de real bitches komen niet meer.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |