quote:Op zondag 9 mei 2010 06:06 schreef remlof het volgende:
BansheeBoy, homofilie als ziekte bestempelen, plus al een hele shitload aan ander getroll, week weg.
Dat zou eens tijd worden zeg!quote:
Soow wat ben jij bijdehand zo op de vroege morgenquote:
Goed geslapenquote:Op zondag 9 mei 2010 12:07 schreef Bartjebart het volgende:
[..]
Soow wat ben jij bijdehand zo op de vroege morgen
1 2 3 4 5 6 7 8 | IF (coffee !=) { echo "good mood"; } ELSE { echo "grumpy!"; } ?> |
hoe kun je je nou als jongen omkleden bij de meisje en waaromquote:Op zondag 9 mei 2010 15:14 schreef TheaterMaMa het volgende:
Bizar...
op mijn plattelandsmavo in Nuenen, je weet wel die waar ik zelf een rampzalige middelbare schooltijd head (omkleden bij de meisjes als we gym hadden).
Is het zo moeilijk te bedenken waarom de jongens (en leraren?) niet wilde dat TMM zich bij de jongens omkleedde?quote:Op zondag 9 mei 2010 15:38 schreef Nuno_G het volgende:
[..]
hoe kun je je nou als jongen omkleden bij de meisje en waarom
quote:Op zondag 9 mei 2010 15:41 schreef Tha_Erik het volgende:
[..]
Is het zo moeilijk te bedenken waarom de jongens (en leraren?) niet wilde dat TMM zich bij de jongens omkleedde?
eerder bekrompen, hij werkt er nog steeds...quote:
Probeer het nou gewoon nietquote:Op zondag 9 mei 2010 15:41 schreef Tha_Erik het volgende:
[..]
Is het zo moeilijk te bedenken waarom de jongens (en leraren?) niet wilde dat TMM zich bij de jongens omkleedde?
dat vind ik dan nog ergerquote:Op zondag 9 mei 2010 16:41 schreef TheaterMaMa het volgende:
[..]
eerder bekrompen, hij werkt er nog steeds...
kunnen we niet een roze rusthuis inrichten op de Reguliersdwarsstraat met zo'n grote glaze pui aan de voorkant, zodat we ook nog wat te zien hebben?quote:Op zondag 9 mei 2010 17:27 schreef Xiance het volgende:
en daar zitten we dan... achter de geraniums...
count me inquote:Op zondag 9 mei 2010 17:42 schreef TheaterMaMa het volgende:
[..]
kunnen we niet een roze rusthuis inrichten op de Reguliersdwarsstraat met zo'n grote glaze pui aan de voorkant, zodat we ook nog wat te zien hebben?
die ellende ken ikquote:Op zondag 9 mei 2010 18:31 schreef wonderer het volgende:
Mogguh.
Men, af en toe is mijn brein gewoon wakker en dan ik ook en dan val ik pas om vier uur of later in slaap
Ik niet *klopt af*quote:
mjah, ik heb dit weekend ook t grootste gedeelte geslapen hoor..quote:Op zondag 9 mei 2010 19:06 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Ik niet *klopt af*
I've got nooooooooooooooo trouble sleeping
I've got trouble staying awake!
Ew. Wie?quote:
En maakt me dat een beter mensquote:
Echt welquote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |