Wat zit je achter de computer te doen dan?quote:Op vrijdag 7 mei 2010 01:02 schreef Nuno_G het volgende:
R wou uit maar ik heb het hem verboden, we doen nu flauwe spelletjes en kussen elkaar. We zijn echt flauw romantisch
vorige week toch al?quote:Op vrijdag 7 mei 2010 01:11 schreef Deceit het volgende:
Mijn soap is sinds donderdagnacht/vanmorgen afgelopen! Ofja.. hoofdstuk relatie dan
Dat was het nieuws.
Daar ging het niet over.quote:Op vrijdag 7 mei 2010 01:12 schreef Stroekie het volgende:
met telefoon vanuit bed vind ik dat veel te veel gekloot
we zijn poker aan het spelen. En ja hij is veel beterquote:Op vrijdag 7 mei 2010 01:10 schreef Steve het volgende:
[..]
Wat zit je achter de computer te doen dan?
met de pokerbabes?quote:Op vrijdag 7 mei 2010 01:37 schreef Nuno_G het volgende:
[..]
we zijn poker aan het spelen. En ja hij is veel beter
weet ik veel het is onlinequote:
ik zal eens vragen, de volgende keer we gsn nu vroeg ??? naar bedquote:Op vrijdag 7 mei 2010 01:59 schreef Yurithemaster het volgende:
[..]
oh dan zijn het waarschijnlijk kampers ofzo
Hoe ben je tot die constatering gekomen?quote:Op vrijdag 7 mei 2010 02:31 schreef Bellatrix het volgende:
Ik constateer dat dit geen goedlopend topic is.
Ik heb zo'n gevoel dat er niet zo veel mannen met de exclusieve voorkeur voor mannen op dit nachtelijk tijdstip te vinden zijn. Een gevoel zegt natuurlijk niet veel, maar ik voel het aan m'n water. Het kriebelt.quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |